avstemning
Spørsmål: Støtter du Frp sitt forslag?
Ja - 67 (77.9%)
Nei - 19 (22.1%)
Stemmer totalt: 83

Skrevet av Emne: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk  (Lest 11700 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #75 : 11. april 2008, 06:34 »
Har ikke store nok baller til å gjøre det.
Stakkars deg ass Grin

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #76 : 11. april 2008, 07:42 »
Bibelen er langt i fra likt til Koranen...Huh
du må være ganske dum for å si dette...
du er en av de kriste som ikke vet hva Kristen dommen handler om....synes synd på deg jeg...Sad

Siden jeg er så dum, kan du kanskje forklare meg den vesentlige forskjellen? Ikke tolkningen, men det som er i skriften?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #77 : 11. april 2008, 08:25 »

du er en av de kriste som ikke vet hva Kristen dommen handler om....synes synd på deg jeg...Sad

Du er en av de menneskene på jord som ikke klarer å skrive kristendom i ett ord, i godt selskap med døde folk og analfabeter...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Tannfeen

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #78 : 11. april 2008, 10:01 »
Det partiet som får sigøynerne i arbeid får min stemme.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #79 : 11. april 2008, 10:12 »
Du er en av de menneskene på jord som ikke klarer å skrive kristendom i ett ord, i godt selskap med døde folk og analfabeter...

Og du er en av det teiteste personene i verden som sitter og retter i andre sine skrivefeil isteden for å bidra med noe fornuftig i forumet...gå legg deg...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #80 : 11. april 2008, 10:37 »
Og du er en av det teiteste personene i verden som sitter og retter i andre sine skrivefeil isteden for å bidra med noe fornuftig i forumet...gå legg deg...

Skal han legge seg kvart over ti på morran? Den var drøy!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #81 : 11. april 2008, 10:40 »
Og du er en av det teiteste personene i verden som sitter og retter i andre sine skrivefeil isteden for å bidra med noe fornuftig i forumet...gå legg deg...
arrh.... must.... not.... flame.....
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #82 : 11. april 2008, 22:59 »
nei er ikke det jeg sier, er sikkert mange nordmenn som gjør det samma. Men når man er utlening er det bare frekt og holde på sånn, hallo hadde du dratt til et anna land, hadde du holdt på sån som de herjer her ? Vi hadde nokk aldri blitt godtat bra i Islamske land som Islamister blir her i landet.
Du drar jo til et land hvor levestandaren og velferden er høyere enn landet du bor i. Så om nordmenn hadde gjort det hadde nok en del snyltet på den staten også.


Frps nye forslag på innvandringspolitikken kan helt klart redde dette falleferdige landet.

De får min stemme i 2009 ihvertfall!
At du kaller Norge for et falleferdig land sier jo litt om deg. Gi meg mange land som er bedre å bo i, så kan vi se hvor mange som faktisk er bedre.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #83 : 12. april 2008, 13:56 »
feilpost.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #84 : 12. april 2008, 14:00 »
Du drar jo til et land hvor levestandaren og velferden er høyere enn landet du bor i. Så om nordmenn hadde gjort det hadde nok en del snyltet på den staten også.

At du kaller Norge for et falleferdig land sier jo litt om deg. Gi meg mange land som er bedre å bo i, så kan vi se hvor mange som faktisk er bedre.

var en snedig måte å si at det er "lov" å snylte.
Ellers det er jo en selvfølge at der godt å leve i norge.
sinnsykt få innbyggere,(vi er en europeisk by) og mye resurser. man skal være rimelig idiot for å sløse vekk dette, men vi er godt på vei.
det er derimot ingen skam å ha det godt, og vi kunne hatt det utrolig mye bedre på mange områder.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #85 : 12. april 2008, 14:14 »
Det partiet som får sigøynerne i arbeid får min stemme.

Har vi ingen gruver på Svalbard de kan jobbe i?

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #86 : 12. april 2008, 14:17 »
Syns folk er litt vel selvgode her, virker ikke som om dere helt forstår at det faktum at Norge er et jævla bra land har ingenting med dere å gjøre, altså å stenge andre folk ute er hensynsløst og egoistisk. dere har bare hatt flaks og blitt født i et bra land, og av pure egoistiske holdninger vil dere stenge ute andre som ikke har vært så heldige. Dere har ikke større rett på et godt liv enn andre.

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #87 : 12. april 2008, 14:42 »
var en snedig måte å si at det er "lov" å snylte.
Ellers det er jo en selvfølge at der godt å leve i norge.
sinnsykt få innbyggere,(vi er en europeisk by) og mye resurser. man skal være rimelig idiot for å sløse vekk dette, men vi er godt på vei.
det er derimot ingen skam å ha det godt, og vi kunne hatt det utrolig mye bedre på mange områder.
Forklar meg på hvilken måte vi er på god vei mot å sløse bort velferden til landet? Er det pga høy innvandring?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #88 : 12. april 2008, 15:56 »
Syns folk er litt vel selvgode her, virker ikke som om dere helt forstår at det faktum at Norge er et jævla bra land har ingenting med dere å gjøre, altså å stenge andre folk ute er hensynsløst og egoistisk. dere har bare hatt flaks og blitt født i et bra land, og av pure egoistiske holdninger vil dere stenge ute andre som ikke har vært så heldige. Dere har ikke større rett på et godt liv enn andre.
Om jeg ikke har større rett til et godt liv enn noen andre, vil jeg likevel mene at jeg har større rett til å være her enn feks en russer, japaner eller pakistaner, på lik linje med at JEG har mindre rett til å være i nevnte personers land; jeg ser det som vår fulle rett å hive dem på trynet og ræva ut om de ikke oppfører seg. Vi tar dem hit for å hjelpe dem, og enkelte spytter oss i trynet ved å bedrive kriminalitet. Om vi er egoistiske ved å stenge slike ute, so be it.
Man må ikke glemme at det faktisk er mange innvandrere her som faktisk har jobb og familie og betaler skatt, og disse kan jo fint være her. Det er vel noe de fleste er enige i. Det er ikke ALLE som er kriminelle, vøtt, og det er jo ikke de redelige man vil til livs.

Hva med u-hjelp? I 2006 var bistandsbudsjettet 20 milliarder kroner, noe som ikke er så fryktelig egoistisk i mine øyne.. Samtidig har vi så lite plass på norske sykehuser at de stakkars gamlingene ligger i gangene. Må jeg få minne om at det var våre besteforeldre og oldeforeldre som bygde dette landet, ikke feks Ali fra Irak. Noen ser ut til å ha glemt at dette landet ikke har vært drita bra bestandig, og at det faktisk er våre forfedre som er grunnen til at vi nå har det så bra, de som nå ligger i gangene på sykehusene. Flaut og fullstendig uakseptabelt at de skal få slik behandling. Det jeg vil fram til: hvordan kan vi klare å ta vare på alle som kommer hit om vi ikke klarer å ta vare på dem som allerede er her? Vi har allerede nok problemer om vi ikke skal være nødt til å hanskes med krigsforbrytere og kriminelle som ikke har noe her og gjøre i utgangspunktet.

"Vi sitter jo på all olja, ikke rart vi har det bra!!!11 Egoistisk å ikke dele!!! Bare flaks!! ".
Feks Irak har jo også enorme forekomster av olje, men har jo aldri hatt det supert (selv om enkelte mener det var bedre under SoDamnInsain enn det er nå). Og Afrika: i 1961 hadde kontinentet 95% av alle verdens diamanter, 52% av verdens gull, 30% av verdens platina, 22 % av verdens kobber og 67 % av verdens jernlegeringer. Likevel, fattige som bare juling, det var bare noen få som stakk av med pengene.

Det er i allefall ingen fullgod "unnskyldning" av vi har olje, for det er jo også andre land som har rikdommer, de klarer bare ikke å fordele den.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #89 : 12. april 2008, 16:09 »
 Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!