Skrevet av Emne: Bilder av ekte mannfolk!  (Lest 125754 ganger)

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #315 : 19. november 2009, 22:35 »
Problemet er at du tydeligvis ikke klarer å forklare hva du står for...
At jeg posta bilde av Gerrard her i tråden burde vell si sitt? Jeg synes at Steven Gerrard fortjener å være i denne tråden fordi han i mine øyne er en ekstremt lojal spiller, driver med idrett, og har oppnådd ekstremt mye med forholdsvis dårlige forutsetninger (les: Lag, ja jeg synes ikke at Liverpool har hatt det beste laget de siste par årene, men jeg er en lojal supporter alikevell). Du har selvsagt lov til å være uenig med meg, men handler ikke denne tråden om å poste bilder av de du synes er ekte mannfolk, ikke å kritisere andres syn på hvem som er skikkelige mannfolk?

Back to topic nå Smiley

Er dette mann nok for deg, anabol? Wink
In Rafa we trust.

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #316 : 19. november 2009, 22:51 »
At jeg posta bilde av Gerrard her i tråden burde vell si sitt? Jeg synes at Steven Gerrard fortjener å være i denne tråden fordi han i mine øyne er en ekstremt lojal spiller, driver med idrett, og har oppnådd ekstremt mye med forholdsvis dårlige forutsetninger (les: Lag, ja jeg synes ikke at Liverpool har hatt det beste laget de siste par årene, men jeg er en lojal supporter alikevell). Du har selvsagt lov til å være uenig med meg, men handler ikke denne tråden om å poste bilder av de du synes er ekte mannfolk, ikke å kritisere andres syn på hvem som er skikkelige mannfolk?

Nå var det vel heller ikke meningen din om at Gerrard var et mannfolk som ble mistolket, men det du svarte med når jeg sa han var en sytepave og en skuespiller. Angående om han er mannfolk henviser jeg til filmklippet jeg postet link til tidligere.
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget LFCpal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 63

  • YNWA!
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #317 : 19. november 2009, 22:54 »
Nå var det vel heller ikke meningen din om at Gerrard var et mannfolk som ble mistolket, men det du svarte med når jeg sa han var en sytepave og en skuespiller. Angående om han er mannfolk henviser jeg til filmklippet jeg postet link til tidligere.
Om du ikke forstod det så er jeg uenig i denne påstanden, men siden du ikke vil gi deg så får jeg gjøre det. Du vinner, du har selvsagt rett! For å holde det litt on topic poster jeg med et bilde av et annet mannfolk Smiley
In Rafa we trust.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #319 : 19. november 2009, 23:09 »
Ikke noe problem å risikere en dukkert når du i realiteten befinner deg et par km fra nærmeste sykehus med sivilisasjon, og ambulansebil og leger i umiddelbar nærhet.

bear grylls er heller ikke hans egentlige navn, i tillfelle noen trodde det.

han klatra opp en liana på tja la oss si rundt 20 meter?? uten sikringer... neste dag klatret han ned ett annet sted en liana på rundt 20m fritt fall der og.. Hopper mange maange meter ut fra hellikopter midt uti ett hav kjent med hai.


Svømmer i en grotte, der elva blir høyere og høyere med masse strømm.. forsvinner under vann og kommer opp igjen..

Dreper store slanger med nevene/pinner/stein.



Eneste som er "fake" er at han ikke er der aleine med kamera mannen. Men gud... Bare fordi de ble ferska 1 eller 2 ganger med at de være 5km unna veien og lata som de var ett annet sted betyr ikke at ALT er fake..

de er jo på ØYER og det ser man mange ganger, i Sahara og mange steder der han ikke er så nærme andre folk enn crewet han har med Wink


Og ja, poenget med showet er å lære andre hva man skal gjøre hvis man havner i en sånn situasjon selv. Bear Grylls er en BADASS. uansett hva man sier.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #320 : 19. november 2009, 23:15 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #321 : 20. november 2009, 08:33 »
2/10, troll hardere neste gang vær så snill. (eller er du virkelig så dum? du kan umulig unngå å se at det meste han gjør i serien er ment eksempelvis og han var aldri i ekte fare)

Hva er så du for en invalid nisse? Han sier han er steder han ikke er, at han er langt fra sivilisasjonen når han ikke er det - det er poenget. ALT er ikke løgn, men det har jeg heller ikke påstått.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #322 : 20. november 2009, 08:34 »
Mannfolk?

En jævla sytepave og en skuespiller. Finnes ikke noe mandig med han der.

Er du United eller Chelsea?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #323 : 20. november 2009, 11:48 »
Er du United eller Chelsea?

Nei. Jeg har ingen lag i England
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #324 : 20. november 2009, 13:34 »
Nei. Jeg har ingen lag i England

Setter en hundrings på United siden du åpenbart hater Gerrard. Har man ikke ett snev av favoritt dragning mot United, Chelsea eller Everton skal det mye til for å mislike en av verdens beste fotballspillere så sterkt. Ja, han har lagt seg ved noen anledninger, men er langt fra de verste.

Du vil ikke innrømme hvilket lag du heier på, fordi du vet at du vil bli eid i en diskusjon om hvem som har flest skuespillere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #325 : 20. november 2009, 13:38 »
Gerrard god? ja helt sikkert... en av verdens beste? neppe Wink
Hilsen barca fan.
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #326 : 20. november 2009, 13:54 »
Setter en hundrings på United siden du åpenbart hater Gerrard. Har man ikke ett snev av favoritt dragning mot United, Chelsea eller Everton skal det mye til for å mislike en av verdens beste fotballspillere så sterkt. Ja, han har lagt seg ved noen anledninger, men er langt fra de verste.

Du vil ikke innrømme hvilket lag du heier på, fordi du vet at du vil bli eid i en diskusjon om hvem som har flest skuespillere.

Hvorfor hater chelsea, united og everton fans gerrard mer enn andre? Kan ta hånda på hjertet, og si at alle av de 3 nevnte lagene, har stor respekt for gerrard og hans egenskaper som en fotballspiller. Men er det snakk om å være en tard, så er han det garantert. Hiver bort talentet sitt på en dritt klubb som liverpool. Kanskje på tide å finne seg en klubb som faktisk har noen gode medspillere? Regner med at han bare blir, fordi han blir forgudet der. Ikke rart, når det kun er johnson, torres og gerrard som har snev av offensive kvaliteter. Alle her som har sett liverpool i år, kan bekrefte at uten disse 3 spillerne. Så er liverpool en møkka klubb med dritt spillere.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #327 : 20. november 2009, 14:08 »
Setter en hundrings på United siden du åpenbart hater Gerrard. Har man ikke ett snev av favoritt dragning mot United, Chelsea eller Everton skal det mye til for å mislike en av verdens beste fotballspillere så sterkt. Ja, han har lagt seg ved noen anledninger, men er langt fra de verste.

Du vil ikke innrømme hvilket lag du heier på, fordi du vet at du vil bli eid i en diskusjon om hvem som har flest skuespillere.
Flest skuespillere i PL er det Arsenal eller Chelsea som har. Jeg er united fan, men jeg tror ikke det er en veldig kontroversiell påstand. Gerrard har filma en del, men jeg er enig i at han ikke er den værste. Ingen tvil om at han er klasse, dessverre. Problemet med Gerrard er ikke at han er den værste filmern, men at han har filmet en del, samtidig som han skriver i boka si at spillere som filmer ødelegger fotballen. Det er vel mildt sagt hyklersk av han.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #328 : 20. november 2009, 14:23 »
Hvorfor hater chelsea, united og everton fans gerrard mer enn andre? Kan ta hånda på hjertet, og si at alle av de 3 nevnte lagene, har stor respekt for gerrard og hans egenskaper som en fotballspiller. Men er det snakk om å være en tard, så er han det garantert. Hiver bort talentet sitt på en dritt klubb som liverpool. Kanskje på tide å finne seg en klubb som faktisk har noen gode medspillere? Regner med at han bare blir, fordi han blir forgudet der. Ikke rart, når det kun er johnson, torres og gerrard som har snev av offensive kvaliteter. Alle her som har sett liverpool i år, kan bekrefte at uten disse 3 spillerne. Så er liverpool en møkka klubb med dritt spillere.

Herregud for ett retardert innlegg. Er du 14 år eller? Møkkaklubb. Drittspillere. Ikke begynn setninger med Så. Passende navn på deg ivertfall, amatørnooob. United eller Chelsea på deg ivertfall!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Bilder av ekte mannfolk!
« #329 : 20. november 2009, 14:42 »
Setter en hundrings på United siden du åpenbart hater Gerrard. Har man ikke ett snev av favoritt dragning mot United, Chelsea eller Everton skal det mye til for å mislike en av verdens beste fotballspillere så sterkt. Ja, han har lagt seg ved noen anledninger, men er langt fra de verste.

Du vil ikke innrømme hvilket lag du heier på, fordi du vet at du vil bli eid i en diskusjon om hvem som har flest skuespillere.

Jeg er Rosenborg supporter, og av utenlandske lag så er det AC Milan jeg holder med. Og jeg har heller ikke sagt at jeg avskyr Gerrard, jeg påpekte bare at han ikke er et ekte mannfolk, fordi jeg mener han syter, klager og filmer på banen. Og jeg sa heller ikke at han var en av de verste.

Og før det nå kommer en storm av innlegg som sier at italienske spillere filmer mye mer enn f.eks. Gerrard, så skal dette sies: Ja, sør-europeiske spillere har alltid hatt en litt annen tilnærming til fotball enn nord-europeere, og har hatt en tendens til å spille mer unfair. Men den trangsynte vrangforestillingen dere anglofile fotballsupportere har om at engelske spillere og engelsk liga er så ekstremt ærlig og redelig er så utdatert som den kan bli. Det er mulig at det var sånn for 10-20 år siden, men i dagens fotball er engelske spillere og engelsk liga like ille, om ikke værre, når det kommer til filming og uærligheter som andre ligaer.

Og ja Fleksnes, jeg er fremdeles bitter etter Istanbul, men den som ler sist ler best.
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!