Skrevet av Emne: Frp størst  (Lest 8299 ganger)

Utlogget Ironleg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Frp størst
« #15 : 25. april 2008, 15:52 »
Frp er størst og Siv Jensen kommer til og bli vår nye statsminister! Hvorfor? Jo fordi at det er det einaste partie som har baller nok, å fordi at de hører på hva folket/flertalle tror og mener! Tror også fordi det norske folket er lei av og bli ned lassa med allslags tulle avgifter, du kan jo faen meg snart ikke sleppa ein fis uten at du må betala for det, lei av at veiene går i oppløsning, lei av å stå i sykehuskø, lei av å se at gammle blir plasser på bøttekott, lei av skoler som detter i hode på elevene, lei av dårlige skolebøker, lei av barnehage køer,  lei av tog som aldri kommer og aldri går når de skal, lei av skyhøye priser på kollektivtransport, lei av høye avgifter på mat, lei av alt for mange lover og forbud som de ikke klarer og håndheve, det er jo faen meg ikke snart ikke lov og leve lenger i dette land, lei av at drapsmen å voldtekts dømte får altfor mild straff å slipper ut etter å ha sonet halvetida, lei høye bensin og disel avgifter, gå og kjøp disel bil nå var det noen som sa så skal vi ikke sette opp prisen på disel og div. Jaggu kjøpte vi det gitt! Skal du omregister et kjøretøy i dette land så kan det koste deg 20000 kr!! Det tar ca. et min. å få det gjort. Svenskene betaler 200 kr for det samme!
Lei av regjeringens klimahysteri milijøavgift meg her og dær og langt opp i ræva, alle som har Discovery,  Discovery Science, National Geographic Channel burde forstå at vi har langt større ting å tenken på en co2 når det kommer til den globale oppvarming. Milijøavgifte å co2 avgiften er den størst globale svindelen som noen gang er oppfunnet! Hva har de brukt alle de milliardene de har sugt ut av oss i alle disse åra, INGENTIG! Kunne kritisere Ap og co i det uendelige...Et problem er at vi finner oss i for mye i dette land i mange andre land tror jeg nok at denne politiken ikke hadde latt seg styre, folket hadde sagt nok er nok å streika brent noen bli dekk og fått det som de ville Grin. Det er jo faen meg som om Ap og co har hjernevaska det norske folk vi er jo helt paralysert virker det som..Nei det er på tide og tenke noe nytt å la andre få prøve seg! Problemet i Norge er at vi lar mikropartier få adgang til Stortinget. Derfor vil vi nå ikke lenger oppleve et-parti flertall. Jeg mener at vi må innføre en sperregrense på 10% for å få bort mikropartier som driver med prostitusjon i høy stil for å komme seg inn i regjeringen. Vi burde heller ha Stortingsvalg med 2 fløy, Borgelig og Venstreorientert . DA vil vi endelig få oppleve hva et demokrati egentlig er for noe!   
For meg er det vanskeligt å forstå at i et land som ikke er større enn halve London og med en økonomi som er helt unik så kan vi ikke ha sykehus, gammlehjem, veier, kollektivtransport, skoler og en milijøpolitik osv. som fungere. Undecided
 
Mål 2009 NM i Benkpress -90kg

Pers: Bøy:190 - Benk:160- Mark:220 = 570 (uten utstyr)

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp størst
« #16 : 25. april 2008, 18:27 »
Jeg nekter å tro at bare Frp kommer til makten så vil alt det som er galt i samfunnet bli så mye bedre. Det er selvfølgelig kjipt å måtte betale så mye av den gode lønna vår til høye avgifter og skatt, men et sted må jo pengene hentes fra uansett. Er det virkelig mulig å få bevilget mere penger til utdanning, veier, sykehus, sosialtjenester osv osv OG samtidig kreve mindre penger inn i form av skatter og avgifter?

Jeg kan veldig lite om politikk, men hadde satt pris på om noen kunne forklart denne for meg. Gjerne kortfattet.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Frp størst
« #17 : 25. april 2008, 18:40 »
Frp er størst og Siv Jensen kommer til og bli vår nye statsminister! Hvorfor? Jo fordi at det er det einaste partie som har baller nok, å fordi at de hører på hva folket/flertalle tror og mener! Tror også fordi det norske folket er lei av og bli ned lassa med allslags tulle avgifter, du kan jo faen meg snart ikke sleppa ein fis uten at du må betala for det, lei av at veiene går i oppløsning, lei av å stå i sykehuskø, lei av å se at gammle blir plasser på bøttekott, lei av skoler som detter i hode på elevene, lei av dårlige skolebøker, lei av barnehage køer,  lei av tog som aldri kommer og alldri går når de skal, lei av skyhøye priser på kollektivtransport, lei av høye avgifter på mat, lei av alt for mange lover og forbud som de ikke klarer og håndheve, det er jo faen meg ikke snart ikke lov og leve lenger i dette land, lei av at drapsmen å voldtekts dømte får altfor mild straff å slipper ut etter å ha sonet halvetida, lei høye bensin og disel avgifter, gå og kjøp disel bil nå var det noen som sa så skal vi ikke sette opp prisen på disel og div. Jaggu kjøpte vi det gitt! Skal du omregister et kjøretøy i dette land så kan det koste deg 20000 kr!! Det tar ca. et min. å få det gjort. Svenskene betaler 200 kr for det samme!
Lei av regjeringens klimahysteri milijøavgift meg her og dær og langt opp i ræva, alle som har Discovery,  Discovery Science, National Geographic Channel burde forstå at vi har langt større ting å tenken på en co2 når det kommer til den globale oppvarming. Milijøavgifte å co2 avgiften er den størst globale svindelen som noen gang er oppfunnet! Hva har de brukt alle de milliardene de har sugt ut av oss i alle disse åra, INGENTIG! Kunne kritisere Ap og co i det uendelige...Et problem er at vi finner oss i for mye i dette land i mange andre land tror jeg nok at denne politiken ikke hadde latt seg styre, folket hadde sagt nok er nok å streika brent noen bli dekk og fått det som de ville Grin. Det er jo faen meg som om Ap og co har hjernevaska det norske folk vi er jo helt paralysert virker det som..Nei det er på tide og tenke noe nytt å la andre få prøve seg! Problemet i Norge er at vi lar mikropartier få adgang til Stortinget. Derfor vil vi nå ikke lenger oppleve et-parti flertall. Jeg mener at vi må innføre en sperregrense på 10% for å få bort mikropartier som driver med prostitusjon i høy stil for å komme seg inn i regjeringen. Vi burde heller ha Stortingsvalg med 2 fløy, Borgelig og Venstreorientert . DA vil vi endelig få oppleve hva et demokrati egentlig er for noe!   
For meg er det vanskeligt å forstå at i et land som ikke er større enn halve London og med en økonomi som er helt unik så kan vi ikke ha sykehus, gammlehjem, veier, kollektivtransport, skoler og en milijøpolitik osv. som fungere. Undecided
 

åja jeg forstår... Frp kan bare trylle frem penger til alle sammen!!? At jeg ikke sjønte det før!

Utlogget Ironleg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Frp størst
« #18 : 25. april 2008, 19:10 »
åja jeg forstår... Frp kan bare trylle frem penger til alle sammen!!? At jeg ikke sjønte det før!
Trenger ikke og trylle frem noe som vi har mer enn nok av! Fra 2007 til 2012 vil fondsavkastningen av Statens Pensjonsfond nesten fordobles, fra circa 80 milliarder til circa 150 milliarder kroner per år!
Hvis du fremdeles lurer på hvordan Frp skal få penger til dette, så kan du jo bruke litt tid på denne linken:http://www.frp.no/Innhold/FrP/

Mål 2009 NM i Benkpress -90kg

Pers: Bøy:190 - Benk:160- Mark:220 = 570 (uten utstyr)

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Frp størst
« #19 : 25. april 2008, 20:36 »

Sitat
Det som er et problem i norge i dag er at en stemme i oslo bare er verdt ca halvparten (hvis ikke mindre) av en stemme i fex finnmark. resultatet av dette er jo at stortinget blir udemokratisk satt sammen og at distriktsnorge får alt for mye makt i forhold til innbyggertall,gang på gang så ser vi jo at fex veistandaren i de mest befolkede delene av landet ligger langt bak det som er akseptabelt (selv for statens veivesen) mens broer og tunneller til mangfoldige milliarder stadig blir byggd for å knytte et par hundre mennesker til fastlandet et eller annet sted i gokk...sist nå var det vel Navarsete som fikk et kjempeprosjekt vedtatt byggd under den steinrøysa hun krøp opp ifra  Evil
Når det gjelder spm om frp bør i regjering så er vel det gret når sv er i regjering,småpisspartiene venstre krf og bondeknølpartiet tok jo galskapen med seg inn i regjerinsbygget så det er på høy tid at Siv får prøve seg så får vi se hvordan det går...


Individer som bruker uttrykk som  ”gokk” karaktiserer vel seg selv ganske godt, så noen utdypende kommentar er vel egentlig unødvendig. Det har seg nemlig slik at veier brukes til annet enn bare å kjøre til og fra cafe-latte-barer. De brukes også til å frakte varer som produseres i distriktene. Det er nemlig her verdiskapningen i landet skjer.

Mesteparten av det som skjer i Oslo kan snart outsources til India. Distriktene kan nok klare seg uten Oslo, men Oslo kan ikke klare seg uten distriktene.
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Frp størst
« #20 : 25. april 2008, 21:30 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=531782

I et demokrati så bør folket bestemme... men 27 % FOR Frp betyr at 73% er imot... Bør FRP komme i regjering?

Liten digresjon..

Det betyr jo bare at en andel av 73% ikke vet, samt at de resterende er mer enige med andre partier om en del saker. Mye jeg er enig med i AP's politikk, men stemmer på ingen måte AP av den grunn. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Frp størst
« #21 : 25. april 2008, 21:34 »
Jeg venter på "den hakeløse pedoen fra Os"(1) tilbake på tronen. Hvor blir det av han?










1. Var det OJ tro, som hadde denne?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Frp størst
« #22 : 25. april 2008, 21:34 »
Mye jeg er enig med i AP's politikk, men stemmer på ingen måte AP av den grunn. Smiley

Saken er vel gjerne den at snittet av alle partimeningene egentlig øker litt år for år. Positivt eller ikke; parlamentarismen har sine baksider den også, slik den fremstår i dag.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Frp størst
« #23 : 25. april 2008, 22:06 »
Saken er vel gjerne den at snittet av alle partimeningene egentlig øker litt år for år. Positivt eller ikke; parlamentarismen har sine baksider den også, slik den fremstår i dag.

På mange måter skulle vel Montesquieus' prinsipper være gjeldende fullt ut i dette landet.. Men den gang ei.. Det beste hadde jo vært om det største partiet dannet regjering, og kun de regjerte. Stortinget hadde selvsagt vært i samme posisjon som i dag.

Eller når jeg tenker meg om hadde jeg vel _egentlig_ vurdert å avskaffe demokratiet slik det fremstår i dag. Man kunne i det minste vekte stemmene. Vektet stemmer utfra....? Vanskelig egentlig hva man skulle vektet. Kunnskap om hva som gagner Norge best? Da trengte man jo egentlig ikke en regjering heller. Da kunne jo de som visste hva som gagnet Norge best være den utøvende myndighet.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Frp størst
« #24 : 25. april 2008, 22:17 »
En liten digresjon bare - hva er det første dere tenker på når navnet Kjell Magne Bondevik blir nevnt?

tenker på det faktum at han har en unge utenfor ekteskap. hørte det når jeg jobbet på rikshospitalet.noen sykesøstre som forsnakket seg litt..

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp størst
« #25 : 25. april 2008, 23:40 »
Bush er jo arbeidsledig og tilgjengelig om noen måneder, han er sikkert kvalifisert nok til å styre et lite land som Norge. Glad i olje er han også.  Smiley
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Frp størst
« #26 : 28. april 2008, 22:12 »
For meg er det vanskeligt å forstå at i et land som ikke er større enn halve London 

Nå bør du nok sjekke atlaset en gang til ...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Theisen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sv: Frp størst
« #27 : 28. april 2008, 23:43 »
Viss man er for å del inn samfunnet etter hvor mye du tjener og eier så er FRP drit fett.

Det som er det mest fantasitske med FRP-velderene er at det er de som har lavest lønn og veldferd, så når forskjellene på folk stiger så sitter de med den lilletrygda si å har driti seg ut
Mål: Bli som vin Diesel

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp størst
« #28 : 29. april 2008, 03:38 »
Nå bør du nok sjekke atlaset en gang til ...
Trur kanskje han mente innbyggertall, ikke areal.. (Om man regner med både de som bor der fast og alle som pendler til og fra i jobbsammenheng, er faktisk folketallet i London ca det doble i forhold til Norge.)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Frp størst
« #29 : 29. april 2008, 09:10 »
Viss man er for å del inn samfunnet etter hvor mye du tjener og eier så er FRP drit fett.

Det som er det mest fantasitske med FRP-velderene er at det er de som har lavest lønn og veldferd, så når forskjellene på folk stiger så sitter de med den lilletrygda si å har driti seg ut

For ikke å snakke om de som mottar trygd og klager på skatten!  Et patetisk paradoks fra en gjennomsnittlig FRP velger ...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!