Skrevet av Emne: Et nytt spørsmål... 3 post..  (Lest 1029 ganger)

Utlogget seffa123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Et nytt spørsmål... 3 post..
« : 14. april 2008, 17:41 »
Om man spiser 500 kalorier om dage, trener bort alt, og da har man trent helt til 0 kalorier.. blir ikke det akkurat som å ikke spise noe hele dagen og ha 0 kalorier?

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Et spørsmål...
« #1 : 14. april 2008, 17:46 »
uhm... Tror du sliter litt med å formulere spørsmålet.

Kroppen og organene dine trenger rundt 800-1300kcal om dagen for å fungere optimalt (avhengig av vekt)

Alt man gjør krever energi. Viss man trener og eller er i vekst vill man trenge ekstra mye.
Da kan det hende man trenger rundt 2500~kcal om dagen. Spiser man akkurat det går man opp i vekt. Spiser man under det går man ned i vekt. Om man Spiser mindre en det kroppen trenger for å overleve vil man pådra seg skader.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget seffa123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Et spørsmål...
« #2 : 14. april 2008, 17:52 »
Hvor mye kalorier trenger en person som veier 77 kg, er 165 høy og eneste treningen han har er en helt vanlig dag, uten noe jogging og vektløftning, bare litt gåing hit og dit å for den meste av tiden å sitte på dataen? xD

Jeg har lyst til å trene og bli tynn, men jeg synes det er så vanskelig å gå opp fra data stolen og gå ut å gå en tur eller noe annet. er det motivasjonen min som svikter eller er det bare latskap? Sad

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Et nytt spørsmål... 3 post..
« #3 : 14. april 2008, 18:50 »


Jeg har lyst til å trene og bli tynn, men jeg synes det er så vanskelig å gå opp fra data stolen og gå ut å gå en tur eller noe annet. er det motivasjonen min som svikter eller er det bare latskap? Sad

Skal du bli tynn, må du ha muskler som øker basalforbrenningen. Tynn uten muskler ser jævlig ut, rett og slett

Begynn å tren, spis skikkelig og du vil være overrasket hvor bra du ser ut om ett lite år, i forhold til nå

Å trene for å oppnå resultater krever sterk viljestyrke og stahet. Har du det, eller er du for veik?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!