Skrevet av Emne: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"  (Lest 13474 ganger)

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #75 : 11. april 2008, 17:55 »
Jeg Synes at de som gjør slikt skal få det gjort tilbake. enda hardere så de lærer. Samma med de som dreper, de fortjener ikke ha noe liv selv en gang. Det er min mening.
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #76 : 11. april 2008, 18:10 »
Jeg Synes at de som gjør slikt skal få det gjort tilbake. enda hardere så de lærer. Samma med de som dreper, de fortjener ikke ha noe liv selv en gang. Det er min mening.
Jeg mener at du selv synker ned til deres nivaa. Hvis noen gir bank og du synes det er heilt feil, skal du gaa og banke opp de for og "laere" de ei lekse? Jeg synes det blir litt kontradiktorisk.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #77 : 11. april 2008, 18:32 »
vel....dette er jo bare småtterier egentlig. Hvem har ikke vært borti noe som er verre enn det her?
nå forsvarer ikke jeg dette på noen måte men sjokkert...? Er sikker på de fleste her inne kjenner noen som har banket opp folk mer enn dette...
Det er alltid noen som har opplevd noe verre. Men å bagatellisere slike gjerninger som dette er nesten like ille som akspetere dem.
Jenta ble kidnappet og mishandlet helt til hun mistet bevisstheten - av en flertalls personer, som resulterte i et flere dagers sykehusopphold. De synlige skadene er en ting, men senskadene jenta mest sannsynlig også vil oppleve - er nok langt verre.

Denne gjengen med ungdommer framstilles for retten tiltalt på lik linje som en voksen person - de risikerer livstids fengsel. Samfunnets normer og regler ser ikke på dette som "småtteri" - langt derfra.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #78 : 11. april 2008, 18:43 »
har ikke sett videoen pga at jeg hadde blitt for provosert å fått ødelagt dagen min.
men mener at sharia lover har noe for seg.

for de av dere som har sett filmen : En gang var vi krigere(once were warriors), så skjønner dere hva jeg mener.
du hadde ikke slått noen hvis jake the muss sto og så på Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #79 : 11. april 2008, 19:44 »
Jeg Synes at de som gjør slikt skal få det gjort tilbake. enda hardere så de lærer. Samma med de som dreper, de fortjener ikke ha noe liv selv en gang. Det er min mening.
Din mening er prega av alderen din, lillegutt. Du får litt annet syn på ting når du kommer i stemmeskifte og får pels rare steder.

Synes faktisk straffen var for hard. De burde få harde straffer, men dette synes jeg er et av tilfellene der alderen deres faktisk har ganske stor betydning. Alle her som er over 20 husker jo hvor mye man forandra seg fra man var 14-16 til man ble 20, ikke sant. De trenger absolutt straff, men å bli buret inne resten av livet for noe man gjorde mens man var en UNGE...? Det er litt mye, altså.. Dessuten er vel disse lettere å rehabilitere, ettersom de er så unge, enn det "gamlinger" er. Å bare bure de inne er i allefall ikke rehabilitering, det er å kvitte seg med et problem på enkleste måte og samtidig gjøre dem til et skrekkeksempel (som selvsagt ikke kommer til å ha den minste virkning Tongue ).
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #80 : 11. april 2008, 20:11 »
Alle her som er over 20 husker jo hvor mye man forandra seg fra man var 14-16 til man ble 20, ikke sant.


Jeg var faktisk livredd for å slost når jeg var 14. Kunne lett gå et par timer omvei for slippe å gå forbi de "store farlige ungdommene."
Men når er jeg TeH UlTIMATE BaDbOy. Liker ikke å skryte, men jeg tror faktisk at jeg er en av jærens farligste menn.

Hva hadde straffen blitt på dette her hjemme? 25min samfunnstjeneste?

Synes faktisk straffen var for hard.

Ganske så enig med deg der.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #81 : 11. april 2008, 20:13 »


Jeg var faktisk livredd for å slost når jeg var 14. Kunne lett gå et par timer omvei for slippe å gå forbi de "store farlige ungdommene."
Men når er jeg TeH UlTIMATE BaDbOy. Liker ikke å skryte, men jeg tror faktisk at jeg er en av jærens farligste menn.

Hva hadde straffen blitt på dette her hjemme? 25min samfunnstraff?
En av Jærens farligste? Føler "jeg er farlig" og lav intelligens går hånd i hånd.... Grin Slåss du på torget på Bryne i helgene og sånt også? Forresten så er Bryn en av Jærens farligste, bare så det er sagt. Hehe. Eller, hva veit vel jeg. Veit bare at alle på Jæren veit hvem han er og er livandes redd han. biggrin



Men du understreker jo poenget mitt, folk forandrer seg veldig mye på de åra der.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #82 : 11. april 2008, 20:14 »


Jeg var faktisk livredd for å slost når jeg var 14. Kunne lett gå et par timer omvei for slippe å gå forbi de "store farlige ungdommene."
Men når er jeg TeH UlTIMATE BaDbOy. Liker ikke å skryte, men jeg tror faktisk at jeg er en av jærens farligste menn.

Hva hadde straffen blitt på dette her hjemme? 25min samfunnstjeneste?



Er det noe å skryte av i det hele tatt? :Smiley

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #83 : 11. april 2008, 20:15 »
En av Jærens farligste? Føler "jeg er farlig" og lav intelligens går hånd i hånd.... Grin Slåss du på torget på Bryne i helgene og sånt også? Forresten så er Bryn en av Jærens farligste, bare så det er sagt. Hehe. Eller, hva veit vel jeg. Veit bare at alle på Jæren veit hvem han er. biggrin



Men du understreker jo poenget mitt, folk forandrer seg veldig mye på de åra der.

Ja møter som regel tidlig opp med eleven på torget for å finne en bra slostkamp Shocked
Bryhn du mener? Cheesy
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #84 : 11. april 2008, 20:17 »
Er det noe å skryte av i det hele tatt? :Smiley

...
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #85 : 11. april 2008, 20:18 »
...

Er du en av de som går på byen for å oppsøke bråk du da? Siden du er JÆRENS farligste mann? Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #86 : 11. april 2008, 20:20 »
Ja møter som regel tidlig opp med eleven på torget for å finne en bra slostkamp Shocked
Bryhn du mener? Cheesy
Bryhn ja, sikkert det. Ikke sikker på hvordan han staver navnet. For det er navnet hans, ikke kallenavn eller noe? Kjenner du han?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #87 : 11. april 2008, 20:23 »
Er du en av de som går på byen for å oppsøke bråk du da? Siden du er JÆRENS farligste mann? Tongue

For å si det sånt. Jeg starter alltid med en pump, så går jeg videre ut for å se om noen ser på meg. Av og til treffer jeg noen som ser på meg, og det tar jeg rett å slett som utrolig angripende imot meg og og min personlighet.
Men for å si det sånt. De ser ikke på meg igjen...  
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget A.K

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #88 : 11. april 2008, 20:25 »
Voldsepisoden som sjokkerer verden?

Man ser da videoer av partering av levende mennesker, henrettelser, tortur, steining, voldtekter, drap og meget grov vold på uskyldige og svake mennesker, også skulle dette liksom være sjokkerende? Det eneste som er sjokkerende med den videoen er hvor mye oppmerksomhet den har fått.


Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden"
« #89 : 11. april 2008, 20:27 »
Bryhn ja, sikkert det. Ikke sikker på hvordan han staver navnet. For det er navnet hans, ikke kallenavn eller noe? Kjenner du han?
Ja Bryhn er etternavnet hans.
Et par Bryhn som bor rondt omkring her. Hvem av de er det du tenker på?
Er vel bare et par av de som er grødhåve. Er vel mer de som bur sør for Bryne som springer rundt og tror de er norgesmester i bryting som vi hører om her.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!