Skrevet av Emne: Forelskelse  (Lest 7542 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Forelskelse
« #15 : 28. april 2008, 22:03 »
Glemme hva ? Nå fallt jeg ut ..

Hvis du klarer å glemme den du har mistet, mente han vel.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Forelskelse
« #16 : 28. april 2008, 22:09 »
Hvis du klarer å glemme den du har mistet, mente han vel.

Enkelte glemmer man ikke, vedkommende døde jo , ikke stakk av Wink
Vesentlig forskjell
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Forelskelse
« #17 : 28. april 2008, 22:15 »
Enkelte glemmer man ikke, vedkommende døde jo , ikke stakk av Wink
Vesentlig forskjell

Okei, sånn mistet ja. Da er jeg med. Tongue

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forelskelse
« #18 : 29. april 2008, 11:29 »
Bare tull. Når vi gutta møter en jente som gir oss jevnlig sex, så liker vi denne jenta mer enn andre jenter som ikke gir oss jevnlig sex. Vi ønsker å være sammen med denne dama så mye som mulig, for kontinuerlig tilgang på sexen. Dette kaller vi ofte forelskelse, imangel av ett bedre ord. Etter rundt 6 måneder er ikke sexen så spennende, samt at jenta regner med at hun har deg på kroken, slik at det heller ikke er like ofte. Da går forelskelsen over i det vi ofte kaller kjærlighet, som egentlig er ett annet ord for fanget, eller "gått i musefella".

For kvinner så handler forelskelsen om det samme, bare at man bytter ut sex med restaurant måltider, komplimenter og hyggelig oppmerksomhet, samt det faktum at man kan skryte til venninner om at man er iferd med å fange en mann i musefella.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Forelskelse
« #19 : 29. april 2008, 11:39 »
Vel, i mitt tilfelle så handler det like mye om at hun jeg er sammen med er fantastisk kul og morsom også. Faktisk, hvis jeg skulle velge en person å henge med en vilkårlig dag, så hadde jeg valgt henne. Høres veldig gayt ut, men jeg må vel bare anse meg selv som heldig. Forestill deg å henge med ei dame som setter pris på all mongishumoren din, og som du kan diskutere alt du liker med, og etterpå så kan man ha sex med den personen. Ikke har jeg mye penger, ikke kjøper jeg mye gaver og vi spanderer akuratt like ofte på hverandre. Men samtidig er jeg jo fantastisk snill, kjekk, tøff og morsom. Det hjelper jo selvsagt på.

Hadde det samme kyniske bildet på kjærlighet før jeg også, men nå vet jeg ikke lenger Wink


Men for å svare på trådstarters spørsmål. Når du er forelska, så er det akuratt som om hjernen din sier "match, match, go go go " når du ser denne jenta. Du ser selvsagt andre jenter også, som kanskje er like pene eller penere, men ingen er så søt og perfekt som den jenta du er forelsket i, pluss at du vet at ingen kan matche personligheten hennes.

Sa brura

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Forelskelse
« #20 : 29. april 2008, 11:46 »
Vel, i mitt tilfelle så handler det like mye om at hun jeg er sammen med er fantastisk kul og morsom også. Faktisk, hvis jeg skulle velge en person å henge med en vilkårlig dag, så hadde jeg valgt henne. Høres veldig gayt ut, men jeg må vel bare anse meg selv som heldig. Forestill deg å henge med ei dame som setter pris på all mongishumoren din, og som du kan diskutere alt du liker med, og etterpå så kan man ha sex med den personen. Ikke har jeg mye penger, ikke kjøper jeg mye gaver og vi spanderer akuratt like ofte på hverandre. Men samtidig er jeg jo fantastisk snill, kjekk, tøff og morsom. Det hjelper jo selvsagt på.

Hadde det samme kyniske bildet på kjærlighet før jeg også, men nå vet jeg ikke lenger Wink


Men for å svare på trådstarters spørsmål. Når du er forelska, så er det akuratt som om hjernen din sier "match, match, go go go " når du ser denne jenta. Du ser selvsagt andre jenter også, som kanskje er like pene eller penere, men ingen er så søt og perfekt som den jenta du er forelsket i, pluss at du vet at ingen kan matche personligheten hennes.



Helt til hun boner bestekompisen din. Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Forelskelse
« #21 : 29. april 2008, 11:47 »
Tviler..jeg er meget kjekk, morsom og smart. Dessuten har jeg perfekt penis. Så jeg ser ingen grunn til at hun skulle bone noen som helst annen enn meg Smiley
Sa brura

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Forelskelse
« #22 : 29. april 2008, 12:03 »
Tviler..jeg er meget kjekk, morsom og smart. Dessuten har jeg perfekt penis. Så jeg ser ingen grunn til at hun skulle bone noen som helst annen enn meg Smiley

haehae, bra med godt selvbilde Smiley
"Damn is hard being pretty"
"Don't hate me, cuz you ain't me" Wink
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forelskelse
« #23 : 29. april 2008, 12:24 »
Dessuten har jeg perfekt penis.

Og det vet du fordi dama di sier det til deg? NEWSFLASH!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Forelskelse
« #24 : 29. april 2008, 12:25 »
Den kunne sikkert vært litt lengre, men pytt pytt Wink
Sa brura

Utlogget Nomadic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Forelskelse
« #25 : 29. april 2008, 12:34 »
Og det vet du fordi dama di sier det til deg? NEWSFLASH!

 rofl

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forelskelse
« #26 : 29. april 2008, 16:04 »
Den kunne sikkert vært litt lengre, men pytt pytt Wink

Den ække så lang, men fy faen så tynn den er!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Forelskelse
« #27 : 14. mai 2008, 09:24 »
Du veit du elsker når du er villig til å ofre alt for den ene.

Du veit du elsker når verden raser sammen når den personen overser deg

Å elske kan gi de beste og de verste følelsene – gjengjeldelse av de beste følelsene er lønnen for å elske, men selv de verste følelsene og opplevelsene er verdt opplevelsen av å elske noen betingelseløst


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget chinsboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Forelskelse
« #28 : 14. mai 2008, 09:37 »
Du veit du elsker når du er villig til å ofre alt for den ene.

Du veit du elsker når verden raser sammen når den personen overser deg

Å elske kan gi de beste og de verste følelsene – gjengjeldelse av de beste følelsene er lønnen for å elske, men selv de verste følelsene og opplevelsene er verdt opplevelsen av å elske noen betingelseløst

Put down the fucking beer!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Forelskelse
« #29 : 14. mai 2008, 09:52 »
Put down the fucking beer!

Done that! Vin for alle penga nå om sommeren! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!