Skrevet av Emne: hvordan øke mest i benken?  (Lest 2737 ganger)

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: hvordan øke mest i benken?
« #15 : 20. april 2008, 22:15 »
hehe, nei, humør fattes dårlig over nett, derfor jeg tok med "Wink" for å vise at jeg ikke var "sint" Wink
Jeg nevnte det pga du nevnte bøy, og hvor har jeg sagt at du har sagt at du bryr deg om bein i denne tråden?  Erter

Ok, at knebøy skal ha så positiv effekt på testosteronnivået at det skal klare å øke benkstyrken stiller jeg meg sterkt tvilsomt til, kanskje du kan finne frem noen av de studiene da? Smiley

Det kan vel også tenkes selv, om noen sliter med å øke i benken, vil du da gå bort å fortelle de at de da må trene knebøy for å øke benkstyrken ? neppe

Edit:
Det finnes også en lang diskusjon om dette her på forumet om jeg husker riktig, hvor man kom fram til at knebøy ikke vil gi økt nok testonivå til å påvirke overkroppen til å vokse bedre av overkroppsøvelser.
Nå sier jeg ikke at jeg har rett, men hadde vert fint om du kunne funne fram undersøkelsene dine og bevist meg feil Wink
I og med at det finnes en slik diskusjon her på forumet, ser jeg ikke vitsen i å diskutere dette videre.

Den studien finner jeg ikke igjen. Jeg har bare lagret det jeg siterte i et word-dokument for lenge siden, men finner ikke igjen til hvor det opprinnelig kommer fra.

Utlogget flisaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 592

  • Jonny Bravo, alle ungkarenes forbilde.
Sv: hvordan øke mest i benken?
« #16 : 24. april 2008, 00:31 »
Hva med å kjøre hantellbenkpress? pga variasjon, og personelig liker jeg ikke benk, og ja jeg syntes den øvelsen suger! hantellbenkpress fikk jeg mye bedre progresjon og volumøking.

(Legg merke til at jeg snakket om hva jeg mente og ikke hva dere syntes, så ikke skyt meg)
18år - 80kg - 185cm - 90benk-140bøy-120mark(ny maks snart)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!