Skrevet av Emne: Bilder av ekte mannfolk!  (Lest 126108 ganger)

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #300 : 19. november 2009, 21:59 »
Har vel ingenting med saken å gjøre Tongue
Nei, men måtte bare påpeke det i tilfelle noen var i tvil Smiley
In Rafa we trust.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #301 : 19. november 2009, 22:07 »
Allikevell har han oppnådd mer enn du noen gang kommer til å gjøre Smiley

For det første har det ingenting med saken å gjøre, for det andre vet du ingenting om det. Hvem som oppnår mest kommer an på øyet som ser. Og etter min mening er ikke det å tjene usaklig mye penger akkurat det største man kan oppnå..

Forøvrig er det godt å høre at også Liverpool-supportere er enige i at Gerrard er ei sytepave og en skuespiller.

"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #302 : 19. november 2009, 22:10 »
For det første har det ingenting med saken å gjøre, for det andre vet du ingenting om det. Hvem som oppnår mest kommer an på øyet som ser. Og etter min mening er ikke det å tjene usaklig mye penger akkurat det største man kan oppnå..

Forøvrig er det godt å høre at også Liverpool-supportere er enige i at Gerrard er ei sytepave og en skuespiller.


Hvilke Liverpool supportere er enig i det? Jeg sa meg aldri enig i påstanden din, synes bare det var så latterlig at jeg ikke gadd å kommentere det. Når en person har nådd nådd toppen i det han driver med (i dette eksempelet champions league) så vil jeg påstå at vedkommende har oppnådd ganske mye. Og jeg tør faktisk påstå at han har oppnådd mye mer enn deg Smiley
In Rafa we trust.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #303 : 19. november 2009, 22:13 »
Du bekreftet den vel strengt tatt når du skrev: "Likevel har han oppnådd mye mer enn du noen gang kommer til å gjøre."
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #304 : 19. november 2009, 22:14 »

Forøvrig er det godt å høre at også Liverpool-supportere er enige i at Gerrard er ei sytepave og en skuespiller.


Jasså? Hvor har du fått det i fra? Og forresten, hva er definisjonen på et "ekte mannfolk"? Å være 2 meter høy og på størrelse til en bjørn? Steven Gerrard er uten tvil verdens beste MIDTBANESPILLER og en fantastisk ambassadør for England og Storbritania generelt, samtidig som han er lojal og spiller med hjertet utenpå drakten i hvær forbanna kamp han spiller for Liverpool. Istanbul 2005, ringer det en bjelle?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #305 : 19. november 2009, 22:14 »
Hvilke Liverpool supportere er enig i det? Jeg sa meg aldri enig i påstanden din, synes bare det var så latterlig at jeg ikke gadd å kommentere det. Når en person har nådd nådd toppen i det han driver med (i dette eksempelet champions league) så vil jeg påstå at vedkommende har oppnådd ganske mye. Og jeg tør faktisk påstå at han har oppnådd mye mer enn deg Smiley



Han har oppnåd mykje meir en dei aller aller fleste, vere ranka blant ein av dei beste i verda, slå verdsmeisterar og vinne lynsjakk VM. Alt i ein alder av 18 år.
Uansett prestasjonar, so gjer det han ikkje til eit ekte mannfolk.

Edit: Tosk Arvid.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #306 : 19. november 2009, 22:16 »
Edit: Faen du prata om John Amund? Tosk
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #307 : 19. november 2009, 22:17 »
Du bekreftet den vel strengt tatt når du skrev: \"Likevel har han oppnådd mye mer enn du noen gang kommer til å gjøre.\"

Nei Smiley
In Rafa we trust.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #308 : 19. november 2009, 22:18 »
åh, gud... Skal folk begynne å krangle over manneforelskelsene sine også nå? Voks opp og spar dere for logiske tankefeil og personangrep.


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #309 : 19. november 2009, 22:20 »
Det vil si at denne mannen også er barsk.


...sa gutten med rosa bokser i avataren sin..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #310 : 19. november 2009, 22:25 »
åh, gud... Skal folk begynne å krangle manneforelskelsene sine også nå? Voks opp og spar dere for logiske tankefeil og personangrep.



Skjønerrrr ... men når folk argumenterer i mot noe, får vel andre argumentere for noe? Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #311 : 19. november 2009, 22:25 »
Jeg vet at den diskusjonen her begynner å bli heftig off-topic nå, men jeg klarer ikke å dy meg..

Jasså? Hvor har du fått det i fra? Og forresten, hva er definisjonen på et "ekte mannfolk"? Å være 2 meter høy og på størrelse til en bjørn? Steven Gerrard er uten tvil verdens beste MIDTBANESPILLER og en fantastisk ambassadør for England og Storbritania generelt, samtidig som han er lojal og spiller med hjertet utenpå drakten i hvær forbanna kamp han spiller for Liverpool. Istanbul 2005, ringer det en bjelle?

Jeg fikk det fra LFCpal som sa det gjennom måten han svarte på mitt innlegg på, hvordan man ordlegger seg er vitalt for å få frem meningene sine vettu.

Nei, han er ikke verdens beste midtbanespiller, og etter min mening er han ikke mann i det hele tatt. Og ja, Istanbul 2005 gjør at det ringer en bjelle. Bare se den videoen her, ca. 11 sekunder inn i den ser du hvilken fantastisk fair innsats han la ned for laget sitt den kvelden. http://www.youtube.com/watch?v=DvWsHiSMbkU#noexternalembed
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #312 : 19. november 2009, 22:28 »
Jeg vet at den diskusjonen her begynner å bli heftig off-topic nå, men jeg klarer ikke å dy meg..

Jeg fikk det fra LFCpal som sa det gjennom måten han svarte på mitt innlegg på, hvordan man ordlegger seg er vitalt for å få frem meningene sine vettu.

Nei, han er ikke verdens beste midtbanespiller, og etter min mening er han ikke mann i det hele tatt. Og ja, Istanbul 2005 gjør at det ringer en bjelle. Bare se den videoen her, ca. 11 sekunder inn i den ser du hvilken fantastisk fair innsats han la ned for laget sitt den kvelden. http://www.youtube.com/watch?v=DvWsHiSMbkU#noexternalembed
Haha, så siden du tolker innlegget mitt til at jeg er enig med deg så er jeg enig med deg? Tror du skal la meg selv få forklare hva jeg står for og ikke står for, tror faktisk at det er noe jeg vet bedre enn deg Wink Men mulig jeg tar feil :Smiley
In Rafa we trust.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #313 : 19. november 2009, 22:30 »
Haha, så siden du tolker innlegget mitt til at jeg er enig med deg så er jeg enig med deg? Tror du skal la meg selv få forklare hva jeg står for og ikke står for, tror faktisk at det er noe jeg vet bedre enn deg Wink Men mulig jeg tar feil :Smiley

Problemet er at du tydeligvis ikke klarer å forklare hva du står for...
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Celdiir

  • Gjest
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #314 : 19. november 2009, 22:32 »
Skjønerrrr ... men når folk argumenterer i mot noe, får vel andre argumentere for noe? Smiley

Jada, men dere argumenterer ikke her. Du kalte John Amund for en tosk. LFCpal svarte med å angripe et annet medlems meritter i livet, som om det er noe kausalitetsforhold mellom en persons meritter og en annen persons "mannfolhet" eller whatever.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!