Skrevet av Emne: Ditt, Trenings program og utstyr.  (Lest 1030 ganger)

Utlogget westby

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Ditt, Trenings program og utstyr.
« : 02. mai 2008, 00:10 »
Morn alle sammen! Eller god kveld\natt, alt etter som hvordan du velger å se på det:=) Dette blir da mitt første innlegg, så jeg skriver bitte litt om meg selv før jeg maser mer;=)
Alder: 19. snart 20.
Kjønn:Gutt\Mann.
Vekt:100-103. Går veldig opp og ned.
Høyde:173.

Jeg er da en helt ny "elev" her, og jeg elsker å lære, og er meget nysgjerrig. Har lest igjennom det meste rundt om kring når det kommer til trening, men er veldig usikker på ossen treningsprogram jeg vil velge. Jeg startet opp med trening pga at jeg var syk i 4 mnd, og la på meg *host host* litt over 20 kilo, som skal vekk! Ergo mitt mål med trening er å stramme opp magen (der alt har lagt seg, til og med fått strekk merker:=( ), og volum! Å bli så stor som mulig er noe jeg er en stor fan av!


Jeg lurer derfor på om dere her har lyst til å skrive inn treningsprogrammet dere bruker, litt om kostholdet deres. Og såklart om ditt program kan være noe for mine mål.(gå gjerne i detaljer). Hvis du er kul\snill nok til å skrive opp programmet, vær grei å skriv som om jeg var 3 år;=) Begrunn gjerne om ditt program er for å bli sterk, markert, stor, osv. Jeg vil veldig gjerne vite hvordan DU trener, uansett hvem mål du her;=) Og bruker dere no fancy utstyr?Smiley

Har dere bra tips om kosttilskudd, nevn gjerne;=)
Dag 1;
Øvelse: dag 1                    set          reps          hvile mellom sett

Copy paste denne om du gidder å bruk den:P Dette er noe jeg skjønner:D

Tror dette er første gang jeg skriver på et forum, så vennligst si ifra hvis jeg burde omformulere noe=)


*edit* Ohh btw, kjempe bra forum dette her! brukt SYKT lang tid til å grave igjennom det meste. (Men beklager om jeg kommer med dumme spm som er spurt om gjentatte ganger)

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Ditt, Trenings program og utstyr.
« #1 : 02. mai 2008, 00:28 »
 Tongue

Utlogget westby

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Ditt, Trenings program og utstyr.
« #2 : 02. mai 2008, 00:39 »
Genialt om du hjelper meg!:=) Ville jeg virkelig satt pris på:D Men var det egentlig ironi?
Sendte msn\mailen min på pm, Hvis jeg klarte å gjøre det riktig da:S hehe, når jeg skjønner hvordan man gir sånn honør sak, så gir jeg deg:P (tester det med en gang:P )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!