Skrevet av Emne: 10 liter melk i løpet av en periode på sju timer - er det mulig?  (Lest 10198 ganger)

Utlogget (|)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

"han var døsig med uklart syn", haha. herlig

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sant som Vp sier, ble på et tidspunkt (rundt 6-7 liter, spesielt) veldig slapp og døsig - og så ikke klart i det hele tatt. Mageknipen også rimelig heavy, noe jeg også sliter litt med i skrivende stund. Det er uansett ingen tvil om at jeg kommer til å slite med diare til tider, det merker jeg Wink

Pisset sånn ca. fem-seks ganger under eksperimentet, gulpet også opp en del en gang, kom også ut litt avføring en eller to ganger. Så man kan jo si at doen ble hyppig brukt, men det er jo bare koselig.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

"han var døsig med uklart syn", haha. herlig

Vel, vel, herlig og herlig. Jeg var midt i et helvete til tider, og jeg har det ikke kjempebra nå heller.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

10 liter melk på 7 timer er da vel ingenting? Bare litt over 1 liter melk i timen det.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget (|)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

vel fortjent!  Tongue men respekt for forsøket

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sånn i forhold til å klare ti liter på en skoledag, så bommet jeg nok grasalt i starten. Jeg startet det hele i et fyrverkeri av et tempo, og jeg hadde drukket den første literen på fire minutter. Den andre literen var jeg ferdig med på under tjue minutter etter jeg startet. Dette merket jeg på kroppen. Tror jeg kunne klart det, eller iallefall hatt en større sjanse, om jeg hadde fordelt melka på en litt annen måte.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

10 liter melk på 7 timer er da vel ingenting? Bare litt over 1 liter melk i timen det.

Er det ingenting? Prøv og så skal vi se hvor langt du kommer. Forresten var det 6 og en halv time, blir over halvannen liter i snitt.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Er det ingenting? Prøv og så skal vi se hvor langt du kommer. Forresten var det 6 og en halv time, blir over halvannen liter i snitt.

Ok, setter igang nå.

Edit: Der var 2 liter nede.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Ok, setter igang nå.

Det synes jeg så absolutt du bør gjøre med den holdningen der til eksperimentet. Jeg ble selv overrasket over hvor lite jeg taklet før jeg begynte å merke det bra, og jeg er tross alt melkekongen.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Ok, setter igang nå.

Edit: Der var 2 liter nede.

Har du vitner?

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

DER VAR 5 LITER NEDE! GÅR GREIT SÅ LANGT.

Men fra spøk til atompistol; Han kjekkasen her http://www.youtube.com/watch?v=bg6sT6Kh-fI knekker ned 9 sandwiches på 9 minutter helt effortless. Og sjekk ut alt det andre han spiser i de andre videoene hans. 10 liter melk på 7 timer høres latterlig lett ut i forhold. Men kan jo hende kaseinen i melka fucker opp systemet, så jeg skal ikke være for sikker. Smiley
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Det blir annerledes når det er snakk om store væskemengder enn med mat tror jeg. Mat går vel mye på hvor mye du rommer i magen. Som nevnt tidligere i tråden vil væske i slike mengder kunne forstyrre osmoseprosesser i kroppen og suge salt og andre stoffer ut av cellene. Ikke bra.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

DER VAR 5 LITER NEDE! GÅR GREIT SÅ LANGT.

Men fra spøk til atompistol; Han kjekkasen her http://www.youtube.com/watch?v=bg6sT6Kh-fI knekker ned 9 sandwiches på 9 minutter helt effortless. Og sjekk ut alt det andre han spiser i de andre videoene hans. 10 liter melk på 7 timer høres latterlig lett ut i forhold. Men kan jo hende kaseinen i melka fucker opp systemet, så jeg skal ikke være for sikker. Smiley

Er dette egentlig sammenligbart? Greit nok at jeg har en rimelig stor mage, men det går da grenser hva jeg skal bli sammenlignet med her Wink Han har en kapasitet som vi forholdsvis normale ikke i nærheten kan tilsvare.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Spiste en gang 40 kiwi på 15 minutter, kastet opp som en tulling, spiste dem med skallet på også.
Tror det kommer til å gå bra jeg Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!