Skrevet av Emne: Et (helvetes) problem.  (Lest 35026 ganger)

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Et (helvetes) problem.
« : 07. mai 2008, 21:45 »
Ja.. hvor skal man begynne...?
Jeg har ei venninne.. som jeg hadde sex med.. hun er nå gravid.

Sånn..det sier vel alt Tongue

Vel..saken er mer komplisert enn det.
Hun gikk på p-piller, som tydeligvis ikke funka helt som de skulle.
Vi er begge veldig klare på at ingen av oss har lyst til- ressurser- tid- økonomi- og kunnskap nok til å ha en unge.. Så abort there is! Problemet er bare at hun vingler så JÆVLIG i hva hun vil og ikke vil.. Oppi det hele mistenker jeg henne for å være smått forelsket i meg, og at hun bruker hele denne greia for mer oppmerksomhet enn hun trenger. Mulig det er stygt sagt, men det er nå en gang sånn. Når jeg konfronterte henne med det fikk jeg et lite helvete..sikkert fortjent.
Jeg har sagt en million ganger at dette ikke er noe å gjøre et problem utav. Det er bare å gå til legen og få det gjort. Så er livet tilbake. Det er tydeligvis ikke så enkelt....sukk..
Hun virrer frem og tilbake på hva hun vil. Og jeg sier det igjen og igjen at du kan virkelig ikke mene at du vil ha en unge utenfor et forhold, som får latterlig dårlige oppvekstvilkår, og som vil påvirke hennes og mitt liv radikalt og med et negativt fortegn. Og det er hun enig i. Men likevel... blæh..jeg skjønner ikke.
Nå har jeg også mistet all tillitt da jeg stilte spm ved om hun faktisk var gravid. Da smalt det.. 
Før hele denne greia har jeg sagt at jeg ikke ønsker noe mer enn et vanlig venneforhold, og det var hun også enig i.. men i "praksis" var det noe annet.. det er da for faen ikke vanlig å ringe vennene sine flere timer om dagen, prate på msn hele natten og avslutte med "nuss", "kyss" og "ring meg i morgen tidlig da"..

Hun er proppfull av all slags hormoner, og jeg er dritredd for at hun ombestemmer seg, eller legene klarer å prate henne inn i å ombestemme seg. Verste av alt er at hun ikke har sagt det til noen. Siden dette tydeligvis er et issue for henne er beste medisin å få snakket med noen..men nei, det kan hun ikke, for hun vil ikke ha et stempel. Fair enough.. men da blir jeg skyteskive, og jeg takler snart ikke mer.. jeg går på veggen!
Hun sier at det er jo et liv liksom.. og jeg sier nei, det er det ikke..  Jeg argumenterer med at da kan du ikke gå på gaten da, for du kan jo tråkke på maur elns..er liv det også.. det kjøper hun ikke Tongue

Uansett. Hver eneste, bidige gang ei jente blir gravid, virker det på meg som at det skal gjøres til et kjempeproblem. Det er så innmari opphauset og blablabla.. Mulig jeg er kynisk og teit, men jeg ser faktisk ikke det helt store problemet ved å ta en abort. I vår situasjon vil det være utelukkende negativt for alle parter om hun vil beholde det. Positive/Negative sider veid opp imot hverandre vil det være en stor overvekt av negative ting. Karriere kan du se langt etter, stabil økonomi er noe annet. Fritid? U wish. Ha barn med en man ikke elsker.. priceless!

På toppen av alt bor hun i oslo.. hurra.. Jeg har sagt at jeg kommer nedover for å være der og se at alt ordner seg. Men da setter hun seg på bakbena tvert, og sier at jeg ikke stoler på henne og bare tenker på mine egne interesser.. vel,det er forsåvidt sant, men jeg kan ikke akkurat si det.. Det er ikke noe jeg er villig til å gamble på rett og slett. Skal man ha noe gjort må man gjøre det selv Tongue Kan ikke stole på noen. Så jeg kommer til å dra nedover enten hun vil eller ikke. Blir nok et salig leven tenker jeg.. gleder meg allerede. Men er mye billigere enn bidrag i 18 år Tongue Får se sånn på det..
En annen ting er at denne jenta er forfulgt av ulykker.. som om hun har en forbannelse over seg..så jeg tar meg faen på at aborten skjærer seg, og at hun MÅ beholde barnet.. ååh, glede <3

uansett.. tenkte bare jeg skulle slenge det ut i luften.. jakter ikke på sympati eller noe..

Og ja, JEG HAR LÆRT! Så grundig også!

...har ikke hatt sexlyst på godt og vel en måned.. interessant Tongue

Nå skal jeg gå å drukne tankene i en film..så får svare på evt. spm/kommentarer senere..

vel..cheerio Wink

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Et (helvetes) problem.
« #1 : 07. mai 2008, 21:53 »
Fy faen jeg føler med deg! Du får oppdatere oss i hvordan det går!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Et (helvetes) problem.
« #2 : 07. mai 2008, 21:58 »
finn frem et balltre og deng na i magen så er det gjort! Grin Better safe then sorry.

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Et (helvetes) problem.
« #3 : 07. mai 2008, 21:58 »
dæim! Føler med deg mann! Får håpe du klarer å rette opp i dette.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Et (helvetes) problem.
« #4 : 07. mai 2008, 22:01 »
Kommer vel snart noen jenter med feminisme snakk :Smiley

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Et (helvetes) problem.
« #5 : 07. mai 2008, 22:17 »
Har du ikke lært å lage knute på snoppen før du dytter den inn?
Konebanker og totalonanist

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Et (helvetes) problem.
« #6 : 07. mai 2008, 22:18 »
STRIKKEPINNE!!!!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Et (helvetes) problem.
« #7 : 07. mai 2008, 22:19 »
Haha snakk om å drite på leggen.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Et (helvetes) problem.
« #8 : 07. mai 2008, 22:21 »
gjort dama gravid eg også.. null stress sa hu, tar abort om nokka veker;)

Om dama de har litt mykje hormoner og vingler mykje kan det jo hende hu ikkje klarer ein slik psykologisk test man må ta før man kan ta abort.. anyways, einaste som e litt kjipt e at hu sikkert får en del kramper osv dom første ukene..
Westside disciple

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Et (helvetes) problem.
« #9 : 07. mai 2008, 22:23 »
Om hun vil ha barnet, hva om hun aldri gikk på p-piller?  what
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Et (helvetes) problem.
« #10 : 07. mai 2008, 22:24 »
Er det eneste argumentet hun har for å beholde ungen at det er noe levende? Isåfall synes jeg det er ganske ekstremt siden det er så mange flere sterke grunner til å ta abort.
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Ole Gunnar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

  • Ole Gunnar
Sv: Et (helvetes) problem.
« #11 : 07. mai 2008, 22:44 »
Bruk kondom.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #12 : 07. mai 2008, 23:04 »
Om dama de har litt mykje hormoner og vingler mykje kan det jo hende hu ikkje klarer ein slik psykologisk test man må ta før man kan ta abort.. anyways, einaste som e litt kjipt e at hu sikkert får en del kramper osv dom første ukene..

Du kødder? Må hun ta en psykolog-bullshit-test?  Ah, for christ sake.. er det mulig? Hva faen er problemet til disse legene..?
Er det sånn at man skal "straffes" resten av livet da, for noe man ikke hadde intensjon om..? Det er en glipp, et hendig uhell. Første jeg hører fra henne etter hun hadde vært til undersøkelse var at hun måtte snakke med en psykolog dritlenge, og legene proppet henne full av propaganda for å beholde barnet og helvetes skit.. Hvis de klarer å overtale henne skal jeg konsentrere alt mitt oppbygde hat og frustrasjon på å virkelig gjøre livet surt for de folka. Fint å ha advokater i familien Grin
Ah, så mye stress har jeg ikke hatt siden UB.Korporal Hasdahl beskyldte meg for å være nazist på gardeskolen. Tongue 

Og hvilke alternativer har jeg egentlig? Gå ut i skogen og dø virker faktisk veldig kjærkomment at the moment.. jepp, etterlate meg et par sider propaganda før jeg vandrer hen til de evige jaktmarker.. oh joy!

Det er fullstendig krise.. en manns verste mareritt.com

Så ta lærdom av dette boyses, det er faen ikke til å kødde med disse greiene her...

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #13 : 07. mai 2008, 23:07 »
finn frem et balltre og deng na i magen så er det gjort! Grin Better safe then sorry.

Yeh.. good thinkin'.. evt. betale noen for å drepe henne.. Tongue  ...skjønn at jeg kødder plxzpzplxpzlsa

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #14 : 07. mai 2008, 23:08 »
Om hun vil ha barnet, hva om hun aldri gikk på p-piller?  what

Jeg så hun tok dem.. gikk rundt å knasket som en narkoman (jeez..håper hun ikke leser dette Tongue )
..men spørsmålet er hvor lenge hun hadde gått på dem..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!