Skrevet av Emne: metern  (Lest 177058 ganger)

marius-metern

  • Gjest
metern
« : 18. april 2008, 08:17 »
bilder frs oslo GP 08

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: metern
« #1 : 18. april 2008, 08:23 »
Gratulere med prestasjon og plasseringer! Du var grisegrov!  Grin

(Jeg har kontaktet forbundet, og neste gang "noen" kommer med piercing i brystvortene på scenen, så har jeg fått lov til å sette strøm på fra to seriekoblede bilbatteri....  >Cheesy )

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: metern
« #2 : 18. april 2008, 08:30 »
gratulerer så mye med seieren i Oslo i -90 og 2.plass på overall Wink sykt bra Grin drømmekropp Cheesy

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: metern
« #3 : 18. april 2008, 09:53 »
Gratulerer med overlegen seier på lørdag!
Klar forbedring siden sist. Visuelt virket det muligens som om trykket muligens var bittelitt høyt, men like fullt var kroppen tight og fint!

Et lite hakk hardene fram mot Loaded, og du er så godt som sikret seier - det skal uansett dukke opp noe aldeles eksepsjonelt dersom noen skal kunne true deg i den formen du er nå!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #4 : 18. april 2008, 10:17 »
takker så meget mye.. målet er å komme inn 1-1.5 kg lettere i loaded og kanskje litt tjukkere i musklene.. ser ut som det gårriktig vei.. men vi får se.. gjorde par dumme ting mot oslo jeg ikke skal gjøre nå så får vi se;)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: metern
« #5 : 18. april 2008, 11:40 »
metern du er helt rå  woot grattis med plasseringen =)
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: metern
« #6 : 18. april 2008, 11:47 »
Helt RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: metern
« #7 : 18. april 2008, 11:49 »
sykt imponerende med 1 plass i -90, synes du hadde fortjent 1 plass overall og.  bodybuilder
Lykke til i loaded!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: metern
« #8 : 18. april 2008, 11:55 »
takker så meget mye.. målet er å komme inn 1-1.5 kg lettere i loaded og kanskje litt tjukkere i musklene.. ser ut som det gårriktig vei.. men vi får se.. gjorde par dumme ting mot oslo jeg ikke skal gjøre nå så får vi se;)

Slipper du 1-1,5 kg på en fornuftig måte, så vil det normalt bli mye dypere cuts - daler og søkk - og du vil få fram tettheten i muskulaturen og den vanvittige muskelmassen bedre  

Trykk er digg - og det har sine fordeler det også seff - men ofte ser det bedre ut i lystet dersom det er litt mer moderat trykk (min mening dette seff Smiley )


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: metern
« #9 : 18. april 2008, 11:59 »
Jeg trodde forøvrig egentlig jeg hadde en Ok "Krabbe" jeg - hehehe  Grin , men dette er det villeste MM-bildet/"Krabbe"-bildet jeg noensinne har sett av en Norsk bygger!



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #10 : 18. april 2008, 12:02 »
hehe takker igjen.. vel slapp mye mot finalen overall.. trykk har jeg altid omtrent, det er pos synes jeg da.. men jaman skal ikke ha for mye, eller ofte er man ikke fi form da.. men synes det ble rimelig bra helt mor slutten.. men kan droppe enda en kilo eller 1.5 så tror jeg det blir knall.. så til neste år jobbe mest mulig med bein og mage så kan dtete lande godt:)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #11 : 18. april 2008, 12:05 »
kjempeform på deg Marius ( etter å ha hørt en viss kan som satt bakmeg og lespa frem "mariussssssss" så blir det litt rart i hodet mitt å tenke navnet ditt Wink ) .

Men kongeform på OGP, og velfortjent seier Smiley
Loaded på deg nå , eller ?

Får magasinet fra dubai tilsendt når det kommet ut , med bilder og intervjuer av dere. SÅ gir beskjed når det kommer Grin

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #12 : 18. april 2008, 12:07 »
oi ja knall Nann;) det må du si ifra så fort det kommer.. men prøvde maile han.. men ikke hørt noe.. han kom jo med litt tilbud... hmmm jaja moro uansett:)  takker så mye..

nå er det loaded og litauen;)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: metern
« #13 : 18. april 2008, 12:43 »
oi ja knall Nann;) det må du si ifra så fort det kommer.. men prøvde maile han.. men ikke hørt noe.. han kom jo med litt tilbud... hmmm jaja moro uansett:)  takker så mye..

nå er det loaded og litauen;)

Han vil nok ha ned deg og Martin til å konkurrere der. Samt en eller to til. Regner med alt dekkes av Muscletech somer hovedsponsor.. Så bare hold formen du Wink
Jeg kontakter deg så snart jeg vet datoer og info.
Vet han kontakter meg om dette Wink SKal skrive en del for han også om ting som "rører seg her hjemme i skandinavia" ..

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #14 : 18. april 2008, 19:28 »
oki ja han snakka om en del andre ting og som hørtes bra ut.. men tar alt med en klype salt.. men moro med tilbakemeldinger og ting som skjer:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!