Skrevet av Emne: Usikker på kardiotrening  (Lest 634 ganger)

Utlogget tidyboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 62

Usikker på kardiotrening
« : 14. mai 2008, 09:36 »
Hei!
Endel ting jeg sliter med er meninger og hva andre mener,hva studie mener osv.!
Opptil flereganger hører jeg at det er veldig bra for fettbrenning å jogge,gå,intervaltrening osv. men så kan jeg komme over en studie eller andre ting som sier det motsatte! Skjønner dere hvor jeg er på vei?!

Når jeg f.eks er hjemme og føler å kanskje ta meg en gåtur/jogge etc etc så føler jeg liksom at det ikke er noe vits...pga alt går på kosthold og kosthold(Dette er jeg klar over at det har mye å si)!Jeg sliter veldig med dette ellers også,er slik jeg alltid har vært. For 2 år tilbake så begynte jeg å trene og forsøke å spise riktig,og da gikk jeg ned ca 10-11kg på litt over 2mnd og dette var etter at jeg begynte å jogge/gå samtidig også...så det må jo ha mye/litt å si?!
 Jeg har sliti med negative tanker om meg selv osv også veldig lenge,finner lite håp rundt gode ting rundt meg selv,og det ødelegger ofte mye av motivasjonen min..! Har ingen tro på at det fettet jeg har rundt magen noengang kommer til å gå vekk og alt jeg gjør ikke fungerer,dette er utrolig irriterende,og jeg klarer bare ikke gå vekk fra den tanken,og dermed virker alt vanskelig og unødvendig uansett hva jeg gjør...
Håper noe kan komme med rundt dette og evt støtte meg opp,dette virker sikkert som et syte innlegg ellernoe liggnende,men kanskje andre også føler det slikt?! Er det FOR mye informasjon der ute,som kan gjøre en svaksjel som meg usikker og frustrert?!

Takk for meg så lenge.. Smiley

Håper det ikke ble for rotete eller uklart alt jeg skrev da...
Keep It Tidy ! Wink

Alder: 22
Vekt: 84(om morgenen)
Lengde: 186

Fett %  : Usikker , må måles!

Mål: Markert og fin kropp. Kroppsbygging får enn se på senere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!