Skrevet av Emne: HST og erfaringer!!!!  (Lest 9382 ganger)

Utlogget Steve-o

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

HST og erfaringer!!!!
« : 20. januar 2004, 14:02 »
Heisan!

Jeg skal begynne på HST program beskrevet i bladet Muscle Media. Har prøvd et program tidligere, men fikk ikke fullført hele. Syntest egentlig dette HST prinsippet virker ganske bra jeg. Men det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med HST ?
I bladet Muscle Media anbefaler de å trene to uker med 15 reps, to med 10, to med 5 og to med negative reps.

Er det noen som har noen synspunkter på dette ?

Er HST bra som bulke program eller er det bedre å bruke hvis man bare ønsker seg bedre definerte muskler?

Hilsen Steve-O

Utlogget TheFonz

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 939
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 939

Re:HST og erfaringer!!!!
« #1 : 20. januar 2004, 14:21 »
HST duger meget bra under deff,du aktiverer alle kroppens muskler og får dermed høyere kaloriforbruk.Problemet med HST som mange erfarer er jo akkurat det at de ikke klarer å få i seg nok kalorier,og dermed vokser de ikke heller og så dum som de er så tror de at programmet ikke funker....HST egner seg ypperlig til å bevare muskelmasse under deff.....Jeg prøvde å bulke under en HST runde og det var ikke enkelt,jeg måtte ete no innihelvete med mat 8-9 ganger i døgnet pluss natt og enda la jeg bare på meg litt fett men fikk en durabelig trykk i muskelmassen og økte over 10 kg i skråbenk og nesten 15 kg i chins og dips.......Konklusjonen er=HST fungerer ypperlig til både deff og bygging!!!!!!!!! Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!