Skrevet av Emne: Kan slettes  (Lest 16756 ganger)

Utlogget FOA

• Erfaren bruker
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #75 : 15. mai 2008, 01:07 »
Tja, veit om ei jente som har den diggeste personligheten jeg, hu har den kuleste humoren , driver med dyresport og er utrolig sjarmerende og søt. Men dessverre etter ett glass med sprit eller to, kan det en gang i blant gå "hardt" for seg.  Ville ikke akuratt kalt hu billig. 
"fylla har skylda" sant? ^^

Fylla har skylda ja,godt jeg styrer unna damer som blir slik i fylla da. De fleste er klar over hva de gjør i fylla også tror jeg.

Utlogget Fleksnes

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #76 : 15. mai 2008, 08:55 »
bare bra med løsaktige damer, så de støgge gutta der ute også har tjangs til å få seg noe. Ikke klag på dette.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget OrIoN89

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

« #77 : 21. mai 2008, 17:50 »
Ta den du faller for til dame Wink Faller du ikke for noen av dem i det heletatt, ikke ta noen av dem. Faller du for begge bør du ta den som vil være deg tro Wink
DBpress: 3x 47,5kg(2009) Knebøy: 3x 95kg(2009) Markløft: 3x 160kg(2009) Militærpress: 3x 75kg(2011) Benkpress: 3x 110kg(2011)

Høyde: 187
Vekt:86 :/

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
« #78 : 23. mai 2008, 13:09 »
Faller du for begge, fuck`em both. T-t-tog du an.. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget 007

• Aktivt medlem
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

« #79 : 24. juni 2008, 20:42 »
Jeg hadde valgt ho på 1 meter med store slitesterke ører, elastisk hals og stor kjeft.

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.