Skrevet av Emne: Et (helvetes) problem.  (Lest 35142 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Et (helvetes) problem.
« #45 : 08. mai 2008, 11:11 »
Nei, nei, NEI.

NEKT NEKT NEKT.


Ser at du er champ i hubba bubba,jeg lærte i en annen tråd noe om dette så jeg lar deg få rett. Kjeven din må være av titan.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Et (helvetes) problem.
« #46 : 08. mai 2008, 11:16 »
Gi henne mye oppmerksomhet og ikke begynn å krangle,samtidig vær helt klar på at det ikke vil fungere med barn nå. Samtidig som du får be hardt til gud at hun ikke oppdager denne tråden!!!!! >Cheesy
Alt for å få fjernet (drepe) barnet da eller?? Jeg tror det er ytterst få som angrer på at de fikk barnet fremfor å fjerne det,eller for å si det på en annen måte jeg har alldrig hørt om noen som angrer på et barn.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #47 : 08. mai 2008, 11:26 »
Ville bare kommentere den måten du legger det frem her. Alt-jeg-ville-ha-var-ett-ligg-men-nå-får-jeg-all-denne-dritten-som-jeg-ikke-fortjener attituden likte jeg ikke.

For noen er ikke abort en selvfølge, og etter det jeg har hørt er det veldig følelsesmessig tungt med abort.. Kanskje du skal ha litt sympati for henne?

Tro det eller ei, jeg er veldig enig med deg. Saken er bare den at jeg synes hun bruker det veldig mot meg. For hadde hun vært "smart nok" til å se at jeg IKKE vil ha noe seriøst forhold utenfor et venneforhold hadde hun ikke avsluttet hver eneste samtale med "kyss" og "nuss" i alle himmelretninger. Det gjør hun, KONSTANT! Og ja, det provoserer. Likevel kjører jeg en annen linje nå, ved å stryke henne med hårene. Det betyr at jeg må sitte og si "ja, det kan vi sikkert", "mhm, for en fin ide" etc. når hun sitter å leter etter sydenturer vi skal på i sommer, eller sier at jeg kan kjøre nedover til henne i neste uke, eller at hun vil komme hit sånn at vi kan dra på hyttetur.
Slike ting er rett og slett ekstremt provoserende, og frem til nå har jeg nektet å godta det, for det lyser så innmari gjennom hva hun vil ha. Når jeg sitter og er nikkedukke føler jeg meg som en faens tosk uten noe tæl, DERFOR har jeg sagt ifra.. men da går tydeligvis alt enda mer til helvete. Og jeg kommer vel til å få så ørene flagrer den dagen hun finner ut at jeg "har gitt henne falske forhåpninger" og er "player".
Dessuten var det ikke bare jeg som ville ha meg noe. Noe av det siste hun sa til meg i går kl 0230 var at hun ville gått gjennom alt dette på nytt for mer sex. Jei, rart jeg får en jævla mistanke?

Fortell henne at siden du er jomfru, kan det umulig være ditt barn hun bærer.
Synd at vi har dna-tester da Tongue

Hva med og oppføre seg som en MANN fremfor og oppføre seg en liten drittunge som ikke er tørr bak øra??? Stakkars lite barn som får deg som far eller tar jeg feil?? Ta ANSVAR FOR DET LIVET DU HAR SKAPT og slutt og sutre...
Unnskyld?
Kanskje du skal slutte å uttale deg om ting du overhodet ikke har peiling på. Hvis du er så innmari up for it, så værsågod.
For det første; hun sa hun brukte p-piller, noe jeg så.
For det andre; jeg ser ikke på det som liv (da intelligent, som i et menneske) i det hele tatt. Jeg føler ikke spes. mye sympati med gresset når jeg ligger på det.
For det tredje; Dette skjer flere tusen unge hvert år, det er ikke noe spesielt med dette tilfellet. Et uhell som skjer nå trenger faktisk ikke følge deg resten av livet, og jeg synes det er uforsvarlig å sette en unge til verden på slike premisser.
Hvis vi teller de positive siden ved å ha et uøsnket barn med en man ikke elsker eller bor sammen med, blir det ikke veldig mange.
De negative sidene derimot, huhei.. Hun vil utdanne seg til lege, lege ffs.. Lykke til med det da.


Nann: Bra post, tar den med meg.



Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Et (helvetes) problem.
« #48 : 08. mai 2008, 11:39 »
Ser at du er champ i hubba bubba,jeg lærte i en annen tråd noe om dette så jeg lar deg få rett. Kjeven din må være av titan.

Er kjeve donor, så om jeg dauer kan du få den.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Et (helvetes) problem.
« #49 : 08. mai 2008, 11:39 »
Jo. Barnet.

Feil, barnet kan ikke kreve det heller.
INGEN kan kreve at en er pappa.

Saken er mange ønsker ikke kontakt med barna sine, og sånn er nå en gang verden.

Mange (menn, men også kvinner) vil ikkeha barna sine, desverre, og det handler om å ta et ansvar eller ei .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Et (helvetes) problem.
« #50 : 08. mai 2008, 11:44 »
Spørs nå hva du legger i begrepet "være en pappa". Men dersom man er kjødelig far til et barn så er man pappa enten man vil eller ikke, enten man har kontakt eller ikke, enten man er død eller ikke. Det spiller i grunn liten rolle, pappa er man så lenge man har spredd sine gener og de lever videre i et barn.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #51 : 08. mai 2008, 11:45 »
Alt for å få fjernet (drepe) barnet da eller?? Jeg tror det er ytterst få som angrer på at de fikk barnet fremfor å fjerne det,eller for å si det på en annen måte jeg har alldrig hørt om noen som angrer på et barn.

Negative sider ved å ha et uønsket barn som 21-åring:

1. Forverre en allerede skral økonomi - barnebidrag.
2. Utsette, evt. avbryte utdanning.
3. Usikre fremtidsutsikter.
4. Mindre tid til venner, fester, hytteturer, ferier generelt.
5. Svært mye ansvar for noe man verken har kunnskap nok om, er moden nok til, har ressurser til og ikke minst blir en uønsket "byrde".
6. Forholdet til moren er ikke tilstedeværende, det er anstrengt og generer veldig mye tunge tanker om hvordan livet kommer til å arte seg fremover: Kan man finne en annen og stifte familie med henne? Hvordan vil hun og hennes familie se på min situasjon? Av hvem blir jeg dømt, og hvem støtter meg? Hvor mye ansvar kan/vil/burde jeg ta utover bidrag? Hvor mye skal jeg prioritere meg selv foran moren og barnet?

Positive ting:

1. Man innser/oppdager forhåpentligvis en dypere mening med tilværelsen og livet i seg selv.
2. Man får (igjen, forhåpentligvis) noen å være glad i... på en annen måte en venner etc.
3.

Ja..jeg sliter med å finne på noe.. så må gjerne fylle inn, de som har noe.

Jeg vet med meg selv at jeg ikke er klar for noe slikt, iallefall slik som det er nå, og når det kommer av en total tabbe og svikt. Det hadde vært noe annet, hadde det vært med en jeg elsket, kjente godt, som er på bølgelengde og som jeg kan se for meg en fremtid med.
Men jeg da bare 21 år!! Det er en enorm brøler som ikke gjentar seg, tro meg! Det kan skje den beste, det er ingens skyld, og jeg føler ingen skam ved å si at dette er uønsket.
Hvis noen har en tidsmaskin...hit me!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Et (helvetes) problem.
« #52 : 08. mai 2008, 11:55 »
Jeg skjønner godt at du er i en kjip sitiuasjon men du har jo deg selv og takke for det..spm er jo hva du gjør hvis jenta vil beholde barnet?tar du ansvar eller skal du gå rundt å være bitter?det er ingen som mener at dette er enkelt men det er det faen ingenting i livet ellers som er heller..det siste innlegget ditt viser ihvertfall at du er mye mer oppegående enn jeg kanskje fikk inntrykk av i de tidligere innleggene dine Wink uannsett så ønsker jeg deg lykke til Smiley

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Et (helvetes) problem.
« #53 : 08. mai 2008, 11:59 »
Spørs nå hva du legger i begrepet "være en pappa". Men dersom man er kjødelig far til et barn så er man pappa enten man vil eller ikke, enten man har kontakt eller ikke, enten man er død eller ikke. Det spiller i grunn liten rolle, pappa er man så lenge man har spredd sine gener og de lever videre i et barn.

Jeg referer til min dattes uttalelse på dette punkt :
" Det skal ikke så ,mye til, og enhver tosk kan være en biologisk far. Men det skal MYE til før man kan kalle seg pappa"
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #54 : 08. mai 2008, 12:03 »
Kenboy: Takk for det du Smiley Og ja, jeg har også forståelse for meningene dine.

Uansett, for å ha det sånn mer eller mindre klart her:
Jeg er ikke så veldig engstelig for om hun skal abortere eller ikke. For hun sier hun er bestemt på å gjøre det. Men det som er litt issue er at hun er veldig nervøs fordi hun føler på seg at noe kommer til å gå galt. At aborten feiler eller noe. Jeg sier at det jeg ser på det som å fly; flere tusen gjør det hele tiden. Alle er litt smånervøse og iallefall når det humper og kjennes ubehagelig. Men så går det nå engang bra likevel.
"Men det går jo galt noen ganger" får jeg til svar Tongue Positive tanker er ikke akkurat tilstedeværende. Vel, ja, det gjør det.
Min store frykt er at legene velger å gi henne en medisinsk abort eller hva det heter. Der hun må gå å spise piller over noen uker. Iløpet av de ukene kommer hun til å søke opp all informasjon hun makter om abort/foster/barn osv. Noe hun har gjort en stund nå og nekter å gi seg med. Jeg frykter veldig at de pillene havner i do istedet. blæh..

Det er utrolig hvor maktesløs man føler seg i denne situasjonen.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Et (helvetes) problem.
« #55 : 08. mai 2008, 12:10 »
Negative sider ved å ha et uønsket barn som 21-åring:

1. Forverre en allerede skral økonomi - barnebidrag.
2. Utsette, evt. avbryte utdanning.
3. Usikre fremtidsutsikter.
4. Mindre tid til venner, fester, hytteturer, ferier generelt.
5. Svært mye ansvar for noe man verken har kunnskap nok om, er moden nok til, har ressurser til og ikke minst blir en uønsket "byrde".
6. Forholdet til moren er ikke tilstedeværende, det er anstrengt og generer veldig mye tunge tanker om hvordan livet kommer til å arte seg fremover: Kan man finne en annen og stifte familie med henne? Hvordan vil hun og hennes familie se på min situasjon? Av hvem blir jeg dømt, og hvem støtter meg? Hvor mye ansvar kan/vil/burde jeg ta utover bidrag? Hvor mye skal jeg prioritere meg selv foran moren og barnet?

Positive ting:

1. Man innser/oppdager forhåpentligvis en dypere mening med tilværelsen og livet i seg selv.
2. Man får (igjen, forhåpentligvis) noen å være glad i... på en annen måte en venner etc.
3.

Ja..jeg sliter med å finne på noe.. så må gjerne fylle inn, de som har noe.

Jeg vet med meg selv at jeg ikke er klar for noe slikt, iallefall slik som det er nå, og når det kommer av en total tabbe og svikt. Det hadde vært noe annet, hadde det vært med en jeg elsket, kjente godt, som er på bølgelengde og som jeg kan se for meg en fremtid med.
Men jeg da bare 21 år!! Det er en enorm brøler som ikke gjentar seg, tro meg! Det kan skje den beste, det er ingens skyld, og jeg føler ingen skam ved å si at dette er uønsket.
Hvis noen har en tidsmaskin...hit me!

Du gjør en avtale med mora privat. Da slipper du utreging via offentlig. mange gjør dette.
Dersom du nekter ha omsorg for barnet vil du måtte betale mer. Har du omsorgsavtale/besøksavtale ang barnet , betaler du mindre.
du betaler IKKE flere tusen som noen her påstod.
Man ser på begge foreldres inntekter, nå også utgifter til bolig.

Ang alder : jeg var 19 da jeg ble mor, far var ikke tilstedeværende.

Ang positive ting;
Du har ansvar for et annet menneske som gir deg utrolig mange gleder:
- første tann, første ord, første steg. se de vokse opp , glede seg til bursdager og jul. Se hvordan de utvikler seg og sakte men sikkert blir selvstendig.

Det er HERLIG å være forelder, selv om det mange ganger er slitsomt Smiley


Det er IKKE en byrde, selv om det DA var uøsnket, og den uttalelsen har MANGE angret i ettertid.
Ikke moden eller klar, og for lite kunnskap om det :
Ingen er moden eller ansvarsfull nok, eller har kunnskap om å være forelder før man står der med ungen på armen .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Et (helvetes) problem.
« #56 : 08. mai 2008, 12:12 »
Jeg referer til min dattes uttalelse på dette punkt :
" Det skal ikke så ,mye til, og enhver tosk kan være en biologisk far. Men det skal MYE til før man kan kalle seg pappa"

Det blir en svært subjektiv betraktning. Men at det er forskjell på en biologisk far og en "pappa" (med de begreper du tydeligvis legger i det) kan vi sikkert være enige i akkurat den biten. Men hvordan et barn betrakter sin biologiske far er i grunn kun opptil barnet selv og ingen andre. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Et (helvetes) problem.
« #57 : 08. mai 2008, 12:13 »
Det blir en svært subjektiv betraktning. Men at det er forskjell på en biologisk far og en "pappa" (med de begreper du tydeligvis legger i det) kan vi sikkert være enige i akkurat den biten. Men hvordan et barn betrakter sin biologiske far er i grunn kun opptil barnet selv og ingen andre. Smiley

vel det siste ja.
MEN når du ikke har hørt fra din bilogiske far på 9 år,og han plutselig ringer ; KUN for å fortelle at han endelig er blitt pappa til en unge man har lyst på .
VEL da er det kanskje en ganske grei oppfatning av for vs pappa-rollen.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Et (helvetes) problem.
« #58 : 08. mai 2008, 12:20 »


Ang positive ting;
Du har ansvar for et annet menneske som gir deg utrolig mange gleder:
- første tann, første ord, første steg. se de vokse opp , glede seg til bursdager og jul. Se hvordan de utvikler seg og sakte men sikkert blir selvstendig.

OK, det der friker meg dønn ut! Tongue

Nå stikker jeg å trener.. LENGE! Grin

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Et (helvetes) problem.
« #59 : 08. mai 2008, 13:00 »
Ah, fy faen mann. De greiene der er så jævla fucked (Nå har jeg ikke lest alle innleggene, så veit ikke hvordan saken har utartet seg etter hu spydde blod). Når jeg var 15 stakkarslige år gammel, møtte jeg en jente på en fest. Det så ut til å bli fryd og gammen siden jeg for første gang fikk gleden av å hoppe i høyet (mosen, skogen. etc.). Selvtilliten økte ganske mye og jeg var in the primetime of my life  Cool
MEN SÅ. Jeg kommer på skolen en 3-4 dager senere. Søskenbarnet til dette utysket sier til meg at dama har blitt gravid. Hvordan kunne hun vite dette etter 3 dager? Det kunne hun ikke. Uvitende som jeg var, trodde jeg på dette her og ble helt nervevrak. Hey! Jeg går i 9. klasse, smugrøyker, liker å spille dataspill og skal snart bli pappa!  Grin

Jeg ringer til dama (ja, hun kunne ringt meg før, og jeg kunne fikset angrepille. 48 timer etter om jeg ikke husker feil). Hun sier at "æææ, jeg gikk på piller. Men noe må ha gått galt  Huh" NEI, NÅ KØDDER DU VEL?

Jeg overbeviser henne om å dra til legen og finne ut hva i helvete vi skulle gjøre. Jeg sa ta abort, hun sa "ææææ.. Jeg vil jo også det.. men.. men" ÅÅÅÅÅH, jeg tenkte strikkepinner, spark i magen og i det hele tatt å grave henne 4-5 meter ned i jorda  :Smiley  Jeg fikk etter det overtalt henne til å ta angrepille (selv om det var litt vel sent). Jeg sov vel omtrent 3-4 timer de neste 3 dagene, og var utrolig deprimert.
Kan også nevne at jeg nesten ba til gud om at "han" skulle fikse det her, og at jeg ikke fortjente det(nevnte jeg at jeg er ateist?)

Det ble dog ikke noe barn. Hvorfor? Fordi jeg (3 uker senere) fant ut at denne jenta sa det her til alle hun lå med. Hun følte seg ikke veldig elsket, så hun sa dette for at de skulle holde kontakten med henne og snakke med henne  Smile

FY FAEN!

Jeg sier det her pga jeg vet hvordan det der føles. Jeg skulle gjerne drept den løsaktige hora, men det hadde vel ikke gjort ting særlig bedre.

Lykke til mann, hold meg oppdatert  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!