Skrevet av Emne: ELITE XC MMA  (Lest 3419 ganger)

Utlogget lfaro

• Skravlekopp
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Liksomstyrkeløfter
Sv: ELITE XC MMA
« #15 : 04. juni 2008, 02:58 »
Hun ble kjent fordi hun var med i 'dokumentaren' 'Ring Girls' der noen søte frøkner dro til Thailand og delte ut juling.

Har jo ikke drevet med MMA spesielt lenge.

Jeg tror hun alltid er ute av form, var jo rett og slett feit under innspillingen av serien 'Fight Girls'.
Synes neste det blir litt teit å ikke gjøre ting skikkelig når man først skal gå kamp.
Greit nok at hun er uendelig mye bedre enn alle andre stående, men det er rimelig kjedelig og respektløst ovenfor mostanderen å være MYE tyngre enn det reglene tilsier.

Enig egentlig, det er en grunn til det er vektklasser, nå på elitexc måtte hun betale 12% av gevinsten sin til taperen pga vekten sin.
Det er tydlig hun har fått en gave, og ikke tar det like seriøst som andre kanskje ville gjort, så lenge hun vinner er det jo en ting.

Samme med BJ penn, min favoritt, han har jo aldri tatt treningen seriøst, det førte til han begynte å tape etter hvert, heldigvis har han skjerpet seg, nå sist mot Sean Sherk var det ganske bra tempo i tre runder, og han så mye mindre sliten ut en på lenge.

Kanskje hun trenger å tape før hun virkelig får blod på tann? Hun er jo ubeseiret, så lenge det fungerer er det jo ikke vits å reparere på det, eller?

Utlogget Missy-

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #16 : 04. juni 2008, 04:10 »
Just wait.. Noen år, så kommer jeg å tar deg Gina!!! Wink

Utlogget lfaro

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Liksomstyrkeløfter
« #17 : 04. juni 2008, 05:13 »
Just wait.. Noen år, så kommer jeg å tar deg Gina!!! Wink

Hehe, Bj "the new prodigy" Missy Smiley

Utlogget Missy-

• Utlogget Utlogget

« #18 : 04. juni 2008, 05:23 »
Hehe, Bj "the new prodigy" Missy Smiley

Haha, ja ikke sant Wink

Utlogget lfaro

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Liksomstyrkeløfter
« #19 : 04. juni 2008, 06:05 »
Haha, ja ikke sant Wink

Det er viktig med ett tøft kallenavn om man skal slå igjennom, du kan få mitt, da det er liten sannsynlighet for at jeg kommer til å gjøre det stort i MMA Smiley

Missy the pooh Smiley

Utlogget Missy-

• Utlogget Utlogget

« #20 : 04. juni 2008, 06:26 »
Hahaha, Missy the pooh! Den gjør seg Wink

Hadde siste treninga mi her i Texas i dag, triste saker, men uansett, de ville se meg på tv om noen år under kallenavnet "Viking warrior princess". Høh, nice ikke sant? Tongue

Utlogget lfaro

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Liksomstyrkeløfter
« #21 : 04. juni 2008, 07:32 »
Hahaha, Missy the pooh! Den gjør seg Wink

Hadde siste treninga mi her i Texas i dag, triste saker, men uansett, de ville se meg på tv om noen år under kallenavnet "Viking warrior princess". Høh, nice ikke sant? Tongue

Jeg jobber natt, så må unnskylde humoren!
Du satser på dette? Du har planer om å gå inn i "octagon" og alt? I så fall er du min nye helt!

Utlogget Lex

• Aktivt medlem
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

« #22 : 04. juni 2008, 11:14 »
samt tidenes mest suspekte stoppage

Synes du virkelig at det? Har sett mye værre stoppage enn det der. Og Thompson var ute, et slag til og han lagt seg.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Mr T76

• Leieboer
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

« #23 : 04. juni 2008, 11:34 »
James Thompson er jo en artig type, da... Tror han trener på Extreme Couture.

Utlogget Missy-

• Utlogget Utlogget

« #24 : 04. juni 2008, 13:20 »
Jeg jobber natt, så må unnskylde humoren!
Du satser på dette? Du har planer om å gå inn i "octagon" og alt? I så fall er du min nye helt!
Ja, det er planen/drømmen iallfall! Har bestemt meg for å dra til Thailand en tur etter vgs, lære litt muay thai av gale thaifolk Cheesy Fortsette MMA og såklart.

Utlogget aiwass

• Elite medlem
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

« #25 : 04. juni 2008, 13:44 »
Synes du virkelig at det? Har sett mye værre stoppage enn det der. Og Thompson var ute, et slag til og han lagt seg.

Tja ... han ble rystet hardere flere ganger tidligere i kampen uten å gå ned. EliteXC-folkene har i etterkant prøvd å fremstille det som om han virkelig var i ørska, men jeg vet ikke om jeg kjøper den. Dommeren sa bl. a. i et intervju at Thompson fiket til ham fordi han var desorientert og trodde at dommeren var Kimbo, mens Thompson sier at han gjorde det fordi han var frustrert, og ikke forstod hvorfor dommeren stoppet kampen. Jeg er ikke overbevist om at det hadde vært slutten for Thompson hvis dommeren ikke hadde stoppet kampen.

James Thompson er jo en artig type, da... Tror han trener på Extreme Couture.

Dessverre syntes det ikke noe særlig (bortsett fra evt. på venstre øre Tongue). Brytingen hans var rett og slett subpar.

Utlogget shv

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #26 : 04. juni 2008, 14:12 »
Jeg tolket det også dithen at han var frustrert på dommeren pga. for tidlig stopp.
Samme med Smith vs. Lawler, der kunne Smith fått sine 5 minutter og DERETTER kunne legen bedømme om kampen kunne fortsette eller ikke.

Kanskje de ville skåne nytt TV-publikum for de mest brutale senene for ikke å skremme de vekk?

Og hvorfor tappet de ikke væsken ut av øret til JT før kampen og plastret det litt slik at han bare hadde hatt en skramme der, istedet for en ballong av blod som man må regne med kommer til å sprekke i en sånn kamp?

Utlogget Lex

• Aktivt medlem
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

« #27 : 04. juni 2008, 14:31 »
Jeg tror Thompson er punch drunk. Han ser værre ut for hver gang jeg ser han. Tror han burde finne på noe annet å gjøre. Men han fikk ihvertfall vist frem hvor dårlig Kimbo er.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Sakuraba

• .: Fighter Member :.
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

« #28 : 04. juni 2008, 17:52 »
Thompson har blitt døpt om til "Glassjaw", utrolig at Kimbo ikke klarte å knocke ham ut, det var jo veldig tydlig at det var planen i utgangspunktet,

Thompson har ikke en glasschin...! Grunnen til at han går ned ofte er at han ikke er noe god på å forsvare seg mot slag rett og slett. I Fujita kampen fikk han mange slag rett på haka før han gikk ned. Samme så du i sist kamp nå, de treffene fra Kimbo var rene og si hva du vil om Kimbo men han har power.

Når det gjelder Kimbo så man hvor langt unna han er toppen..dårlig takedowndefence, elendig på bakken og jeg er ikke sånn kjempeimponert over hvordan han er stående heller.
Kan nevne at John Olav Einemo kjørte over Thompson for et halvt år siden på under 2 min, der han ikke hadde noen problemer med å sikre en armbar.

Når det gjelder Gina så synes jeg vi kan gi henne litt cred, kampen mot young var jo kjempebra og man må tenkte at det ikke er så mye penger i mma for jenter så jeg skjønner godt at hun har vært med i American Gladiators. En ting er sikkert, hun har gjort mye for interessen for kvinnelig mma!

Å ja,det midterste bildet er Kyra ja,søt Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!