Skrevet av Emne: Frp størst  (Lest 8320 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Frp størst
« #30 : 29. april 2008, 10:52 »
For ikke å snakke om de som mottar trygd og klager på skatten!  Et patetisk paradoks fra en gjennomsnittlig FRP velger ...

ditt argument her er vel egentlig like patetisk.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp størst
« #31 : 29. april 2008, 13:02 »
For ikke å snakke om de som mottar trygd og klager på skatten!  Et patetisk paradoks fra en gjennomsnittlig FRP velger ...
Det veit du alt om..? Noen gang hørt uttrykket "den som prater høyest"..? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ironleg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Frp størst
« #32 : 29. april 2008, 13:23 »
Nå bør du nok sjekke atlaset en gang til ...
London: http://no.wikipedia.org/wiki/London
Trur kanskje han mente innbyggertall, ikke areal.. (Om man regner med både de som bor der fast og alle som pendler til og fra i jobbsammenheng, er faktisk folketallet i London ca det doble i forhold til Norge.)
Det er innbyggertall, ikke areal jeg mente.  :Smiley
Mål 2009 NM i Benkpress -90kg

Pers: Bøy:190 - Benk:160- Mark:220 = 570 (uten utstyr)

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Frp størst
« #33 : 29. april 2008, 21:30 »
ditt argument her er vel egentlig like patetisk.

Det er ikke et argument, det er en observasjon ...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp størst
« #34 : 29. april 2008, 21:50 »
Det er vel også en trend at velgere med lav utdanning velger FrP. Lurer på hvilke slutninger man kan trekke av det..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Waal

  • Gjest
Sv: Frp størst
« #35 : 29. april 2008, 22:01 »
Det er vel også en trend at velgere med lav utdanning velger FrP. Lurer på hvilke slutninger man kan trekke av det..


Fortell?

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp størst
« #36 : 29. april 2008, 22:10 »

Fortell?

Du er jo ikke gammel nok til å stemme engang. Dessuten så burde du vært i seng for lenge siden. Cheesy
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Waal

  • Gjest
Sv: Frp størst
« #37 : 29. april 2008, 22:13 »
Du er jo ikke gammel nok til å stemme engang. Dessuten så burde du vært i seng for lenge siden. Cheesy

For det første, så har jeg rett til å ha egne meninger selv om jeg ikke kan ytre dem ved å stemme...
Om man har høy eller lav utdanning, så er man like mye verdt, og de fleste har jo logisk sans for hvordan samfunnet bør være.
Så om man er lavt utdannet, betyr det ikke nødvendighvis at man er dum og/eller ikke vet sitt eget beste/hva man bør tenke på når man "velger" parti og stemme på.

Det med å være i seng for lenge siden, kan jeg forsåvidt være enig i:P

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Frp størst
« #38 : 14. mai 2008, 21:51 »
Nå har ikkje eg så veldig god peiling på politikk, men hører, ser og leser jo litt.
men eg trur no vertfall att om frp skulle kommer til makta så kommer det ivertfall bare til å sitte ein perdiode, og kanskje ikkje det ein gang Tongue

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Frp størst
« #39 : 14. mai 2008, 21:55 »
Nå har ikkje eg så veldig god peiling på politikk, men hører, ser og leser jo litt.
men eg trur no vertfall att om frp skulle kommer til makta så kommer det ivertfall bare til å sitte ein perdiode, og kanskje ikkje det ein gang Tongue

Ja, for det rød grønne alternativet er jo så mye bedre?

Jeg tror Frp provoserer mer enn det som er godt for dem, MEN de har mange gode meninger, og noen mindre gode, det har alle partiene. Grunnen til at Frp`s dårlige forslag kommer så godt frem, er for alle de største avisene blåser opp disse til store saker. Se hva som skjedde da erna marie thorkelsen foreslo å forby bensinbiler? En halvside synes jeg å huske, og ingen argumenter som talte imot.

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Frp størst
« #40 : 14. mai 2008, 22:00 »
Etter det eg har forstått hadde ikkje norge vert de det er i dag hadde det ikkje vert for arbeiderpartiet, og mye ble forandret etter dei kom makta?

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Frp størst
« #41 : 14. mai 2008, 22:01 »
For å generalisere:

Med den gjennomsnittlige FRP-velger tenker jeg på en bygdetulling som er misfornøyd med skatter og avgifter, og som er for dum til å skjønne hvor viktig slike ordninger er. Eller en 70 år gammel fisker/bonde eller annet som snyltet på skatten/ikke betalte skatt i sine glansdager, og nå klager fordi de er fattige minstepensjonister. Eller ett wienerbrød av ei kjerring som kler seg i leoparddrakter og reiser på charterferie til Mallorca med resten av sin vennegjeng på 40+.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Frp størst
« #42 : 14. mai 2008, 22:03 »
For å generalisere:

Med den gjennomsnittlige FRP-velger tenker jeg på en bygdetulling som er misfornøyd med skatter og avgifter, og som er for dum til å skjønne hvor viktig slike ordninger er. Eller en 70 år gammel fisker/bonde eller annet som snyltet på skatten/ikke betalte skatt i sine glansdager, og nå klager fordi de er fattige minstepensjonister. Eller ett wienerbrød av ei kjerring som kler seg i leoparddrakter og reiser på charterferie til Mallorca med resten av sin vennegjeng på 40+.

Akkurat! men tenker no eigentlig like myke på ein bygut, hehe

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Frp størst
« #43 : 14. mai 2008, 22:14 »
For å generalisere:

Med den gjennomsnittlige FRP-velger tenker jeg på en bygdetulling som er misfornøyd med skatter og avgifter, og som er for dum til å skjønne hvor viktig slike ordninger er. Eller en 70 år gammel fisker/bonde eller annet som snyltet på skatten/ikke betalte skatt i sine glansdager, og nå klager fordi de er fattige minstepensjonister. Eller ett wienerbrød av ei kjerring som kler seg i leoparddrakter og reiser på charterferie til Mallorca med resten av sin vennegjeng på 40+.

Nå dro du fram kammen Wink

Men hva med oss som mener helse norge er skakkjørt av rødgrønne sosialister? Skolene rakner, kidsa får herje som de vil på byen, av mangel på bevilgninger til politi ++

Du generaliserer fælt, og jeg håper inderlig det var ett snev av ironi over teksten din

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Frp størst
« #44 : 14. mai 2008, 22:18 »
Jeg har vært så heldig å få tak i en video med en vaskeekte FRPvelger. http://youtube.com/watch?v=sstx8DolY_A
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!