Skrevet av Emne: metern  (Lest 176920 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: metern
« #705 : 08. november 2010, 21:33 »
Du snakker.. Ser utrolig bra ut, og blir spennende til våren Smiley Morsomt å se deg både på barne-tv og wipeout. Synes du gjorde en god innsats!

Hvor gammel er longsleeve-tattovervingen din? Ville greier. House of pain?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: metern
« #706 : 08. november 2010, 21:50 »
Why? Tongue

Latterlig spørsmål fordi ingen får et IFBB Pro Card ved å være "ren".
Latterlig fordi alle tråder og diskusjoner blir ødelagt med dette evinnelige gnålet om dop.
Latterlig fordi folk kan gå litt i seg selv og feie for egen dør først.

Begynn med å kutte eget inntak av alkohol, tobakk, snus, hasj, gatekjøkkenmat og alt annet dere bryter ned helsen deres med daglig. Deretter kan dere prøve å legge ned halvparten av innsatsen disse folkene investerer i egen fysikk året rundt i form av knallhard trening, kosthold og dietter. Hvis dere fremdeles betrakter dere selv som "bedre" mennesker, så kan dere heller fortsette med kritikken.

Det finnes ganske mange smålige mennesker her inne som utøver en merkelig form for dobbeltmoral, samtidig som de generelt har null peil på hva de prater om.

Back to topic?
(Hva det nå enn var ... )




Utlogget caremaker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: metern
« #707 : 08. november 2010, 22:08 »
Åja, men ser ikke ut som det skader formen for å si det sånn Cheesy

Btw, knebøy i smith ftw:D er jo ingenting som er deiligere enn det...blir helt rett i ryggen og Tongue.

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Sv: metern
« #708 : 09. november 2010, 00:00 »
Latterlig å stille slike spørsmål, er helt ubetydelig hva folk bruker, en ting skal være sagt, uansett hva du dytter i deg kan du aldri bli "pro" dersom ikke genetikken, kostholdet, treningen og disiplinen er 200%.

Metern; Du ser ufattelig rå ut! Stå på!
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Riggs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

  • ynwa
Sv: metern
« #709 : 09. november 2010, 02:11 »
Må innrømme jeg faktisk ikke kjører mark, bøy eller benk så der kan du se Tongue  Bøy kjører jeg kunn i smith maskin om noe for synes det tar mye på korsrygg med fritt om man skal gå tungt. Benk har jeg omtrent aldri makset, hadde par reps på 210 en gang men har røket begge skuldrene så nå løfter jeg omtrent aldri noe på bryst. Hadde 14 reps på høy skrå benk m 70kg hantler.

Mark har blitt utelatt for det meste selv om jeg kanskje bør ta det oftere men aldri veldig tungt.. De altfor tunge løftene synes jeg ikke tar liks godt og resulterer for ofte i skader..

ps takker Smiley

Hmm, har alltid lurt på hvorfor så mange byggere ikke kjører mark og bøy, har jo alltid fått inn med teskje overalt at det er disse to øvelsene som får deg til å vokse! Det har jeg vel erfart selv også Tongue Men Metern, du har jo en helt vill fysikk, så tydligvis går det an å bli svær uten  biggrin

Men går utifra at du kanskje kjørte mye bøy og mark i starten, for å sette grunnlaget lism? Så etterhvert som du ble ganske stor, isolerte du mer, og slik har du fortsatt? Eller er jeg på bærtur? Og når du skriver at bøy tar for mye på korsrygg, hva er negativt med det? Ikke misforstå og tro at jeg disser deg for å ikke kjøre bøy og mark ellerno, hadde bare vært kult og fått et synspunkt fra en proffesjonell  Smiley For jeg personlig har kjørt ganske styrkerelaterte opplegg i 3,5 år nå, og tenker kanskje jeg må begynne å trene litt annerledes for å vokse videre;)
87kg
91-mod

Beste Løft:

Raw

Bøy: 165kg
Benk: 120kg
Markløft: 220kg
Militærpress: 5x 75kg
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93407.msg1384134

mad hoes, ask Beavis I get nuthin Butt-head

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: metern
« #710 : 09. november 2010, 02:17 »
Har egentlig ikke hatt det som noe mål fordi det ikke for altfor lenge siden ville vært helt utenkelig. men fått en gulerot ang det der skjønner du så hadde vært RÅTT å bare kvalifiset seg og stått på den scenen.. så seff skal se om jeg får vært med i noen konk med kvalik til det.. tenk det a.. da har ting gått fort Smiley

feire med stooor kake da Smiley


hadde vært fett om du hadde klart det en dag:) 

Hva syntes du skiller seg mest fra deg og de beste, cutler+++ ? Smiley

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: metern
« #711 : 09. november 2010, 02:36 »
til dem som spurte

(tatt fra iForm.no)

Sitat
Liste over alt jeg bruker i tide og utide:
- Vimi pro
- Amino pro
- BCAA 1000
- Creatine complete
- Rapid Pump
- Glutamine
- Glyco-maize
- Rapid Burn
- Matrix Prot
- Muscle Milk Prot
- Alovera Juice
- Trib-70
- Spirulina
- Chlorella
- Superpump250
- Glukosamin
- Krom
- Hydro Whey Extreme
- Colostrum

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #712 : 09. november 2010, 02:52 »
Takker så mye folkens.. Her inne har de fleste av oss samme passion, kanskje ikke helt de samme abisjonene men vi vet omtrent ale hva de innebærer og krefter man legger ned og ja hva en er villig til å ofre osv så kult at dere ytrer deres mening.. har liksom git opp å forsvare meg selv ang "dumme" spørsmål.. vil altid være en som stiller slike spørsmål og ikke tid og ork til å ta hele regla..

desverre istede for at folk fikk større viten så blir alt tabu og mange spekulerer så det holder.. jaja Tongue

Sleaven min er vel ett år siden om jeg ikke tar feil.. ikke house of pain men Linda electric.. hun er helt rå Smiley


PS klart meg veldig bra tross skadene.. til tider måtte holde meg helt borte fra trening men man lærer, trener rundt sakden osv.. var hos kirurg i uka som var og han annbefalte IKKE å operere mens ifølge MR så var det eneste løsning.. Men pga jeg driver med bygging såpass seriøst og er avhengig av full funksjon så i frykt for "frozen" shoulder så vil jeg heller se ann.. Skulderen er bedre nå så lenge jeg bruker hodet.. Har revet av brusket i begge skuldrene (ledd leppen rundt) og en syste på begge sider..

Har aldri kjørt no spes bøy eller mark Tongue blitt litt flinkere med tiden å kjøre disse øvelsene men hadde en prolaps i tidlig alder så måtte passe på. Det er gode basis øvelser men føer de ikke altid isolerer like godt og man blir bredere her å der noe jeg ikke vil. Klarer jeg vokse nok uten dem så er det like greit. Om noe så kan jeg avslutte en rygg økt med mark.. da klarer jeg ikke like tung og skader meg ikke fordi jeg skal dra opp f eks 300kg fra bakken.. fort at det går galt da ..

sist Smiley  hva som skiller, vet faktisk ikke.. Nå er det en del jeg synes er helt RÅ men sett nå at mitt eget potensiale ikke trenger å stoppe noe sted på en måte.. Man må utvikle seg og skape ett navn så får tiden vise.. Ser jo nå at mange av de "mindre" gutta kommer høyere opp så alt er mulig og blir drit spennende.. Føler ting kan gå utrolig bra eller overraskende dårlig første året.. alt kommer ann på dommerene, om man må ha navn osv osv.. men det finnerj eg vel fort ut Smiley

ps takker igjen masse for støtte Smiley

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: metern
« #713 : 09. november 2010, 03:46 »
Mulig detta er spørt om før Marius, men har du noen planer om å bosette deg i statene? Mitt inntrykk, som selvfølgelig kan være feil, er vel at man har større sjanser om man kommer seg inn i miljøet der borte...
Abs cut like diamonds, come at me.

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #714 : 09. november 2010, 09:07 »
Ja det er det som er ønsket.. alle sier jo det REIS... men devsrere ikke så lett selv om jeg vil. Har leilighet og hund osv og det er noe jeg vil lykkes med.. men reiser vel over å bor der i perioder i starten så får vi se.. men i mine øyne er bygging bedre å holde på med i omtrent alle andre land enn norge..

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: metern
« #715 : 09. november 2010, 11:56 »
Du ser bra ut Marius! Stå på videre og vis kroppsbyggerverden at Norge kan mer enn å stå på ski Smiley

Har du noen planer etter profftilværelsen? Tenker på jobb/andre drømmer enn bygging?

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #716 : 09. november 2010, 18:56 »
må nesten ta 1 ting av gangen.. om jeg planlegger min pensjon allerede nå vil jeg ikke kunne oppnå de mål jeg har før den tid Tongue har masse planer og drømmer men full fokus på hvert mål som ligger forran og så jobbe mot neste Wink  ellers takker så mye..

får prøve å bli norges motsetning av bjørn dæli kanskje Tongue

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: metern
« #717 : 09. november 2010, 19:06 »
"og man blir bredere her å der noe jeg ikke vil"

Dette har jeg såvidt hørt noe om før, men har ikke helt skjønt greia. Er det noen som vet og kan forklare sånn kort og greit? Altså baseøvelser.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

marius-metern

  • Gjest
Sv: metern
« #718 : 09. november 2010, 19:56 »
Vel enkelt og greit sagt: isolerer du en muskel og trener kun den så vil kun den muskelen utvikle seg men jusker du så vil det sannsyneligvis ta litt her og der og du vil belaste alle andre steder enn ønskelig. Når du trener mark så tar det mye å midje partiet og du trener omtrent hele ryggen. Det er en god baseøvelse for å bygge tykkelse i ryggen men ryggen min er en av de bedre muskel gruppene og vil holde meg smalest mulig så bare blitt utelatt også synes jeg det er en kjedelig øvelse jeg ikke får så mye ut av..

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: metern
« #719 : 09. november 2010, 20:47 »
Hva, mark er favoritten hos meg, men hver sin smak Smiley Skjønner hva du mener nå, takk Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!