Halla!
Etter å ha posta programmet mitt her med håp om noen tips, og egentlig ikke fått en dritt...

Har mine tvangstanker (en av mange

) fått meg til å allikevel bytte program.
Hvis noen vil se kan de sjekke ut min egen 2splitt her:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=71373.0Kjører nå en 2 splitt anbefalt av Børge Flinkis Fagerli - jeg tar nemlig det meste av det han sier for god fisk - og kjører en 4 dagers 2splitt, 3 ganger i uka - 4 hvis jeg får det til... men alltid minst 3.
Etter å ha kjørt RYP noen ganger må jeg ha litt varisjon - og begynte med fullkropps og vill ketogenisk deffing i agressjon over julesvor rett etter julaften.
Resultat av det var en fin fin form, men deffen varte litt for lenge, og jeg var egentlig ikke svær nok til en så brutal deff, bare litt julefeit, så nå er jeg lei av å være kylling og vil bygge litt - Sånn rett før sommer'n når folk flest begynner sin deff, avslutter jeg min.
Dette gjør at jeg vil være i topp deffa form sånn rett etter jul. Ha ha - jævla tulling
Føler spesielt at ryggen henger etter - passe masse eller tykkelse, men elendige vinger!
(Øh, passe masse? Nei! IKKE DET HELLER! RED.)
Ok, så her er programmet mitt:
Dag 1:
Benkpress - tungt
Roing - tungt
Skulderpress (eller skråbenk) lett
Nedtrekk/Chins lett
Biceps og Triceps
Dag 2:
Knebøy - tungt
Strake markløft eller lårcurl - lett
Legger tungt
Mage (se egen tråd om Core-trening på forumet)
Dag 3:
Skulderpress eller skråbenk - tungt
Chins/nedtrekk - tungt
Benkpress - lett
Roing - lett
Biceps og Triceps som dag 1
Dag 4:
Markløft eller strake markløft - tungt
Knebøy, frontbøy, beinpress på ett bein eller utfall - lett
Legger - lett
Mage som dag 2
På denne splitten brukes følgende rotasjon i forhold til belastning og volum:
Tungt – 3-5 sett 3-5 reps, eller 6-8 reps avhengig av målsetninger. Totalt antall reps per øvelse kan være i området 15-30 reps avhengig av treningstoleranse.
Lett – 2-3 sett 6-10 reps eller 1-2 sett 10-15 reps avhengig av målsetninger. Totalt antall reps mellom 12-30 avhengig av belastning, hvor høy belastning som er valgt på "tung" øvelsene, og treningstoleranse.
---
yeeez...
Ok, første dag idag, for jeg klarte ikke å vente til mandag.
05:30:
Frokost: 40 gr havregryn og TN's Prozyme
multivitamin og vann
kaffe og metal i bilen
06:45: krea-bolic sammen med 3 dl FRES i garderoben
15 min passe rask gange (eller 100kcal oppvarming) først
Litt seint avgårde - og så ble det litt loking pga nytt program -så litt rare verdier her idag. Har f.eks IKKE løfta benk før, så jeg har lik teknikk som mora mi... (nei, hun trener ikke) Måtte prøve meg fram på vekt, but here goes:
oh, verdier er UTEN stang og dill...
Benkpress_tungt:
Oppvarming - så 10x10 kg

, 10x30 kg, så 5x50kg, 5x50 og 4x50.
50+stang, det blir vel noe sånt som 73 eller noe? Hmmm... liker foreløpig hantler bedre...

Kabelroing_tungt:
8x60, 6x70, 5x75, 4x75
Arnoldpress_lett:
6x19.5, 6x19.5
Nedtrekk, maskin_lett:
7x77, 7x77 - hva f.. er det pund eller kg? Hørtes jævla mye ut... o_O
Bicepscurl_stående_lett:
7x19.15, 7x19.5, 7x19.5 i superset med Franskpress
Franskpress med ez stang_tungt:
10x30kg, 8x35kg, 5x37.5kg - Hvor mye veier ez stanga? ere 10-11 eller noe?
biceps scottcurl i maskin_tungt:
7x45 (det er vel pund det da...

) 5x50, 5x50, 4x50 i superset med...
...triceps nedtrekk m tau_lett:
8x40 (sliten nå...) 7x40, 8x40
Mage i maskin:
(2 sett, 10 reps, 1 sek holding i crunch, 90 -PUND tenker jeg...) SMERTER!!!
Tok masse tid å finne ut hva som var tungt og lett idag, så jeg rakk ikke mine vanlige 20-30 minutters rask gange til slutt. Brukte litt over 1 time og 15 min på dette,+ oppvarming. Regner med at det går ganke mye kjappere når jeg blir litt mer kjent med programmet.
Benkpressen var et slag i trynet, er vant til å kjøre 25 kg hantler i skråbenk, så jeg hadde regna med litt mer fres der... Ja, ja, da blire iallefall oppgang!
08:15: Creaforce rett etter trening,
08:45: 20 gr carbofuel i proteinshaken etter badstue og dusj
10:00: PF meal replacement
12:00: Halv Baguette m roastbeef (faen, jeg tok feil - fin og ikke grov!!!
Medbrakt salat, m kjøttdeig og ris oppi.
15:00: 1/2 grov baguette m laks, 1/2 grov med ost & skinke og salat og dill dall
40 gr PF Whey Isolate, Excotic Orange ---> Smaker Nesehorn

pluss drit mye vann hele tiden...
Puh, helvets mye skriving da! Blir bedre når jeg kan klippe og lime inn.
Har nettopp bytta studio grunnet flytting på jobben, så nå trener jeg på Elixia på Collusseum. Mye breie pannebånd, DagensNæringsliv mellom setta og gymdrakter der, men det får gå. Færre 06:30 om morgenen!

noe som ikke er så fett er at de har litt merkelige intervaller på vektene der.
fra 19.5 til 22 på hantler f.eks... og fra 16.5 til 19.5 - Derfor må jeg stå med 19.5. Får sette meg igjen når det blir for lett da…
Nå må der jobbast! Fører på resten av maten senere idag, hvis jeg gidder… spørs vel hvor fett det er å lese…?
Vet ikke om jeg orker å legge ut bilder - føler meg liksom ikke helt DER…

Hipp!