Skrevet av Emne: MariusMessiah - The time for sutring has past!  (Lest 123741 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
fint!

hei, ny avatar forresten?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
fint!

hei, ny avatar forresten?

støtt og stadig!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Tja - litt logging kanskje…?

Holer fortsatt formen tålelig bra - syntes jeg ser litt tynnere ut, men er milevis fra målet. Spiste stekt bacon til kvelds igår (haha Grin) , så saltet samlet nok opp litt vann. vekta ligger på 86 nå tenker jeg. Har vært nede i 84.8 dog - men det har bare vært mindre vann. må nok ned i 80 blank ja…

Av alle øvelser i hele verden hater jeg knebøy mest. Blir drit sliten i beina av det, men klarer jo ingenting av vekt. Så snart jeg kjører tyngre enn 75 kg kommer jeg frampå, og sliter med å komme opp uten å vingle - til tross for at det ikke er styrken i beina det skorter på. Drit rart. I tillegg føler jeg at buksa revner - noe den faktisk til tider gjør -så jeg leter etter en bukse som ikke er så jævla irriterende å ta bøy i.

Helst ikke en med better bodies nedover låret - og helst en som ikke er drit høy i livet så jeg må dran opp til over navelen.

ok - go go gadget fullkropp

Knebøy: stangx10, 70kgx10, x10,x10
Skråbenk, hantler: 30kgx12, x10 (+1 med hjelp) x 7 (+2 med hjelp)
Sittende roing, bredt grep - konsa: 65kgx10, 60kgx10, x10
Sittende Arnoldpress: 18kgx8, x7(+1 med hjelp) x6 (+1 med hjelp)
Legger, sittende: 50kgx15, 80kgx10, x10
Biceps, hantler, sittende bakoverlent: 18kgx10, x8, x8
Triceps, franskpress: 37.5kgx8, x7, x6
Prøvde på litt dips etterpå - det var faen så tungt : 11, og 8 og det var det

4x4 på mølla - 3 min på 5.6 i 4% helling - 4 min 5.6 i 15% helling - 4 ganger hver - i 32 min 400 kcal.

Droppa mage, pga han late naboen som ikke orka og ville gå rett på mølla - så gikk vi i 5 min, så orka han ikke det heller gitt… Smiley Nå må du gå ned noen kilo Nabo! Jeg veit du leser! Grin


Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Svarte @$#%&@^!!! FOR&$^#%@ INKOMPETENTE &#%@^ forsikringsselskap!

Nå føler jeg bare et så enormt raseri - at jeg faktisk ikke orker å gjøre noe…

Etter å blitt - etter min mening - påkjørt i en rundkjøring, har jeg etter mye fram og tilbake faktisk fått skylda.

Etter min mening var det så åpenbart at jeg ikke engang ville godta skylddeling, til tross for at vi uten vitner måtte skrive hver vår skademelding.

Vi er enige om hva som skjedde - og jeg, som fulgte trafikken, i kø, etter alle andre i den aktuelle rundkjoringen, ble påkjørt av en som "skulle inn i køen igjen" etter å ha passert på yttern.

Men heisann! det var min skyld. Flaks det ble meg og ikke han foran, eller han bak.

Fint det, VESTA. Thanks for nothing. Tror vi avslutter vårt kundeforhold jeg.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!

Fint det, VESTA. Thanks for nothing. Tror vi avslutter vårt kundeforhold jeg.

stå på krava Cheesy
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
allrighty - da tenkte jeg å oppdatere litt fra ferien, hvis noen orker å lese alt crappet jeg har skrevet der… Grin
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
19.07.2010

Jeppers!

Stille her en stund nå, så her kommer en jævel av en oppdatering for de som orker å lese…  HAr fortsatt trent bra hele ferien. Fullkropp 3 ganger i uka.

Styrken har holdt seg på rundt det samme: falt litt men ikke noe drastisk. HAr fått tynnere armer, på grunn av vannmangel, men de holder seg fortsatt rett over 39 cm. De kommer seff kjapt til bake bare jeg får på litt karbo igjen.

Det gleder jeg meg til for ^$%#!  Smal midje og svulmende armer… Ha ha - med spisedag på lørdager. Begynner å fantasere litt om karbo til tider. Det værste er at bortsett fra ferske rundstykker med smør og brunost, og hvitløksbaguetter og pasta er det ikke tradisjonell møkkamat jeg hungrer eter…

Jeg er drit hypp på boksemat! Ha ha - vi har en boks "Viltgryte med tyttebær" hjemme - den skal jeg spise til frokost når jeg slår meg løs i matfatet igjen.

Og fruktsalat.

Banan og appelsin og epler og pasjonsfrukt. Melon og mandler og jordbær og … Shit jeg er sulten! Grin

Desto mer grunn til å ikke bikke under… Pur F… Grin

Har vært naizi på ketoen med unntak av en ting: alkohol. Det har definitivt sakket vektnedgangen, så nå er jeg nazi på det også. Drakk litt rødvin forrige tirsdag, men  nå er jeg i hemsedal, uten så mye som en lavkarbo-pils, og uten en eneste cigarillo.

Ble mongo drita forrige lørdag, men selv da klarte jeg å holde keto-kostholdet. Haha - en sta jævel jeg er…

Har nettopp trent med strikker og så et par blodårer hist og her jeg ikke er vant til, så jeg tok noen bilder.  Hakke nett her, så jeg får laste opp når jeg kommer hjem.

Vekta er nede på slutten av 84 kg nå - fettprosenten er fortsatt alt forhøy så jeg er milevis fra målet. Tenker å deffe vekk alt sideflesket før jeg gir meg og begynner å kjøre Advanced Concept sammen med RYP grunnprogram - så få® vi se om jeg går på ekstrem muskelvekst etter 13 uker.

HAr ingen anelse om hvor mye jeg må ned i før sideflesket er borte. Som man ser på bildene er det forstatt spekk der, særlig bak på sidene, men det er nok ikke mange kiloene det er snakk om - det er bare det at sideflesket hakke begynt å gå skikkelig ennå.

Det går heeeeeeeelt til slutt… Tongue

Kjører 4x4 på mølla, 3 ganger i uka nå. Ca 400 kcal på 34 min. KOmmer til å fortsette med det til jeg er en sylfide…

Begynner å skimte noen mageruter i medvind og godt lys, men det holder selvsagt ikke… Egentlg driter jeg i hele sixpacken - det er mest sideflesket jeg vil til livs, men det virker som om magen går før siden, så jeg få® vel bare takke ja til sixpack da… Cheesy

Fåkke tatt noe særlig bilder av rygg og bein, men jeg skal få dama til å ta noen senere.

Bare sidene blir borte nå, så kommer v-forman seg. Har aldri hatt v-form jo! Nå er det på tide.

Idag er det Entrecote med bearnaise og salat til middag - med hjemmelaget hvitløksdressing av seterrømme, full fett mayo, olje og gressløk.

Jajjajjaaa - fett fett fett

mmmm - frossenpizza og spaghetti ala Capri på boks…

Ferske rundtsykker med brunost…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Litt bilder da… av disse blodårene… Ser litt pingle ut der men, det er fortsatt blodårer…

Som dere ser er ikke magen særlig stor lenger - men det er et stykke til sixpack, og aller viktigst

DET ER MASSE FØKKINGS SIDEFLESK IGJEN!



Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Bein har jeg aldri lagt ut… Har blitt litt tynnere nå pga keto - men de kommer seg da… Smiley

få rprøve å få dama til å ta noen flere, og noen litt bedre…

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Heh - elendig vær i Hemsedal akkurat nå. I hele dag faktisk - så idag har jeg gått raskt ned til butikken, handlet inn et par keto ting, og gått raskt opp igjen. Tilsammen ble det ikke mer enn 20 min rask gange, men det er bare oppover tilbake igjen, så det er da bedre enn noe.

trente mage og litt nakke med strikker når jeg kom tilbake, men det er ikke det jeg skal fortelle om nå!

Tenkte holde litt matlogg kanskje, nå som det er litt røtent vær her, så kan alle små-feite folk som vil prøve keto plukket opp et par triks her.

Frokost i dag var 200 gr stekt bogskinke, stekt i smør, med litt salat til, og mer av dressingen fra igår - hvitløksdynge… Grin  litt kaffe utover dagen, og så litt bacongull før lunch ble salat med resten av bogskinken og resten av den rømmefeite dressingen.

MEn det festligste idag var brødet mitt.

Jeg har nemlig bakt idag. Jepp! KJedelig vær, ikke noe vin eller annen alkohol så hva gjør man da når man er på helsefarm? Baker Keto-brød med Ketolyse Soyaprotein istedet for mel selvsagt.

Har tidligere laet vafler med det proteinet, og det hadde da en viss verdi. Smakte ikke vafler akkurat - men ble søtt, og en litt sånn halvgod blanding av krumkaker og umm… et eller annet annet som kan duge som et godis surrugat.

Brødet derimot har jeg aldri prøvd.

Sjekk røra! Nam - ser digg ut, eller hva?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Her er brødet ferdig stekt - en fantastisk keto variant av foccachia'n - en gammel favoritt.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sjekk her a! Nå skal det hugges innpå - med meierismør, graddost og salami med agurk. NAM!!!

Alle dere lavkarbohuer er vel interressert i hvrdan dette smaker? Vel, brødet i seg selv - HELE brødet inneholder 11 gr karbo. Vet ikke helt hvor mye det er pr 100 gr - hakke noe vekt her - men jeg kan bare fortelle at "brødet" er en makaber parodi på ordentlig gjærbakst.

Haha - det smaker … ummm… absolutt ingenting! Det har en ikke så værst konsistens, men selvmed litt fersk hakket oregano, og olivenolje istedet for raps, smaker det bare svakt av papp.

Haha - et ubrukelig produkt.

Lurer på om det holder seg, og er like godt i morgen. ;P
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
21.07.2010

Trening med strikker og egenvekt - regn idag igjen, så jeg oppsummerer:

Venter med bein siden jeg skal gå tur etterpå i dag, eller imorra når det klarner opp…

Bryst:
Pushups, og pushups med beina på stuebordet. Tungt gitt! Ville ha dama til å sitte på skulderne mine under pushups, men hun satt og koste seg med lille Julie i armkroken og så på NrkSuper. beina høyere enn huet gjorde alikevel susen…

Skuldre:
Sidehev og arnoldpress med strikk, 2 sett av hver, en runde fremoverlent sidehev. - lit skulderrotering med strikk også , for å få med litt nakke.

Rygg:
Stående roing med strikk, og chins i takbjelka i stua.
Enhånds roing, med strikk,

Biceps: chins med undertak - føkkings tungt i den bjelka, en hånds konsentrert med strikk

Triceps: Smale pushups - og så prøvde jeg noe nytt, pushups med hendene i kryss under brystet . DET var tungt det gitt! Klarte ikke flere enn 7. Lurer på om jeg blir støl av de imorra.

Ganske fett å trene med strikk egentlig - blir ganske raskt tempo, med fin flyt og raske skift mellom øvelser. Superset hele tiden, bortsett fra ettbeins knebøy, som er sykt tungt og virker nesten bedre syntes jeg enn vanlig knebøy.

SYntes jeg så noen mageruter gitt! Så tok et par bilder igjen Grin selvopptatt som jeg er.

Tror kanskje det ene der blir nye avatar - ser jo ikke slik ut lenger…

Det ene bicepsbildet der ser jo nesten brutalt ut - tror det er litt bullshit desverre, virker som om kameralinsen har vært litt nære speilet akkurat der gitt - men jeg legger det ved likevel - som et slags mål etter denne deffen er ferdig…

Frokost idag: Halvliter kaffe, 2 dl soyamelk, 1dl fløte, 20 gr protein

Også er det lunch: 2 skiver keto brød, med smør, salat, gullsalami, graddost, litt fersk oregano, tomat, agurk, hakket vårløk og litt salt og pepper og majones.

Jajjaja, du er veldig flink, men det brødet ditt smaker fortsatt nesehorn…

Middag idag var festlig:
Ytrefilet av Hjort, med viltsaus og fløtestekt champignon, 50 gr kokt broccoli med smør og til slutt guess what, salat.

Til alle som ikke har prøvd ytrefilet av hjort, tor jeg påstå at til tross for at det var godt, er kr 500,- pr kg litt dyrt for noe som er merkelig likt oksestek.

til kvelds ble det resten av salaten, med rømesdressing og resten av ketobrødet.

Trukke det blir noe mer baking av det brødet - men jeg skal prøve pizzabunnen som står beskrevet på boksen… PIzza-stuff er litt mer tilgivelig, bare man har noe kjøtt, tomat og ost så gjør oregano og chilli at det blir digg…

Hei!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Ser godt ut ja - men brødet smaker papp…

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
22.07.2010

Frokost:
halv liter kaffe, 2 egg, 75 gr bacon

Lunch (kl. 16:30…)
halv liter kaffe, 150 gr bacon… Grin

Middag:
TAco - "taco" ja…  uten skjell, uten krydderet - jeg orker ikke regne ut hvor mye jeg kan ha av det - det er fullt av carbs, med bare litt saus, så det blir vel heller en salat med kjøttdeig og litt tomatsaus.

kvelds, etter Avatar - på liten mac book pro skjerm, 1.36 gb fil… Fortsatt drit fet film… Cheesy

resten av salaten…

Og så - for å piffe opp meg selv litt et før og etter bilde
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!