Skrevet av Emne: Et (helvetes) problem.  (Lest 35131 ganger)

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Et (helvetes) problem.
« #15 : 07. mai 2008, 23:15 »
Dytte ned trappa trikset. Nei mye forferdelige utsagn. Det er en lei situasjon det skal du ha. Som du sier er muligens vinglinga pga å trekke til seg oppmerksomheten din i en periode, men så velger hun å ta abort til slutt(om du er heldig). Hvis ikke så er du vel egentlig..........pretty much fucked.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Et (helvetes) problem.
« #16 : 07. mai 2008, 23:16 »
Man må vel ikke ta noen psykologiske tester for å ta abort her i landet - alle kvinner har lov til å ta abort uten at noen stiller spørsmål ved det. Det som er viktig er dog å få gjort det så raskt som mulig. Ingen leger har heller rett til å prøve å overtale noen til å beholde et barn de ikke vil ha.

Hvis du mistenker at hun bruker dette for å "få deg på kroken" bør du gjøre det særdeles klart for henne at det ikke kommer til å skje.

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget susanne

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 048

Sv: Et (helvetes) problem.
« #17 : 07. mai 2008, 23:20 »
Jeg så hun tok dem.. gikk rundt å knasket som en narkoman (jeez..håper hun ikke leser dette Tongue )
..men spørsmålet er hvor lenge hun hadde gått på dem..

Høh, kasket som en narkoman? Tongue  1 om dagen Wink   må gå på p-piller 1mnd  før man er sikkert mot graviditet Smiley

Lykke til =)
Juniorløfter -84kg klassen Smiley


  Min treningslogg

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #18 : 07. mai 2008, 23:21 »
EV: Thanks man Tongue haha Cheesy

Mihoe: Tro meg, jeg har gjort det klinkende klart. Da begynte hun å grine og stresse som faen.. sa hun aldri ville prate med meg mer osv. Kanskje like greit.. men da sitter jeg i uvisshet og pines.. så får heller go true with it de få dagene det gjelder, og så sette foten kraftig ned etterpå.
Og ja, jeg skulle gjerne hatt en prat med de legene der. Tenkte å ringe dit i morgen for å høre hva i alle dager som foregår..for jeg finner meg ikke akkurat i det. Basta bom Tongue

Susanne: Ja, en lett overdrivelse bare Wink hehe.. 1 måned ja.. mon tro om det kan være derfor .. jeez, skulle lett spandert angrepille jeg.. både en og to Tongue  Lurer virkelig på hva grusomt jeg har gjort for å fortjene det her Tongue  Nytter ikke å synes synd på seg selv iallefall.. handling er stikkordet.. bare synd jeg ikke får trent ordentlig de dagene jeg må "kaste bort" nedi hovedstaden.. =P  lallz

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #19 : 07. mai 2008, 23:26 »
nei se hvem som kom på msn.. Tongue
sry spam


edit:  aah.. det er disse magegreiene hennes igjen.. aiaiai.. må si jeg føler med henne der egentlig.. hun ble hentet av ambulanse natt til i dag, for hun kastet opp blod og greier.. reine helvete det her.. og nå er det på'n igjen.. damn, jeg virker jævlig kynisk.. jeg som en gang var en varm person..
for the records.. inkompetente legene fant ikke ut hva det var.. kjempegreier!

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Et (helvetes) problem.
« #20 : 07. mai 2008, 23:52 »
Vurdert å reise utenlands? Sånn 3-5 år....

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Et (helvetes) problem.
« #21 : 07. mai 2008, 23:53 »
nei se hvem som kom på msn.. Tongue
sry spam


edit:  aah.. det er disse magegreiene hennes igjen.. aiaiai.. må si jeg føler med henne der egentlig.. hun ble hentet av ambulanse natt til i dag, for hun kastet opp blod og greier.. reine helvete det her.. og nå er det på'n igjen.. damn, jeg virker jævlig kynisk.. jeg som en gang var en varm person..
for the records.. inkompetente legene fant ikke ut hva det var.. kjempegreier!
Hmm magegreier? Høres nesten ut som en komplikasjon. Kanskje du er.. hmm.. "heldig".. Tongue

Syns dog det hele lukter litt merkelig, virker som hu bruker det hele for å holde på deg. (Som du også har skrevet lenger oppe her..)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #22 : 07. mai 2008, 23:55 »
EV: JA!!!! Burde være mulig å forsvinne nedi India vel? Selv om det er et land jeg av en eller annen grunn hater.

Javelite: I know Cheesy Eller kanskje jeg må care for et multihandikappet barn.. tjohei Tongue

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Et (helvetes) problem.
« #23 : 07. mai 2008, 23:59 »
Las Vegas

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #24 : 08. mai 2008, 00:03 »
Sold

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Et (helvetes) problem.
« #25 : 08. mai 2008, 03:27 »
Haha, kjipt mann...Men seriøst, si rett ut til dama at hvis hun bruker dette kun for å holde på deg, så er hun kynisk og egoistisk, det er jo tross alt snakk om å sette noen til verden på falske premisser her, en unge som kommer til å vokse opp uten begge foreldrene i et fast forhold (og i tillegg med en far som hater mora ser det ut til,haha). Og det er jo tydelig at hun ikke er klar for å få barn, høres ut som en skikkelig mental case hu dama der..er dere gamle forresten?

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Et (helvetes) problem.
« #26 : 08. mai 2008, 03:59 »
 Tongue

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Et (helvetes) problem.
« #27 : 08. mai 2008, 04:19 »
Word, hvis hun skal være utspekulert kan du også kjøre samma stilen. Uhørt av hu å prøve å få kontroll over deg fordi hun har blitt gravid..

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Et (helvetes) problem.
« #28 : 08. mai 2008, 04:39 »
Er enig med deg med tanke på abort, ingen parter har godt av et barn i tidlig alder (antar at du er ung) og ut av forhold. Men som du har fremstilt det her virker det som om du legger all skyld på henne, ja, det er hun som skal passe på å ta p-pillene men du kan ikke si deg helt uskyldig du heller. Så vidt jeg vet må man være to for at slikt skal skje.

Jeg håper virkelig for deg at situasjonen ordner seg og at alt blir bra til slutt. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg valgt abort uten tvil. Ville bare kommentere den måten du legger det frem her. Alt-jeg-ville-ha-var-ett-ligg-men-nå-får-jeg-all-denne-dritten-som-jeg-ikke-fortjener attituden likte jeg ikke.

For noen er ikke abort en selvfølge, og etter det jeg har hørt er det veldig følelsesmessig tungt med abort.. Kanskje du skal ha litt sympati for henne?

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Et (helvetes) problem.
« #29 : 08. mai 2008, 05:20 »
Hvorfor skal han ha sympati med henne når det virker som hun vil beholde barnet bare sånn at hu ikke skal "miste" han? Og her må hu bruke sunn fornuft, hun er ikke sammen med barnefaren, og det vil være urettferdig overfor ungen om hu setter han til verden mot farens vilje, særlig når forholdet dem i mellom har blitt så sprengt som det har blitt. Og greit nok at han ikke er uskyldig, men når han sier at han visste hu gikk på p-piller så burde vel "kysten være klar", jeg hadde i allefall ikke forventa å smelle ei dame på tjukken hvis jeg visste hu knaska sånne drops
Føler at jeg er litt på viddene nå, kjenner jo hverken fyren eller dama..uansett, lykke til

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!