Skrevet av Emne: deffe - hvor mye?  (Lest 1216 ganger)

Utlogget teknikolas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

deffe - hvor mye?
« : 21. april 2008, 19:29 »
Skal starte på min første deff om 1 uke fra i dag. Har som sagt aldri gjort det før og har mange spørsmål angående hvordan jeg skal gjøre dette - spessielt med hensyn til kostholdet og styrketreningen.

Først å fremst lurer jeg på hvor ofte jeg kan/burde deffe. Har tenkt meg 1 gåtur hver dag + gerillia kardio 4-5 ganger i uka. Hva tror dere ville vært best. Gåtur eller Gerillia kardio før frokost?

Lurer også på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp et "enkelt" kostholdsprogram. Spiser VELDIG bra i grun fra før av til tross for at jeg ikke har noe matprogram.

Takk for svar Smiley

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: deffe - hvor mye?
« #1 : 21. april 2008, 19:32 »
Hva med å skrive hva du spiser nå, hvor gammel du er, høyde, vekt, målvekt osv? Litt vanskelig å hjelpe uten å vite en dritt om deg...

Utlogget teknikolas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: deffe - hvor mye?
« #2 : 21. april 2008, 22:54 »
sorry. Smiley

er 17 år. 177 høy, veier for tia rundt 74 kg. Veide 68-69 kg før jeg begynte å bulke og var for det meste opp i 77 kg, men har pga veldig høy forbrenning gått ned litt de siste ukene etter jeg sluttet å bulke og begynte å spise normalt.   

Har ikke egentlig gjort meg noen tanker om hvor mange kilo jeg skal gå ned, men deffer vell til jeg får tydelig fram six-packen og kanskje enda litt mer Wink

Når det gjelder kostholdet så blir vell det noe slikt:

Måltid 1: 130g Havregrøt + drikker 0,5 l melk til.
Måltid 2: 3 brødskiver med hvitost, skinke eller salami.
Måltid 3: Middag - veldig variert. alt fra taco til fisk.
Måltid 4: et par frukt før trening
Måltid 5: ca 3 stekte egg, omelet eller eggerøre. + drikker 0,5-1 liter melk til.
Måltid 6: Som regel 4-5 brødskiver med ost, skinke, leverpostei eller salami. ofte noen knekkebrød i tilleg. + drikker 0,5-1 liter melk/vann til.

Samme gjelder for helgene selv om det noen ganger blir færre måltid da. Når jeg bulket erstattet jeg som regel rødmåltidene med havregryn i tilleg til at jeg bøttet innpå med en del olivenolje.

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: deffe - hvor mye?
« #3 : 21. april 2008, 23:07 »
Du er veldig lett til å begynne en deff....Nå som du er 17 år  bør du utnytte de høye testoseron verdiene dine og knalle til med vektene. Deffe bør du først gjøre når du har fått en del kjøtt på beina Wink 90-100 ++

Utlogget teknikolas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: deffe - hvor mye?
« #4 : 21. april 2008, 23:17 »
Regna med et sånnt svar pga alder og vekt. Men har siiinsykt høy fett% i forhold til vekt. Vet ikke hvordan det har blidd sånn med skal i allefall ha det vekk før sommern

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: deffe - hvor mye?
« #5 : 21. april 2008, 23:54 »
Det blir sånn når man går opp 10 kg på to uker Wink Kanskje like lurt da. Å kvitte seg med fettet og begynne skikkelig med jevnt kalorioverskudd. Er ikke kjekt å gå rundt å beskymre seg for utseendet konstant Wink

Utlogget teknikolas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: deffe - hvor mye?
« #6 : 22. april 2008, 00:28 »
Gikk jo ikke akkurat opp 10 kg på 2 uker da, men litt on topic da. Hvor mye kan/burde jeg gå/springe for å gå ned i fett% uten å tape noe særlig muskelmasse.

Er det for mye å springe 40-50 min hver morgen i tilleg til gåtur/sykling 1 times tid på ettermiddagen?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!