Skrevet av Emne: Travel student trenger råd  (Lest 806 ganger)

Utlogget ilck

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

  • Pain is temporarly, glory is forever!
Travel student trenger råd
« : 18. januar 2004, 21:45 »
Heihei, trenger litt hjelp av dere!

Nå er det ikke lenge til sommern gutta Smiley
Som vanlig har jeg har jeg tenkt til å trene hardt mot sommern, få litt lavere fettprosent osv.. selv om det ender opp med at jeg driter i det etter noen uker! Men iår skal jeg klare det, hehe..

Nå for tiden er jeg en travel elev på vgs... Jeg får liksom ikke spist ordentlig..  Hver morgen (kl. 0630) spiser jeg som regel 2 brødskiver med bringebær-syltetøy, burde jeg slutte med syltetøyen? Av og til spiser jeg havregryn eller godag frokostblanding..

Pleier ikke å spise noe før storefri (kl. 1120)...  Matpakken min består selvfølgelig kun av brødskiver, som regel 3 stk, med hvitost, servelat, brunost, potetsalat eller annet tørt + gainer Tongue,  frukt en sjelden gang. hva annet kan jeg spise? Drikker mye vann... konstant

Trener 3 ganger i uka..

Jeg trener som regel etter skolen (kl 1530 eller 1320) Spiser ikke no rett før.. Etter treningen drikker jeg gainer. Med en gang jeg kommer hjem (halvtime etter trening) drikker jeg en proteinshake og spiser ris, kylling og grønnsaker, spiser meg aldri mett.. burde jeg det?

Rundt kl 2000 spiser jeg kveldsmaten min som består av det samme som frokosten + gainer.. Legger meg ca 2300...

Veier 65 (JA, veit jeg er tynn! Smiley). vil gjerne opp til 70-75 ihvertfall Tongue
Har ganske høyforbrenning..


Kunne dere ha hjulpet med med å sette opp et godt kosthold som er rikelig med proteiner.. Vil prøve å få fram magerutene i tillegg.. Forresten, har dere noen gode øvelser for bryst, skuldre og mage også? Smiley


Takk for alle svar Smiley
I gave her my heart... She gave me a pen!

Utlogget GoodSpeed

  • V.I.P
  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Re:Travel student trenger råd
« #1 : 18. januar 2004, 23:25 »
Vil du opp i vekt så må du spise mye. Du bør prøve å komme opp i mellom 5 og 6 måltider til dagen, dvs spise ca hver 3 timer. Det kan kanskje være vanskelig på skolen, men det er ikke verre enn å ta med to matpakker, eventuelt ta med en stor matpakke som du fordeler litt ut over dagen.

Til frokost bør du spise havregryn i stedet for to brødskiver syltetøy. Viktig å få en skikkelig start på dagen. Det kan også være lurt med en proteinshake sammen med frokosten.

Fokuser på å få i deg nok proteiner i hvert måltid, tren og spis riktig så går nok dette bra.

Lykke til!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Travel student trenger råd
« #2 : 18. januar 2004, 23:36 »
se litt rundt på forumet, se hva andre spiser og hvilke råd andre har fått, dette vil gi deg en liten pekepinn og svar på en del av det du lurer på.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!