Skrevet av Emne: er det noen har som har 260 og oppover i markløft?  (Lest 3880 ganger)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
.du obey du er ung og uerfaren gutt.eg er helt enig med theking.mykje unge og verdenmesterer her inne

Pussig at du forsvarer noen som skriver helt likt som det du gjør. Samme dialekt, bare små bokstaver, ingen mellomrom etter punkt, og som også har "666" i nicket... Spaltet personlighet?

Det var for øvrig absolutt ikke min mening å gi deg en honnør, jeg bare trykket feil når jeg skulle se hvem (faen) som kan ha gitt deg en honnør...


Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Var skremmende like kommentarer ja... Grin For en luring....
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Jeg har 1100kg i mark. Hva lurer du på?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Jeg har 1100kg i mark. Hva lurer du på?


Han kom, ble svett, og dett var dett!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Pussig at du forsvarer noen som skriver helt likt som det du gjør. Samme dialekt, bare små bokstaver, ingen mellomrom etter punkt, og som også har "666" i nicket... Spaltet personlighet?

Det var for øvrig absolutt ikke min mening å gi deg en honnør, jeg bare trykket feil når jeg skulle se hvem (faen) som kan ha gitt deg en honnør...

Ahh, brukere mer flere profiler. Like artig hver gang man dummer seg ut i en tråd, og bruker nr2 begynner å beskytte den første Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Ahh, brukere mer flere profiler. Like artig hver gang man dummer seg ut i en tråd, og bruker nr2 begynner å beskytte den første Smiley
er dette en tradisjon..? da kan jeg jo alltids regne med løft andreas støtte om noen andre forumbrukere skulle være vemmelige med meg Dance
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

er dette en tradisjon..? da kan jeg jo alltids regne med løft andreas støtte om noen andre forumbrukere skulle være vemmelige med meg Dance

Er vel egentlig ikke det, men det har skjedd noen ganger her på treningsforumet, men ikke så mye som på enkelte andre forum.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Synes til tider det kan være litt frekke kommentarer her, han spurte kanskje ett dumt spørsmål, men det er ikke alle som kan forums-etikette før de har vært her noen måneder.
Jeg for min del spurte også dumme spørsmål i begynnelsen, kanskje det ikke har blitt så veldig mye bedre, men i det minste så er jeg litt tryggere her inne nå.

Husker mitt første innlegg var skikkelig dumt, men jeg fikk ingen dumme kommentarer, bare folk som kom med tips og triks om å gjøre det bedre.

Jeg pleier å sette meg inn i andres situasjon før jeg hakker på dem, er han helt ny her vet han kanskje ikke hvordan han skal sette opp ett spørsmål, han vet jo ikke om at vi trenger mer info i helhold til hva han trener, hvor, hva han spiser og slike ting.
Vi har alle vært nye, og vi har alle fått svar på mye av det vi har lurt på, synes vi kan være såpass greie at vi gir nye brukere muligheten til å lære, istedet for å hakke på dem.

Henger ikke noen ut her på dette emnet, men det passet bare å skrive det.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Synes til tider det kan være litt frekke kommentarer her, han spurte kanskje ett dumt spørsmål, men det er ikke alle som kan forums-etikette før de har vært her noen måneder.
Jeg for min del spurte også dumme spørsmål i begynnelsen, kanskje det ikke har blitt så veldig mye bedre, men i det minste så er jeg litt tryggere her inne nå.

Husker mitt første innlegg var skikkelig dumt, men jeg fikk ingen dumme kommentarer, bare folk som kom med tips og triks om å gjøre det bedre.

Jeg pleier å sette meg inn i andres situasjon før jeg hakker på dem, er han helt ny her vet han kanskje ikke hvordan han skal sette opp ett spørsmål, han vet jo ikke om at vi trenger mer info i helhold til hva han trener, hvor, hva han spiser og slike ting.
Vi har alle vært nye, og vi har alle fått svar på mye av det vi har lurt på, synes vi kan være såpass greie at vi gir nye brukere muligheten til å lære, istedet for å hakke på dem.

Henger ikke noen ut her på dette emnet, men det passet bare å skrive det.
er enig i dette her,noen folk er direkte vemmelige,men i dette tilfellet var det snakk om en kar som i hvertfall burde bære rundt på en del kunnskap og svarte vel så hardt tilbake..Må si at i dette enkelt tilfelle havner i flertallets favør (hva sympati angår) da trådstarter pluss hans kansje litt for nære "venn" var uhøflig fra og med innlegg 2.. skulle egentlig ikke skrive noe,men samvittighetsmannen på den ene skulderen min følte for å beskytte seg litt,selv om innlegget ditt kansje ikke var myntet på meg.. men som sagt enig med deg mtp.div drittslenging .. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
er enig i dette her,noen folk er direkte vemmelige,men i dette tilfellet var det snakk om en kar som i hvertfall burde bære rundt på en del kunnskap og svarte vel så hardt tilbake..Må si at i dette enkelt tilfelle havner i flertallets favør (hva sympati angår) da trådstarter pluss hans kansje litt for nære "venn" var uhøflig fra og med innlegg 2.. skulle egentlig ikke skrive noe,men samvittighetsmannen på den ene skulderen min følte for å beskytte seg litt,selv om innlegget ditt kansje ikke var myntet på meg.. men som sagt enig med deg mtp.div drittslenging .. Wink

Hehe, var ikke myntet på deg nei, og enig i at ting kanskje ble litt feilformulert fra starten,
men synes det er bedre å prøve å hjelpe istedet for, vil de ikke ha din hjelp så kan de heller få en salve da Wink

Dette er ikke det verste jeg har sett sånn sett, men jeg har bare registrert en litt negativ trend, leser mye på utenlanske forum og der er det mye verre, dette har vært ett forholdsvis ryddig forum lenge Smiley

Du har jo massevis av gode innlegg, så ikke tenk på det, haha :

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

hvem er det som i det heletatt starter en settning med punktum?

.det er en metode for å vise at den påfølgende bokstaven er første bokstaven i setningen. dette er nødvendig når man starter setninger med liten bokstav. ganske genialt. egentlig
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!