avstemning
Spørsmål: Støtter du Frp sitt forslag?
Ja - 67 (77.9%)
Nei - 19 (22.1%)
Stemmer totalt: 83

Skrevet av Emne: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk  (Lest 11724 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #90 : 12. april 2008, 17:24 »
Norge kan slette all utenlandsgjeld, fortsette med bistandsarbeid og gjerne gjøre enda mer internasjonalt. Hjelp folk der de er!

Men;
Send de som stjeler, voldtar og dreper tilbake dit de kom fra! Vi har kjeltringer nok av våre egne landsmenn å fengsle og rehabilitere/habilitere.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #91 : 12. april 2008, 17:50 »
Og Afrika: i 1961 hadde kontinentet 95% av alle verdens diamanter, 52% av verdens gull, 30% av verdens platina, 22 % av verdens kobber og 67 % av verdens jernlegeringer. Likevel, fattige som bare juling, det var bare noen få som stakk av med pengene.

Det er i allefall ingen fullgod "unnskyldning" av vi har olje, for det er jo også andre land som har rikdommer, de klarer bare ikke å fordele den.

Kanskje du skal reise litt rundt i verden for å lære dem om fordeling av rikdommer.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #92 : 12. april 2008, 17:54 »
Kanskje du skal reise litt rundt i verden for å lære dem om fordeling av rikdommer.
Tror jammen jeg skal lage en "Worst of"-tråd med alle innleggene dine. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #93 : 12. april 2008, 17:55 »
Tror jammen jeg skal lage en "Worst of"-tråd med alle innleggene dine. Smiley
Har du lite å holde på med kanskje?

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #94 : 12. april 2008, 17:58 »
Om jeg ikke har større rett til et godt liv enn noen andre, vil jeg likevel mene at jeg har større rett til å være her enn feks en russer, japaner eller pakistaner, på lik linje med at JEG har mindre rett til å være i nevnte personers land; jeg ser det som vår fulle rett å hive dem på trynet og ræva ut om de ikke oppfører seg. Vi tar dem hit for å hjelpe dem, og enkelte spytter oss i trynet ved å bedrive kriminalitet. Om vi er egoistiske ved å stenge slike ute, so be it.
Man må ikke glemme at det faktisk er mange innvandrere her som faktisk har jobb og familie og betaler skatt, og disse kan jo fint være her. Det er vel noe de fleste er enige i. Det er ikke ALLE som er kriminelle, vøtt, og det er jo ikke de redelige man vil til livs.

Spørs hvor ærlig og redelig du hadde vært om du hadde blitt født i somalia...

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #95 : 12. april 2008, 18:00 »
Tror jammen jeg skal lage en "Worst of"-tråd med alle innleggene dine. Smiley

Har sett på noen av innleggene mine, men kan ikke si at de er verdt en egen tråd.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #96 : 12. april 2008, 22:00 »
Spørs hvor ærlig og redelig du hadde vært om du hadde blitt født i somalia...
Er man en potensiell tjuv og morder fordi man er somalier, eller blir det en nødvendighet som et resultat av samfunnsformen de kjører der nede? I den grad det kan kalles en samfunnsform..

Har sett på noen av innleggene mine, men kan ikke si at de er verdt en egen tråd.
Oh, another one-liner!
Ganske humor hvordan du stadig vekk sitter der og tror at dine slående "argumenter" bare trenger èn setning. Har lest en hel haug av innleggene dine i det siste, der du hele tiden tror at en enkel linje fra deg utgjør den store forskjellen. Funker ikke helt sånn, serru, gutten, spesielt ikke når det du skriver bare er latterlige forsøk på å vise det du selv tydeligvis ser på som store, retoriske evner.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #97 : 12. april 2008, 23:15 »
De er jo ikke store tjuver der nede, for der er det jo ingenting å stjele... hvorfor tror du de kommer hit?? Smiley

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #98 : 13. april 2008, 00:10 »
Oh, another one-liner!
Ganske humor hvordan du stadig vekk sitter der og tror at dine slående "argumenter" bare trenger èn setning. Har lest en hel haug av innleggene dine i det siste, der du hele tiden tror at en enkel linje fra deg utgjør den store forskjellen. Funker ikke helt sånn, serru, gutten, spesielt ikke når det du skriver bare er latterlige forsøk på å vise det du selv tydeligvis ser på som store, retoriske evner.
Vet ikke helt hva du legger i begrepet "ganske humor", men lurer på hvordan kan du påstå at jeg ser for meg store retoriske evner når jeg bare legger inn en enkelt setning? Retoriske evner krever vel litt mer enn som så.

Når det gjelder tema for denne tråden, klarer jeg ikke helt å se noe nytt i det frp legger fram. Når dere så klarer å komme med de type innlegg som tråden nå inneholder, blir man litt betenkt over enkeltes holdninger. I et forsøk på å inspirere til litt annen synsvinkel prøver man seg med enkeltliner da man ser for seg at lengre innlegg kan være vanskelig å forstå for enkelte.

Dersom du prøver å se over litt flere innlegg jeg har skrevet, vil du nok se at jeg ikke har så veldig høye tanker om meg selv Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #99 : 13. april 2008, 00:43 »
80% er enige med FRP her... og det på et forum hvor FRP vanligvis blir disset ganske raskt...

Jeg er enig med han som sa;

"Jeg stemmer på det partiet som får sigøynerne ut i jobb..."

(jeg sa det til mor idag, og hun lo mens hun dekket bordet... "Mission Impossible" sa min gamle, snille og politisk korrekte mor...) Cheesy

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #100 : 13. april 2008, 00:59 »
80% er enige med FRP her... og det på et forum hvor FRP vanligvis blir disset ganske raskt...

Jeg er enig med han som sa;

"Jeg stemmer på det partiet som får sigøynerne ut i jobb..."

(jeg sa det til mor idag, og hun lo mens hun dekket bordet... "Mission Impossible" sa min gamle, snille og politisk korrekte mor...) Cheesy

Det var forresten min replikk Wink

Du så vel ikke RedaksjonEN på nrk torsdag der de hadde han sigøynerlederen i studio? Tror det ligger på nrk.no isåfall.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #101 : 13. april 2008, 13:10 »
Forklar meg på hvilken måte vi er på god vei mot å sløse bort velferden til landet? Er det pga høy innvandring?

Når vi har infrastrukturen til et land på balkan, skoler, sykehus og politi som ikke fungerer, men alikevell klarer å kaste penger ut vinduet til de samme landene vi har "hjulpet" i 60 år (uten noen resultater), så vil jeg påstå vi er på god vei til å sløse vekk det vi har.

Husk hvor mye penger Arafat hadde når han døde. Kona bodde vell på den pimpeste penthousen i Paris, og mannen hadde millioner/milliaerder på konto. hvor kom disse pengene fra? Norge, og di naive sosialistene som styrte/styrer.

Kina skal arrangere tidens dyreste OL, mens vi vaksinerer deres barn.
Vi tar inn all slags kriminelle (brukte ikke ordet innvandrere) som får tak i hus, bil, gratis pensjon osv, mens det er nordmenn her som har betalt skatt i alle år, og hjulpet til å bygge landet som ikke får en dritt, eller eldre som råtner vekk på dårlige sykehus og muligens bruke bleiene på tur.

Så ja, vi sløser vekk unødvendig mye penger på dårlig innvandringspolitik, men det er desverre ikke det eneste stedet.


Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #102 : 13. april 2008, 14:50 »
Flott forslag! Frp er de som "tørr å si hva de mener"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #103 : 13. april 2008, 15:08 »
De er jo ikke store tjuver der nede, for der er det jo ingenting å stjele... hvorfor tror du de kommer hit?? Smiley
Joda, de stjeler bøtter og geiter og annet knask. Mener også å huske at det var på nyhetene for noen år siden at 2-3 stykker ble skutt og drept for å ha forsøkt å stjele et par bøtter, faktisk... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #104 : 13. april 2008, 17:06 »
Når vi har infrastrukturen til et land på balkan, skoler, sykehus og politi som ikke fungerer, men alikevell klarer å kaste penger ut vinduet til de samme landene vi har "hjulpet" i 60 år (uten noen resultater), så vil jeg påstå vi er på god vei til å sløse vekk det vi har.

Husk hvor mye penger Arafat hadde når han døde. Kona bodde vell på den pimpeste penthousen i Paris, og mannen hadde millioner/milliaerder på konto. hvor kom disse pengene fra? Norge, og di naive sosialistene som styrte/styrer.

Kina skal arrangere tidens dyreste OL, mens vi vaksinerer deres barn.
Vi tar inn all slags kriminelle (brukte ikke ordet innvandrere) som får tak i hus, bil, gratis pensjon osv, mens det er nordmenn her som har betalt skatt i alle år, og hjulpet til å bygge landet som ikke får en dritt, eller eldre som råtner vekk på dårlige sykehus og muligens bruke bleiene på tur.

Så ja, vi sløser vekk unødvendig mye penger på dårlig innvandringspolitik, men det er desverre ikke det eneste stedet.


1. Hvis du tror at sykehusene her til lands ikke fungerer, da har du jammen vært lite borti dette temaet. Selv har jeg en bror som kan takke landets meget gode sykehus for at han enda lever. Ja, jeg er enig i at sykehusgjelden burde vært slettet og at det var plass nok til alle. Men å si at de norske sykehusene ikke fungerer er for dumt. Sammenlignet med mange andre land, gjerne Balkan som du nevner, har Norge en veldig bra standard.
Skoler, innfrastruktur og politi er bra. Tro det eller ei. Det betyr ikke at jeg mener at det ikke kan bli mye bedre. Jeg mener at det er bra sammenlignet med resten av verden. Men slik som deg, mener jeg at det burde satses mer på disse områdene.

2. Helt enig med deg der. Norge må bli mye flinkere til å ordne tiltak slik at pengene kommer dit de virkelig skal.

3. Om Kina ikke hadde brukt pengene sine på OL, hadde de likevel ikke gått til å vaksinere barn. Det vet du like godt som meg, og jeg syns det er rart at du ikke verdsetter at Norge gjør noe så bra som å vaksinere barn, når deres egen stat ikke gjør det.
Jeg er helt enig i at Norge må bli strengere når det kommer til å slippe inn evnt. kriminelle.

4. Nei, vi sløser ikke bort pengene. Derimot blir samfunnet bedre og bedre, samtidig som det er mye som trengs å bli bedre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!