Skrevet av Emne: MariusMessiah - The time for sutring has past!  (Lest 123369 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #60 : 25. juni 2008, 19:38 »
Tja, her skjer'e ikke mye om da'n…

Sykla til jobben igjen idag - 1:20 brukte jeg idag (3.15 mil ca.) 10 min mindre det enn første gang det.

Har sykla en del ganger nå, men trener overkropp som vanlig. Har slitt litt med litt lite søvn og litt smerter i armer, men jeg trener jevnt og trutt, selv om det ikke har blitt noen nye perser i det siste…

Kommer sterkere tilbake på det, men jeg føler jeg har lov å kose meg litt nå som det er sommer! Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #61 : 07. august 2008, 22:06 »
Hei Wink

Oi  Thumbsup Har ikke fått med meg bildene dine før nå.... Kjempe bra bilder MariusM. Du har trent bra skjønner jeg! For en fremgang. Bra biceps, og fin fett % på armene dine   Ohmy.

Morro at du synes dette er morro!

 
Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #62 : 08. august 2008, 11:57 »
Jeg syntes også det er morro at bittelillen syntes marius' moro er moro! Hva skjer Marius? Har det blitt noe trening?  Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Messiah har stått er tilbake
« #63 : 13. august 2008, 09:27 »
Jajjamenn!

Takk for kommentarer, Bittelill, og takk for at Varg syntes det er moro at lill syntes min moro er moro.  biggrin

Har trent sånn passe etter sydenturen, mista litt peppen egentlig, men hang på. Men så, rett før ferien, fikk jeg en smell i armen da vi felte et par trær, så da trente jeg ikke på 5 uker. Delvis pga smerter i armen, delvis fordi jeg fikk besøk fra Tyskland og har fyra bomber og drukket vin og røyka cigarillos hele jævla tia...

snakker om å skli ut!  Embarrassed

men nå er jeg tilbake igjen, og det er digg! Begynte forrige uke, føles ut som om en evighet siden jeg trente, men det var jo bare 5 uker, og selv om jeg ikke er helt i toppform, så er jeg jo mye bedre form enn da jeg laga profilen her, så dette blir bra!

har fortsatt vondt i høyre biceps, så bicepstrening går dårlig, men nedtrekk og roing går bra, så jeg får kjøre det sammen med triceps en stund og se hva som skjer.

Tenkte også å forandre litt en stund, kjøre dips istedet for franskpress kanskje, samt at jeg syntes jeg får bedre effekt ut av beinpress enn knebøy...? Kjenner knebøy i ryggen, nesten mer enn beina med en gang det begynner å bli litt tungt. Kommer jo faen aldri over 90...

Videre er jeg ikke særlig fornøyd med framgangen i benk, liker egentlig hantler bedre - det festlige 100 kg
målet mitt er jo milesvis unna.

får se, blir vel mer inspirert igjen, nå som det er slutt på fyll og fanteri!

Kjører Ketokur nå for å "ta en omstart" - med oppkarbing på søndager, dagen før trening. Må miste et par kilo sideflesk, og så skal jeg  føre på mer og mer karbo før og etter trening for å prøve å finne en gyllen middelvei der.

Gidder ikke telle kalorier - teller gr m karbo istedet! Ha ha, ja det er jo mye mindre pes…  Tongue

Føler kanskje at den størrelsen jeg var på vei til å få er litt mye for meg, ikke bare blir alle klær og alt for små, men jeg er litt usikker på hvor svær jeg vil bli. Vil ikke være sånn bamse, liksom... Cheesy Som nevn tidligere tror jeg Spiderman er et fint ideal.  :Smiley

men 40 rundt arma er fortsatt målet - er ikke så nære som før desverre... ligger vel på rundt 38.5 igjen tenker jeg. Kjører fortsatt dagbok, men det tar litt mye tid å føre alt inn her. tenkte jeg skulle begynne igjen når jeg har "leika-deffa" ferdig, (elsker hvordan treningen min er i takt med sesongene - deffe etter sommern...) tenker jeg skal kjøre RYP et par ganger da, og så gå tilbake til nåværende program og bygge som et svin før jeg deffer igjen rundt tidlig vår...

Bra plan? Jepp!

Shit, jeg er like varm som da jeg gikk av rullebåndet igjen.

Ah, herlig!

Nå blir det bare å kjøre på!

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #64 : 14. august 2008, 08:11 »
Det høres egentlig ut som en god plan Marius! Det viktigste for meg, er ihvertfall at det jeg gjør, gjør jeg fullhjertet. Altså ikke gå på noen deff, bulk, etc med mindre man virkelig vil.

Angående franskpress og dips; ja takk begge deler.

Mer glad i hantler enn benk jeg og. Nå i det siste har jeg trent begge deler, noe som jeg forteller meg selv er utrolig lurt. Det viktigste er jo bare å trene, og gjøre det ordentlig. Smiley

Størrelsesmål er jo alltid langsiktige. Derfor når du det du vil etterhvert. Smiley

Fortsatt god thorsdag!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #65 : 14. august 2008, 17:51 »
M`ange takk, og det samme til Dem!

Er f.eks franskpress og dips mer effektivt enn fanskpress og nedtrekk med tau?  Føler tauet blir så tungt på slutten av økta,  samt at den blir litt sånn finpusse flinkis øvelse... Er det noe i det?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #66 : 15. august 2008, 15:50 »
Kul trening, men jævla vondt i armen (høyre Brachialis) . Vondt å ta franskpress også, siden jeg må løfte stanga opp når jeg sitter på benken. F%#& og F@*n! Dritt lei av å ha vondt! Jeg som nettopp har blitt bra i venstre arm etter slitasje av barnebæring…

Ellers bra, rimelig ketose fres-form nå - kribler i kroppen og høyt energi nivå generelt, selv om 5 dager med under 20 gr karbo om dagen gjør at f.eks smale, rette dips begynte på 15 - så 10 så 8... kjenner at utholdenheten er dårlig, til tross for at styrken fortsatt er rimelig intakt.

Gleder meg til søndag, da er det grovbrød, pasta, poteter, ris, havregryn, banan, epler og shit. Festlig å se at armene er minst 1 cm større på pump etter spisedagen enn til vanlig. Fredager er under Keto-deffen den desidert hardeste dagen. Småsliten i kroppen, og sur i musklene etter et par sett.

Kjempe sunt sikkert!

Nede på 83 tallet nå, men fortsatt MASSE sideflesk som skal bort. Helsikes sideflesk!

Begynner dessuten å irritere meg noe inni h%#@*$E at en litt eldre fyr alltid kjører halv-breie sumoløft i smith-racket, i et ganske raskt tempo.. Eller er det bare jeg som må spise mer grøt?

Imorra er det opp klokka 8 og stikke og hente en kompis i Oslo og kjøre til Lillehammer for å dra på metal festival. Meldt sol og greier jo!

Opeth blir dagens høydepunkt, men det blir masse fet Prog og Power Metal også. Ha ha, gleder meg som en liten unge!

 Best å holde seg på beina, kan lett bli litt skev når dørene åpner 11 og Opeth går på 21.30… Så ere rett på hotell… Føkk telt! Her er det dusj og porselen!

GOD HELG ALLE SAMMEN! Cheesy



Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #67 : 17. august 2008, 11:36 »
Hei MM..

Enig i dusj og porselen.. telt er for teltturer og ikke festivaler Smiley

Hvordan har det gått?? Kompis? Snakker vi Tyvold?
Vel, vel.. etter å ha sett bildene dine har tenkt litt tilbake til da vi daglig satt ca. tre meter unna hverandre og snakket trening til visse kollegaer ble grønne av irritasjon Wink hehe.. Du har virkleig tatt det seriøst. Morro å lese det du skriver og se at du har lest og erfart mye siden sist jeg så deg...

SOFHK for alltid Smiley Nå også som treningsnarkomaner, hihi.. 
Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #68 : 18. august 2008, 09:55 »
Hei Bittelill,

Dusj og porselen er essensielt ja! Denne gangen også… Uten å gå for mye inn i detaljer kan jeg nevne, for alle andre som er interessert også, at keto kur og alkohol gir uante, uberegnelige effekter…  Drikke

Nok om det! Fet festival var det!  headbang  Drikke  buttrock  Drankere

Stund siden jeg har snakket med Bitre Rune, han blir sikkert med på noen pils også. øh, pils - ikke så veldig fristende akkurat nå egentlig… SOFHK ja, nå i ny og bedre form! Smiley  Weightlifter2

jepp, litt mer innsikt nå ja, men til tross for det er jeg svæææÆÆÆææært langt unna målet mitt. Og jeg syntes primært det er et problem med fettprosenten. Får se nå da, hvordan det vil gå dette året her… Må si du har fått en rimelig vass fysikk i løpet av siste tiden min på jobben der, og dette året. Skikkelige greier, langt over hobby nivå. Smiley

Grattis! Dit vil jeg også  BB2

OK!

Fint trøkk på trening idag. Begynner å få tilbake pre-ferieformen. Ingen nye rekorder selvsagt, spes ikke under keto deffen, men litt mer utholdenhet grunnet spisedag igår.

Må bli flinkere til å spise på spisedagen. Skal liksom karbe opp, da holder det ikke med litt poteter til kyllingen og 6 rugsprø med kaviar til kvelds… …ja også hotellfrokosten da…

Salmiakklukta kom for jeg hadde begynt på cardio'en, og jeg gikk fra 8 til 9 til 6 reps på skulderpress, så da var det slutt. Mer mat neste søndag, og måltidene må planlegges litt også.

Tja, da må jeg vel jobbe litt…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #69 : 19. august 2008, 10:04 »
Igår var det røkt kolje med eggesmør til middag. I helsike så godt det var da!?

Det var marerittmiddagen når jeg var liten - men det er ketohimmelen nå. Tror jammen jeg lager det idag også.

NAM!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #70 : 19. august 2008, 10:07 »
Igår var det røkt kolje med eggesmør til middag. I helsike så godt det var da!?

Det var marerittmiddagen når jeg var liten - men det er ketohimmelen nå. Tror jammen jeg lager det idag også.

NAM!

Eggesmør? Huh
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #71 : 19. august 2008, 11:50 »
jepp, smelt litt smør i en kjele, og hakk opp 1 eller 2 hardkokte egg og putt oppi.

I en bok så jeg at sausen kunne være 1 dl fløte, 100 gr smør med 2 hardkokte, hakkede egg. Men 1 dl fløte inneholder 2.9 gr karbo, så de brukte jeg på  tomat og sukkererter istedet.

SYntes torsk kan bli litt kjedelig i lengden… tror kanskje også at streit kylling begynner å bli liiiitt slitsomt å spise… Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #72 : 19. august 2008, 12:40 »
Shit - loka meg nettopp bort på noe youtube greier om Greg Valentino. Schlageren der han suger snerk ut av armen med en sprøyte - Herregud så jævlig!

Proporsjoner mann, proporsjoner! Shit jeg må få litt mer på beina Smiley


Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #73 : 19. august 2008, 13:51 »
jepp, smelt litt smør i en kjele, og hakk opp 1 eller 2 hardkokte egg og putt oppi.

I en bok så jeg at sausen kunne være 1 dl fløte, 100 gr smør med 2 hardkokte, hakkede egg. Men 1 dl fløte inneholder 2.9 gr karbo, så de brukte jeg på  tomat og sukkererter istedet.

SYntes torsk kan bli litt kjedelig i lengden… tror kanskje også at streit kylling begynner å bli liiiitt slitsomt å spise… Smiley

Da blir det noe slikt på lørdag! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #74 : 19. august 2008, 14:54 »
Lørdag ja! mmm spisedag... Jeg flytta min til søndag så jeg kan "bruke" karboene til noe på mandag.

På søndag skal jeg f#%@ meg spise noe inni h#@&*%es mye mat.

Grovbrød! Havregrøt! Frukt! BANANER! Poteter! Ris! Loff! Boller… ummm, nei forresten, boller har vel for mye fett hvis jeg skal kjore streit oppkarbing…? Hva med Pizza tro… Eller pannekaker

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!