Skrevet av Emne: shwære lår  (Lest 6373 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:shwære lår
« #30 : 11. februar 2004, 10:46 »
To uker er nok litt kort tid ja. Men tren hele kroppen også. Du vil tjene på det i lengden!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Halvorsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Tren smart, og husk - trening skal være gøy!
Re:shwære lår
« #31 : 11. februar 2004, 11:22 »
Ser du er i god gang Smiley Ville anbefale deg om å sykle en del. Det er utrolig godt for rumpe og lår, og du vil fortere se resultater med det enn med å trene med vekter. Ellers så sier du at du trener 3 timer kardio i uka. Husk på at det er kvalitet som teller, ikke kvantitet Smiley Nå vet jeg ikke hvordan du trener kardio, men legg inn intervall trening. Vet det er hat å trene, men det gjør susen Smiley

Et godt triks for å holde motivasjonen ved like er å ta noen bilder med gjevne mellomrom for å se hva status er. En glemmer fort Smiley

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #32 : 11. februar 2004, 12:26 »
Har tenkt på å ta bilder ja =) tror det kan være en god måte å holde motivasjonen...
Når jeg trener kardio så trener jeg stepping/rask gåing (vil ikke løpe/jogge, får så vondt i leggene,anklene og knærne av det)
Når jeg trener på gymmen pleier jeg å trene rumpe,innside+utside lår(noenganger forside og)
men pleier også å trene mage,rygg og armer. Pleier å avslutte med 30/45min rask gåing på tredemølla.
Synes det er bedre å trene tre,fire ganger i uka og holde på litt lenger, enn å trene hver dag... Deilig med noen fridager Smiley
Men anyway; skal begynne å sykle ca.30min (hvilket tempo bør jeg holde? Har dårlig kondis...) ca.3ganger i uka..+gåing. Så håper jeg låra blir en smule mindre og fastere! =)

Utlogget Halvorsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Tren smart, og husk - trening skal være gøy!
Re:shwære lår
« #33 : 11. februar 2004, 19:13 »
Med de problemene du beskriver med beina, så vil du være tjent med å sykle da dette er mye snillere mot knær. Ellers så vil nok også svømming være godt med tanke på å ungå å forværre problemene.

Når det gjelder intensitet på sykling så bør du nesten prøve deg litt fram. Begynn rolig, det er alltid lurt uansett hva det gjelder. Etter noen ganger være i stand til å kjenne hvor mye du kan gi. Dager du føler du er i fin form kjører du hardt, og dager du føler deg sliten og trøtt tar du å sykler litt roligere. Når du sykler inne kan det være en god idé å kjøre litt intervaller, så blir det ikke så ensformig. Kjøre hardt i 2-3 min, så rolig i 2-3 min, så hardt igjen i 2-3 min osv.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #34 : 11. februar 2004, 21:18 »
hvilke muskler trener jeg når jeg sykler? Trener vel ikke innsiden av låra noe særlig...eller?

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:shwære lår
« #35 : 11. februar 2004, 22:33 »
å joda! tråkker du i oppover bakke er jeg sikker på at du bruker de også. hvordan det er på sykkelen på studio vet jeg ikke. men når jeg kom hjem fra 10mil på rjukan så bula musklene ut alle steder. vet det er urealistisk etter ei helg, men jeg kødder ikke. jeg fikk det til. men det tar nok mer på nedre del av insiden iallefall!
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #36 : 12. februar 2004, 12:02 »
hvis jeg trener sånn her:
mandag:en times helprogram styrke + en time kardio
tirsdag: 1 eller 2 timer kardio
onsdag:samme som mandag
torsdag: samme som tirsdag
fredag:samme som mandag
helgen: 30min. gåtur/fri
hvor lang tid vil det ta før jeg kan se tydelige resultater? sånn ca lissåm.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:shwære lår
« #37 : 12. februar 2004, 23:20 »
2-4 uke sikkert med all den kondis treninga der. pass på så du ikke blir overtrent
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!