Skrevet av Emne: MariusMessiah - The time for sutring has past!  (Lest 123389 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #150 : 04. mars 2009, 11:00 »
takker Wink

Jepp, jeg tenker egentlig det samme. Jeg kjenner jo at det tar i mage rygg og legger også - så har jeg kjørt litt beinpress også, men i det siste lårstrekk og hamstrings i tillegg. Det er gøy ja! Også legger da. Kommer seg kommer seg - Smiley Snart  kan jeg sikkert gå i shorts uten at jeg ser ut som Bippe Stankelbein.

The Iron Wolf? Shit! Drit fett superhelt-navn!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #151 : 04. mars 2009, 12:09 »
takker Wink

Jepp, jeg tenker egentlig det samme. Jeg kjenner jo at det tar i mage rygg og legger også - så har jeg kjørt litt beinpress også, men i det siste lårstrekk og hamstrings i tillegg. Det er gøy ja! Også legger da. Kommer seg kommer seg - Smiley Snart  kan jeg sikkert gå i shorts uten at jeg ser ut som Bippe Stankelbein.

The Iron Wolf? Shit! Drit fett superhelt-navn!

Jepp. Håper på at Cleve-Borch noengang skal regissere en superheltfilm. Da skal jeg melde meg. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
MariusMessiahs kjipe senebetennelse
« #152 : 06. mars 2009, 10:26 »
Halla

Fin økt i dag. Måka snø fra taket til muttern igår, og skal til Hemsedal i helgen, så jeg to over beintrening idag. Trente istedet veldig konsentrert overkropp, og prøvde et par nye øvelser for a teste armen.

Kjente raskt at biceps fortsatt må ligge - men jeg prøvde meg på flies i maskin, og det gikk fint. Kjente jeg brukte biceps litt, uten at det var vondt, så jeg tenker jeg begynner å kjører det i tillegg til incline hantler, så biceps får litt bevegelse i tillegg til nedtrekk i maskin og sittende roing.

KJenner faktisk veldig konsentrasjon når jeg trener rygg nå, da jeg går inn for å ikke bruke armene mer enn strengt nødvendig. Det fungerer kjempebra! Ryggen får virkelig kjørt seg på sittende roing, til tross for at jeg ikke kjører mer enn 65kg.

Dessuten har jeg begynt på kostholdet til Healt & Fitness Concept. Tror det blir knall , vant til å kutte på kornprodukter likevel, så dette minner meg om keto, men med mer grønnsaker og pluss at jeg kan kose meg med frukt. Yum - da gjenstår det bare at armen blir bra…

Hvilket fører meg til tilbakemelding på MR'en. Ikke noe ruptur, "bare" betennelse på "korsbåndene" på oversiden og utsiden av albuen, samt på bracchialis.

OK, så jeg har senebetennelse? ER det derfor DET ER SÅ JÆVLA VONDT I 6 MÅNEDER NÅ!!!  dry
 
NÆh, får prøve å jobbe litt - før jeg skal på ski… Hipp!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #153 : 09. mars 2009, 12:53 »
Hjemme med syk lillemor idag, så ikke noe trening.

Er nok ikke så farlig - er rimelig støl etter 2 dager på ski. Hadde et par sinnsyke tryn, og et som gjorde at jeg ble ufattelig støl og øm i venstre side. Hee hee, det trynet må jeg nesten skisse opp, og legge inn tegningen her...

Greit med pause idag egentlig, kjenner en liten seneknute bak det ene kneet, og er dødsstøl i hele mageregionen med nærmest null kraft i beina. Cheesy

En annen ting er at jeg på lørdag ga litt beng i dietten (i tillegg til drikking) så jeg spiste litt poteter og greier (pytt i panne på cafe på veien hjem) etter skisøndagen, og på lørdagen drakk jeg vin og noen drinker og spiste et pass med taco, med litt skjell og noen lomper+ lite søvn…

Resultatet av det er at jeg fortsatt har det morratryne når klokka er nesten 13 og føler at jeg har drit mye vann i kroppen.  Deilig å spise riktig igjen i dag Cheesy . Er nok "fin" igjen imorra etter litt mer søvn.

Begynner å bli gammal ja!

Trening igjen på tirsdag
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #154 : 09. mars 2009, 12:56 »

En annen ting er at jeg på lørdag ga litt beng i dietten (i tillegg til drikking) så jeg spiste litt poteter og greier (pytt i panne på cafe på veien hjem) etter skisøndagen, og på lørdagen drakk jeg vin og noen drinker og spiste et pass med taco, med litt skjell og noen lomper+ lite søvn…

Resultatet av det er at jeg fortsatt har det morratryne når klokka er nesten 13 og føler at jeg har drit mye vann i kroppen.  Deilig å spise riktig igjen i dag Cheesy . Er nok "fin" igjen imorra etter litt mer søvn.


Forsinket morratryne er et fantastisk fenomen! Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #155 : 12. mars 2009, 14:18 »
Shit - drit forkjøla… Tviler på om jeg orker å trene imorra. Kjente det igår også, men kjørte på - litt svak i beinpress bare.

Men nå må jeg nyse i ett sett og er drit tett i nesa… Forkjøla igjen! Fordømte barnehage, a sesspool og disease, a sesspool, I say!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
MariusMessiahs gymanstalt logg
« #156 : 18. mars 2009, 09:01 »
AH! Tilbake til studio!

Ingenting slår å stå opp 5:15… Relativt frisk nå - litt svak idag faktisk - håper det skyldes rester av forkjølelse  og "sjokket" over å måtte stå opp 5:15 etter en ukes slaraffenliv med soving til 07:00… Tongue

Hvis ikke må jeg se på matinntaket - og da muligens spesielt karbo inntaket. Ikke alltid like lett å få riktig mat på jobben, selv om jeg tror litt pulver her og der, og noen medbrakte egg og litt tunfiskbokser skulle holde tinhg i orden.

Veide 84.8 kg i dag tidlig - begynner å se litt mer trent ut igjen ja Smiley hadde til og med en liten pump i høyre biceps - håper det tilsier at armen er på bedringens vei, og ikke bare at jeg har gått ned noen gram…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
MariusMessiah fornekter Karma!
« #157 : 23. mars 2009, 11:12 »
Hipp!

Tilbake i uka atter en helvetes helg… Festing? Nix - jeg fikk fartsbot på vei til Hemsedal - 75 i 60 sonen - det gav 2900 blanke og prikk i kortet… Sinnsykt sure penger…  Cry

I tillegg kom ikke bilen min gjennom EU kontrollen, med feil som kan komme opp i 6000-7000 lapper, ifølge han sniken. Røket brekkwire (Den røyk under kontrollen) Sprekk og hull i fjernlysa, redusert bremeseffekt pga rust i venstre bremserør, oljelekkasje i motor… og noen flere ener feil…
 what

Føkk

Og etter å ha sutra fælt om dette mens vi gikk tur på søndag, sjekka jeg posten, og der var'e F%#^@ meg nok en prikk og nok en bot på 2.900! WTF! HAr aldri fått bot før, og så skjer dette på en gang. Føkk KARMA og alle vennene hennes! Jeg fornekter deg og dine for alltid!

 furious

VEl vel - på en "good note" trente forsiktig biceps idag, og det gikk greit. Ingen smerter ennå, så jeg har tenkt å modifisere helkroppsprogrammet mitt litt, opp i mot 2-splitten jeg skal kjore når jeg er frisk i armen.

Har kjørt fullkropps etter RYP  modellen til nå, men med noen utskiftninger pga armen (noen maskiner fordi jeg ikke kunne bruke støttemusklene i høyrearmen nedtrekk og skuldre i maskin), og har droppa biceps til nå.

Har i tillegg til RYP kjørt dips og pushdowns, samt legger, lårstrekk og lårbøy, og flies i maskin.

KOmmer nå til å fortsette med fullkropp 3 ganger i uka, men vil annenhver gang legge vekt på bein og overkropp i form av tilleggsøvelser: Ekstra flies og biceps/triceps en dag, leger, lår- bøy og strekk, den andre. Og litt begge deler hvis jeg får tid Smiley - men det har blitt litt snaut hvis jeg skal gå på tralla i 20  min i tillegg…

Håper litt lett trening av biceps vil gå greit, så er det bare å vente på at jeg blir helt frisk så jeg kan gønne på…

Men føkk deg Karma, du ha'kke hjulpet meg en dritt til nå! 
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
MariusMessiahs gymanstalt logg
« #158 : 25. mars 2009, 11:59 »
Fin form idag

Var hos kiropraktor i går - knakk litt i albuen, men også litt i korsryggen og foten. Det klikker hørbart hver gang jeg bøyer benet, men har ikke tråkket over eller noe, så jeg skjønner ikke hva det kommer av. Kjørte derfor ikke knebøy og mark idag. Veldig ubehagelig i grunnen.

Men jeg lurer på om det ikke sitter i kneet istedet - kjente det nemlig når jeg kjorte lårstrekk også, så det må jeg si ifra om når jeg skal tilbake på fredag.

men jeg kjørte litt lett biceps igjen - preacher curl i maskin, bare 40 kg, men det gikk greit, uten noe smerter. Håper fremgangen der fortsetter! Smiley Bånna dessuten nedpress apparatet - 85 umm... pund, må det vel være - det var fett. Lurer på hvor mye det er i reelle kilo? Ikke 85 pund iallefall - de trinsene gjør vel at noen kilo går tapt ved hvert ledd… Iallefall, gleder meg til jeg bare kan kjøre på… Kanskje ikke så lenge til nå…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #159 : 25. mars 2009, 14:27 »
øh, dessuten

har bestemt meg for å fikse den gamle kjerra - ikke kjøpe ny bil denne gangen heller.

5-6 lapper er veldig mye mindre enn 130 lapper, lizzm… Tongue

Rødreven må holde et par år til… eller helt til vrakpanten går opp…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #160 : 27. mars 2009, 11:05 »
Fin trening idag ja.

Trente forsiktig biceps igjen - 40 kg i preachercurl maskin, og så 6 kiloo konsentrert enhånds curl med hantler.

Bruker tydelig mere venstre når jeg trener i maskinen, så måtte prøve en-arms. Tar kanskje enarms i maskin neste gang, mer stabilt, kjente det littegrann med hantlene men ok nå.

Følte meg skikkelig raff og pumpa etter trening, men bildet viser jo ikke en dritt forskjell fra en måned siden. Føkk - ha ha - vel snart små biceps, snart skal dere få…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #161 : 27. mars 2009, 11:51 »
Mja, det er faktisk litt forskjell… Røtent lys på Elixia, og føler jeg må forte meg litt når jeg står og tar bilder av meg selv i bar overkropp inne på dass… Tongue
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #162 : 28. mars 2009, 13:10 »
Mja, det er faktisk litt forskjell… Røtent lys på Elixia, og føler jeg må forte meg litt når jeg står og tar bilder av meg selv i bar overkropp inne på dass… Tongue


Syntes armene har vokst jeg!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #163 : 28. mars 2009, 13:39 »
littebitt Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: MariusMessiahs gymanstalt logg
« #164 : 30. mars 2009, 09:57 »
Faen,

glemte å stille klokka på mobilen, og dermed våkna jeg en time for sent…

Det festlige er at jeg ikke visste det før jeg så alle folka på Elixia da jeg kom. Det forklarer jo også hvorfor det var så hælvetes kø klokka 06:15 over sandviksbrua… Tongue

Crap! Jeg rasa gjennom overkroppen på 3 kvarter, så jeg fikk da til noe… Tongue
 
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!