Skrevet av Emne: metern  (Lest 177039 ganger)

Utlogget Gorbag

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: metern
« #750 : 17. november 2010, 13:37 »
Veldig mange som ikke kan la en SPADE være en SPADE, og må skyte ting veldig høyt opp i været med å hakke på folk!!

Det som blei sagt i den andre tråden var ikkje mykje til hakking.  Når han stiller opp i konkurranser der det forekommer dopingtester må man regne med reaksjoner når han blir tatt.
Dop "tilhengerene" her inne argumenterer ofte for at så lenge dei konkurrerer mot andre som er dopa så er ikkje det noko problem, da må dei og holde kjeft når ein av sine eigne blir tatt. Heile diskusjonen der var om hvordan Treningsforum skulle forholde seg til dette. Noko som er ein legitim diskusjon sjøl om det ganske kjapt kom svar om det motsatte. Og når Number1 kommer med forsvaret å seier han blei tatt for noe han ikkje har brukt blir det bare enda dummere. Spesielt med måten han ordla seg som lett kunne tolkest som om han brukte andre ting enn det han testet positivt på. Synes ikkje noko om att verken redaktører eller andre går ut å forsvarer utøvere på den måten.
Men seriøst driter eg i om meteren eller andre doper seg så lenge dei har vet til å holde seg vekke ifra konkurranser med eit antidoping reglement.

Men når han da også melder seg ut ifra forumet etter ha fått eit par kritiske spørsmål mot seg fremstår han som ingenting annet enn ein umoden fjott.

neonX

  • Gjest
Sv: metern
« #751 : 17. november 2010, 14:09 »
Det som blei sagt i den andre tråden var ikkje mykje til hakking.  Når han stiller opp i konkurranser der det forekommer dopingtester må man regne med reaksjoner når han blir tatt.
Dop "tilhengerene" her inne argumenterer ofte for at så lenge dei konkurrerer mot andre som er dopa så er ikkje det noko problem, da må dei og holde kjeft når ein av sine eigne blir tatt. Heile diskusjonen der var om hvordan Treningsforum skulle forholde seg til dette. Noko som er ein legitim diskusjon sjøl om det ganske kjapt kom svar om det motsatte. Og når Number1 kommer med forsvaret å seier han blei tatt for noe han ikkje har brukt blir det bare enda dummere. Spesielt med måten han ordla seg som lett kunne tolkest som om han brukte andre ting enn det han testet positivt på. Synes ikkje noko om att verken redaktører eller andre går ut å forsvarer utøvere på den måten.
Men seriøst driter eg i om meteren eller andre doper seg så lenge dei har vet til å holde seg vekke ifra konkurranser med eit antidoping reglement.

Men når han da også melder seg ut ifra forumet etter ha fått eit par kritiske spørsmål mot seg fremstår han som ingenting annet enn ein umoden fjott.

Tviler sterkt på at det var kun den tråden som er grunn til han meldte seg ut. Men det blir for dumt å begynne diskutere grunner til hvorfor han meldte seg ut.

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: metern
« #752 : 17. november 2010, 14:45 »

Men når han da også melder seg ut ifra forumet etter ha fått eit par kritiske spørsmål mot seg fremstår han som ingenting annet enn ein umoden fjott.

  dry

Hode skuldre kne og tå, kne og tå
Øyne, øre, kinn å klappe på  Smile

Jeg gjør den øvelsen sakte med 150kg på stanga. x10
deretter droppsett med:
Jag trivs best i øpna landskap x15
Og
Jeg har en grevilng i take..  Huh
til failure.  what

Makan til bra svar! hæh?? Grin

180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: metern
« #753 : 17. november 2010, 14:57 »
Legger ut noen bilder som Iform tok fra beinøkten til Metern. Cheesy
så kan de som liker det, legge inn kommentar!!!

Utlogget mikke1981

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

  • If you born strong you stay strong !!!!!!
Sv: metern
« #754 : 17. november 2010, 18:18 »
Vanittig bra trent kropp >Cheesy  Vært gøy og møtt deg på gymmet og trent sammen en dag. Fått noen gode trenings tips av en erfaren person
Under 90 kg

Benk 160
Mark 225
Knebøy 170

2 plass i vikingpress valhalla under 90 kg 2012

Modumstrongteam on facebook

satell

  • Gjest
Sv: metern
« #755 : 17. november 2010, 18:54 »
Vanittig bra trent kropp >Cheesy  Vært gøy og møtt deg på gymmet og trent sammen en dag. Fått noen gode trenings tips av en erfaren person
Marius er en drøm å trene med! Hadde en beinøkt med han i februar, og fikk opp mer i beinpressen med han enn noen gang før.. gøy å få litt tips og råd ang trening osv Smiley

Utlogget mikke1981

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

  • If you born strong you stay strong !!!!!!
Sv: metern
« #756 : 17. november 2010, 18:59 »
Ja håper og høre fra han  Smiley
Under 90 kg

Benk 160
Mark 225
Knebøy 170

2 plass i vikingpress valhalla under 90 kg 2012

Modumstrongteam on facebook

satell

  • Gjest
Sv: metern
« #757 : 17. november 2010, 19:02 »
Ja håper og høre fra han  Smiley
Du får sende han en mail vet du, så er nok ikke det umulig Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: metern
« #758 : 17. november 2010, 19:02 »
Marius er en drøm å trene med! Hadde en beinøkt med han i februar, og fikk opp mer i beinpressen med han enn noen gang før.. gøy å få litt tips og råd ang trening osv Smiley

ville sett bilder av deg også jeg Cheesy
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: metern
« #760 : 18. november 2010, 16:22 »
Har han metern blitt mobba vekk fra forumet? Dette har ikke jeg fått med meg, hvilken tråd er det snakk om ?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: metern
« #761 : 18. november 2010, 16:27 »
Har han metern blitt mobba vekk fra forumet? Dette har ikke jeg fått med meg, hvilken tråd er det snakk om ?

"En profilert bygger tatt i doping, men ingen artikkel?"
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget jonasv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: metern
« #762 : 18. november 2010, 16:30 »
Han ble vel ikke mobbet ut av forumet? Var vel bare noen som stilte spørsmål ved at han ble tatt i doping. Når han er en så profilert utøver så må han jaggu meg tåle at noen kritiserer han når han leverer en positiv doping prøve. Noe annet hadde vært forkastelig
hard work and dedication!

satell

  • Gjest
Sv: metern
« #763 : 18. november 2010, 16:32 »
Han ble vel ikke mobbet ut av forumet? Var vel bare noen som stilte spørsmål ved at han ble tatt i doping. Når han er en så profilert utøver så må han jaggu meg tåle at noen kritiserer han når han leverer en positiv doping prøve. Noe annet hadde vært forkastelig
Mobbet ut ble han nok ikke, men er da lov å bli møkkalei av at folk hele tiden slenger shit, og er negative. Han står jo ikke til ansvar for noen av oss, og det han velger å gjøre er helt opp til han Smiley Flott fyr er han uansett hva

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: metern
« #764 : 18. november 2010, 16:39 »
Mobbet ut ble han nok ikke, men er da lov å bli møkkalei av at folk hele tiden slenger shit, og er negative. Han står jo ikke til ansvar for noen av oss, og det han velger å gjøre er helt opp til han Smiley Flott fyr er han uansett hva

Hele tiden? Hakker på han? Har vi lest den samme tråden egentlig?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!