Skrevet av Emne: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.  (Lest 1458 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« : 05. mai 2008, 23:20 »
For å ha noe å starte med, og som kan gi dere lesere best mulig innblikk i min situasjon og for at dere kanskje kan svare best mulig vil jeg begynne med å fortelle om hvordan jeg da har vært(kroppsform) gjennom livet.

Da jeg var liten, hadde jeg lite fett. Begynte på barneskolen, la på meg gradvis mer og mer. Da jeg begynte på ungdomsskolen hadde jeg en gymlærer som fikk meg interessert i faget, samtidig som jeg oppdaget dette forumet for første gang. Jeg benyttet forumet som en kilde til å suge til meg kunnskap, samtidig som jeg raste ned 8 kilo det andre halvåret i 8. klasse og vokste 20-25 cm i lengden.
En ting har jeg alltid hatt, og det er "fettklumper" på hoftebeina, en liten kul nederst på magen og litt fett nederst på ryggen. Har ikke "hengefett" da, men jøss, det ser.. feminimt ut! : o

Beina mine eier nesten ikke fett, magen derimot lagrer mesteparten.
Om dere forstår tegninga jeg nå prøver å skrible frem, så henger ikke hoftene mine og beina sammen. De er "adskilt" fra hverandre.

Kan også nevne at jeg nå er 1.90 høy og veier 80-82 kilo.

Spørsmålet er.. Hvordan kan jeg fjerne dette fettet?
Og nei, jeg spiser ikke masse usunne greier som en gris i en kompostbinge.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #1 : 06. mai 2008, 22:40 »
Ikke en kommentar en gang?
Neivel.

*Smører meg inn med tålmodighet.*
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget hrmn90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #2 : 07. mai 2008, 21:59 »
Det går ikke ann å punktforbrenne fett. Derfor må du gå ned i fettprosent på hele kroppen. Enkelt og greit.
18år, 182cm, vekt varierer nå mellom 80-85kg
BP: 100kg
KB: 120 kg gikk greit
ML: 100kg 5*5

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #3 : 08. mai 2008, 11:09 »
Du får ikke så mye respons fordi du har postet det samme spørsmålet flere tusen ganger tidligere. Med "du" mener jeg folk i så godt som akkurat samme situasjon som deg. Hvis du søker litt rundt finner du fort svar på det du lurer på.

Her er det i første rekke kostholdet som gjelder, så kommer treningen. Nå vet ikke jeg hva du har tenkt deg, men vektløfting og cardio vil være en fin kombinasjon. Eventuelt bare cardio hvis du ikke ønsker å legge så mye arbeid i det, men bare miste litt fett.

Punktforbrenning funker vel på papiret, men i praksis er effekten så liten at du bare bør glemme det.

Når du veier 80kg fordelt på 1.90 ser du vel ut som ei flis, du er ikke akkurat så tung at det gjør noe. Wink
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #4 : 08. mai 2008, 11:17 »
Ned i generell fettprosent, få mer muskler. Løft no jern, spis litt mere sunn mat. Akkurat HVA som er sunt kan du vel i grunnen få finne ut sjøl ved hjelp av søking, men et par hint kan være kjøtt, fisk, poteter, ris, havregryn osv.

Asså, du er 10 cm høyere enn meg og veier 10 kg mindre... Tongue Få pakka på deg no muskler, da blir alt så mye bedre. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #5 : 08. mai 2008, 15:48 »
Dessverre å måtte skuffe, men jeg ser faktisk ikke ut som ei flis. Ja, jeg vet det høres rart ut, men jeg ser ut som jeg veier oppimot 90-95 kilo. Er i hvertfall det jeg har hørt andre har sagt til meg, siden de blir overraska om jeg sier at jeg veier det og det. Vekta lyver ikke.
Men så er jo muskler en god del tyngre enn fett.

Lurer også på hvor mye jeg har sett på andre folk og tenkt, "Jævla flis, mye tåler du a?", selvfølgelig tenker jeg nå ikke høyt.
"Maskin" sier flere jeg kjenner om meg.
Og jeg vet "maskin" er mye brukt for tida, men jeg er fremdeles ingen flis, og jeg føler meg på ingen måte truffet når du nå nevnte "flis".

Rart, ikke sant? Bli kalt flis når man ikke er det, men fremdeles er lettere og høyere enn andre?
Tar 162,5 i KB, sist jeg trente ihvertfall.
Slekter på lange og tynne, men kraftige bein.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Fettreduksjon | mage- og hofteregionen.
« #6 : 08. mai 2008, 15:52 »
Forresten.. Glemte å nevne at jeg spiser ganske mye igrunn.
Er det kjøtt på bordet, så spiser jeg til jeg nesten sprekker, er det poteter, nøyer jeg meg med én(om den er kokt, ikke godt.), ris spiser jeg minst to ganger i uka fordi dette er noe av det beste jeg vet, fisk spiser vi mye på skolen(går restaurant og matfag, så vi har meeeer enn nok å velge mellom av mat på skolen, som oftest det sunne.).

Har også lav forbrenning - mener det går an å gjøre noe med lav forbrenning, har iallefall hørt det en gang før et sted?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!