Skrevet av Emne: Moderatorenes maktmisbruk  (Lest 7895 ganger)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Moderatorenes maktmisbruk
« : 05. mai 2008, 14:11 »
De siste ukene har enkelte av moderatorene på Treningsforum slettet, sabotert diskusjoner og utestengt medlemmer på svært tynne grunnlag.

I og med at jeg er en jevnlig besøker av Treningsforum lurer jeg på hva som faktisk ligger til grunn for at medlemmer får "moderator-status". For meg virker det som om flere av moderatorene faktisk ikke er egnet til denne jobben da de gjentatte ganger overstyrer oss "vanlige medlemmer" og samtidig ikke kan begrunne sine valg eller svare på spørsmål som de blir stilt.

Virker som at moderatorene i mange tilfeller ikke har interesse av at diskusjon forekommer, og har svært lav terskel for å slette innlegg og legge diskusjoner døde.

Med dette innlegget håper jeg at folkene "bak" Treningsforum kan ta et oppgjør med sine moderatorer og rydde i rekkene.
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #1 : 05. mai 2008, 14:20 »
Veldig enig, Biffboy.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #2 : 05. mai 2008, 14:21 »
Enig med deg har Biffen! FACE 2 FACE!!

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #3 : 05. mai 2008, 14:26 »
Ja jævla pingler som gjemmer seg bak tastaturet! Og i noen tilfelle hele jævla dataen!

Møt meg i Dronningensgate rett utafor Kalibershoppen så får vi se hvor tøffe dere er!!!

Husk å ta på Gaspklær så jeg ikke moser alle i hele gata!

peace

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #4 : 05. mai 2008, 14:29 »
mere seriøst, så kunne kanskje inlegg som blir slettet få en begrunnelse på hvorfor de ble slettet, og eventuelt også hvem som slettet dem? Bytte ut innlegget som stod, med en slik begrunnelse?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #5 : 05. mai 2008, 14:29 »
jeg tror at det egentlig er regjeringen som står bak.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #6 : 05. mai 2008, 14:34 »
jeg tror at det egentlig er regjeringen som står bak.

Hæ-hæ-hælvete... Det er snuuuten.... Jæ bææædær....
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #7 : 05. mai 2008, 14:39 »
Hvis det er Gud, så slett dette innlegget NÅ.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #8 : 05. mai 2008, 14:54 »
mere seriøst, så kunne kanskje inlegg som blir slettet få en begrunnelse på hvorfor de ble slettet, og eventuelt også hvem som slettet dem? Bytte ut innlegget som stod, med en slik begrunnelse?

Kanskje. Du vil alltid få tilbakemelding hvis du sender mail til forumstyret på forum@treningsforum.no eller sender en PM til en mod. Uansett så bør vedkommende selv vite hvorfor det ble slettet dersom han har LEST reglene. Man bør selv ha en viss anelse av hva som er lovlig og ikke lovlig. Hvis du bråker høyt, kommer med tilnærmelser og har en kvass tone på et utested så blir man pælmet ut - og det gjør man her også.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #9 : 05. mai 2008, 15:20 »
Synes generelt at de som ikke er enige med meg i diverse diskusjoner bør stenges ute fra forumet for alltid, og kastes i fengsel.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ole Gunnar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

  • Ole Gunnar
Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #10 : 05. mai 2008, 15:25 »
Synes generelt at de som ikke er enige med meg i diverse diskusjoner bør stenges ute fra forumet for alltid, og kastes i fengsel.

Klarer du aldri å være seriøs?
 rofl

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #11 : 05. mai 2008, 15:26 »
Synes generelt at de som ikke er enige med meg i diverse diskusjoner bør stenges ute fra forumet for alltid, og kastes i fengsel.

Jesus christ,  du høres ut som kjerringa...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #12 : 05. mai 2008, 15:32 »
Mange av mine innlegg blir faktisk slettet, uten skjellig grunn og mistanke. Flere av de har jeg brukt mye tid på. Jeg driter i om de blir slettet, men jeg vil ha de igjen.

Stemmer for at det herved opprettes en egen tråd som sticky, som heter "alle slettede innlegg" hvor de blir postet.

Det irriterer meg også grenseløst at noen kanskje har slengt med leppa til meg, uten at jeg får tatt behørig hevn siden innlegget blir slettet før jeg får se de. Ber om at slike innlegg som angriper meg og min person herretter blir sendt meg på PM av moderatorene, sammen med fullt navn, addresse og bilde på gjerningsmannen.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #13 : 05. mai 2008, 15:47 »
Jeg mener at innlegg som blir slettet, bør bli erstattet med en kommentar fra moderator om at innlegget fra vedkommende person faktisk har blitt slettet. Et medlem skrev et hissig innlegg i en annen tråd tidligere i dag, og jeg synes ikke det var belegg for å slette dette. Man kunne heller redigert bort noen av de sinte formuleringene og latt resten stå? Slik har det blitt gjort tidligere i alle fall.  what

For øvrig savner jeg fortsatt Hr. Thyve som ble bannet Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Moderatorenes maktmisbruk
« #14 : 05. mai 2008, 16:42 »
Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har sett noen form for maktmisbruk her inne, men nå kan det jo være at jeg har et helt annet syn på hva som er maktmisbruk enn f.eks Biffboy.

Jeg vet at for min del er jeg faktisk for dårlig til å slette innlegg som absolutt burde vært slettet, jeg er for dårlig til å stenge tråder ... ganske enkelt fordi jeg synes det innimellom er vrient å vite hvor grensen går for når jeg som moderator skal blande meg inn. Det jeg reagerer kraftig på er når det blir personangrep i trådene, likeså blir jeg sint og provosert over bl.a. trusler. Dette skal ikke tolereres hverken på forskjellige forum eller real life!

Jeg vet det ble reagert på at jeg slettet innlegg fra to personer i går, men som jeg fikk forklart ihvertfall den ene av dem det gjaldt så hender det at ei viss ung dame her i hus forlanger oppmerksomhet øyeblikkelig, og da må jeg bare gjøre resten av jobben når jeg har tid.

Om det er reaksjoner på mine handlinger som moderator vil jeg veldig gjerne få vite om det - gjerne på pm. Jeg må innrømme at jeg ikke er verdens beste til å takle kritikk, men jeg er voksen nok til å ikke bite hodet av den som er uenig med meg. Wink

edit; det å skrive en begrunnelse for hvor innlegg blir slettet er ikke dumt...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!