Skrevet av Emne: Litt sterk i Press?  (Lest 10766 ganger)

Utlogget IAMEE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Litt sterk i Press?
« #30 : 19. mai 2008, 19:51 »
hmm, er det kulest å være markert som faan å ta 130 i skulderpress

eller å være kraftig bygd (se ut som en dass eller hva faan en av karene her sier) å ta 230 kg ?

Vektløfter
Rykk: 77.5
Støt: 100

Veier 77.2 kg Smiley


Treningsbok; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70949.new#new

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Litt sterk i Press?
« #31 : 19. mai 2008, 20:38 »
Ja alle burde gjøre som pudziii!! Gratis insulin og vekst til folket! 

ja skulle likt å sett at alle plutselig blei som han hvis de brukte det :Smiley

å hva for slags garanti kan du gi meg at denne mannen som er russisk og konkurerte på 70 tallet ikke ER DOPET???  som du tydeligvis hang deg opp i her..    Tongue

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Litt sterk i Press?
« #32 : 19. mai 2008, 20:49 »
er nok moro å være verdens sterkeste i militær press, men det kommer en dag hvor de skuldrene der ikke takler mer å da er det ikke så kult å se ut som han plutselig...

de fleste med litt sunn fornuft, vil nok heller ha litt utsende med seg enn kun styrke..
éller kombinasjonen utsende og styrke som polakken mariusz..

de som sier at de ikke ville vært i hans sko med den kroppen å den styrken de JUGER!!

han har en sinnsykt rå kropp og en vanvittig styrke som har gjort han til 4 ganger verdens sterkeste..  han fysikk burde være ett godt forbilde for alle og ikke sånn sofa kropp som han denne tråden handler om..

men nok om denna diskusjon her nå vel, er ikke no vits i å dra detta lengre nå..

Mariusz er en veldig god allround strongman som i tillegg har en fysikk som kunne gjort det bra innen amatørbygging, men noe forbilde håper jeg ikke han er (selv om jeg er klar over at noen ser på ham som det). Jeg syns strongman er underholdende, men jeg syns det blir feil at folk skal ha folk som helt tydelig er "gjennomdopede" som forbilder.

Jeg mener, hvorfor kan man ikke finne rene forbilder som har bra fysikk, men som likevel er sterkere enn så og si alle andre? Både Tor Herman Omland og Andreas Hjelmtveit er grusomt sterke, men de ser ikke ut som noen dasser. Finnes jo mange flere eksempler, men trakk fram disse da det greit løfter 900+ med en kroppsvekt på 100-110kg.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Litt sterk i Press?
« #33 : 19. mai 2008, 20:55 »
Ivan Stoitsov og Marcin Dolega er også bra!


http://youtube.com/watch?v=E9sPllx4G8M

http://youtube.com/watch?v=uAuS0R4dozs


Generelt mange vektløftere som ikke ser helt dass ut.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget IAMEE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Litt sterk i Press?
« #34 : 19. mai 2008, 20:58 »
Selassie: Du posta akkurat skrivebordsbakrunnen min Smiley

fy faan for en rå kropp ^^
Vektløfter
Rykk: 77.5
Støt: 100

Veier 77.2 kg Smiley


Treningsbok; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70949.new#new

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Litt sterk i Press?
« #35 : 19. mai 2008, 21:00 »
Cheesy

Det var etter at jeg så støtet hans på 205 kg at jeg fant ut at vektløfting var dritfett!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget IAMEE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Litt sterk i Press?
« #36 : 19. mai 2008, 21:03 »
hehe, ja sant, syns heller rykk er mer morsomt en støt ^^ hehe Tongue

hvilken klubb trener du i ? om du trener rykk og støt ^^
Vektløfter
Rykk: 77.5
Støt: 100

Veier 77.2 kg Smiley


Treningsbok; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70949.new#new

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Litt sterk i Press?
« #37 : 19. mai 2008, 21:04 »
Akkurat plukket det opp, er helt i begynnerstadiet og trener alene i Bodø. Laber interesse her. Men ryktene tilsier at det blir styrkeløftklubb med tiden, så=)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Litt sterk i Press?
« #38 : 19. mai 2008, 22:53 »
ja skulle likt å sett at alle plutselig blei som han hvis de brukte det :Smiley

å hva for slags garanti kan du gi meg at denne mannen som er russisk og konkurerte på 70 tallet ikke ER DOPET???  som du tydeligvis hang deg opp i her..    Tongue


Serge redding er da vitterlig ikke russisk Smiley    Han er nok dopet han og, men ikke så mye at han spiser 2kg sjokolade om dagen for å holde insulin-nivåene i sjakk Wink

Har heller ikke sagt at alle kan bli som pudzi, hadde dog folk som randen og dahl pakket i seg like mye trøkk hadde de nok kommet farlige nærme, ihvertfall i reine styrkeøvelser. For all del, Pudzi er en råbra strongman uansett hva man eter. Ikke noe å si på det. Jeg synes bare det er tett å nedsette et verdensrekordløft( som pudzi ikke har sjangs på i ville helvete) bare fordi han ikke er " Rippa". 
Non Plus Ultra

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Litt sterk i Press?
« #39 : 19. mai 2008, 23:06 »


Serge redding er da vitterlig ikke russisk Smiley    Han er nok dopet han og, men ikke så mye at han spiser 2kg sjokolade om dagen for å holde insulin-nivåene i sjakk Wink

Har heller ikke sagt at alle kan bli som pudzi, hadde dog folk som randen og dahl pakket i seg like mye trøkk hadde de nok kommet farlige nærme, ihvertfall i reine styrkeøvelser. For all del, Pudzi er en råbra strongman uansett hva man eter. Ikke noe å si på det. Jeg synes bare det er tett å nedsette et verdensrekordløft( som pudzi ikke har sjangs på i ville helvete) bare fordi han ikke er " Rippa". 

det er han her som er russisk Vasily Alexeev.. som tar det løfte på 230kg..

er han jeg snakker om hvertfall:   http://www.youtube.com/watch?v=7erVblY7aiU&NR=1


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Litt sterk i Press?
« #40 : 19. mai 2008, 23:08 »
Ah, han ja, han løftet knappe 2kg mer enn serge redding på samme stevnet, hoho. Dog det har ikke mye å si da de er like svære begge 2 Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Litt sterk i Press?
« #41 : 19. mai 2008, 23:09 »
Det der er et av de villeste løftene jeg noensinne har sett, om ikke det villeste. Og; i mine øyne ser da ikke han så veldig gale ut? Har da sett styrkeløftere i den vektlassen der med betraktelig mer fett, men jeg syntes faktisk ikke han så jævlig ut som enkelte her skulle ha det til. Det har uansett ingenting med saken å gjøre. Om man ikke klarer å fokusere på den vanvittige styrkeprestasjonen som blir gjort her, men legger heller vekt på at han ikke er rippet som en bodybuilder, så bør man kanskje la være å kommentere i det hele tatt...

Godt poeng.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Litt sterk i Press?
« #42 : 19. mai 2008, 23:23 »
er nok moro å være verdens sterkeste i militær press, men det kommer en dag hvor de skuldrene der ikke takler mer å da er det ikke så kult å se ut som han plutselig...

Du har ikke belegg for å komme med en slik bastant påstand. Det er ingen universiell regel som sier at alle som løfter tungt en dag vil bli (lokalt)invalidisert.

de fleste med litt sunn fornuft, vil nok heller ha litt utsende med seg enn kun styrke..

I din verden er dette sunn fornuft. Men for en mann som satser på å bli så sterk som mulig, vil det være særdeles ufornuftig å ta hensyn til mageruter og underhudsfett.

éller kombinasjonen utsende og styrke som polakken mariusz..

de som sier at de ikke ville vært i hans sko med den kroppen å den styrken de JUGER!!

Nok en bastant påstand du ikke har belegg for å komme med. Du vet visst alt! Joda, det er økonomisk gunstig å være i Pudzi sine sko, men når det gjelder hans helse og tilhørende fremtidsutsikter, er det plutselig ikke så gunstig og rosenrødt.

han har en sinnsykt rå kropp og en vanvittig styrke som har gjort han til 4 ganger verdens sterkeste..  han fysikk burde være ett godt forbilde for alle og ikke sånn sofa kropp som han denne tråden handler om..

Ja, han har en flott kropp og en vanvittig styrke, men et godt forbilde? Det kommer an på øyet som ser. Det som gjelder for deg, gjelder ikke nødvendigvis for alle andre her i verden.

men nok om denna diskusjon her nå vel, er ikke no vits i å dra detta lengre nå..

Du kan ikke legge opp til mer diskusjon og så til slutt komme med en formaning om å legge debatten død bare fordi du har fått sagt ditt Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Litt sterk i Press?
« #43 : 19. mai 2008, 23:27 »
Du har ikke belegg for å komme med en slik bastant påstand. Det er ingen universiell regel som sier at alle som løfter tungt en dag vil bli (lokalt)invalidisert.

I din verden er dette sunn fornuft. Men for en mann som satser på å bli så sterk som mulig, vil det være særdeles ufornuftig å ta hensyn til mageruter og underhudsfett.

Nok en bastant påstand du ikke har belegg for å komme med. Du vet visst alt! Joda, det er økonomisk gunstig å være i Pudzi sine sko, men når det gjelder hans helse og tilhørende fremtidsutsikter, er det plutselig ikke så gunstig og rosenrødt.

Ja, han er en flott kropp og en vanvittig styrke, men et godt forbilde? Det kommer an på øyet som ser. Det som gjelder for deg, gjelder ikke nødvendigvis for alle andre her i verden.

Du kan ikke legge opp til mer diskusjon og så til slutt komme med en formaning om å legge debatten død bare fordi du har fått sagt ditt Wink
Du har ikke belegg for å komme med en slik bastant påstand. Det er ingen universiell regel som sier at alle som løfter tungt en dag vil bli (lokalt)invalidisert.

I din verden er dette sunn fornuft. Men for en mann som satser på å bli så sterk som mulig, vil det være særdeles ufornuftig å ta hensyn til mageruter og underhudsfett.

Nok en bastant påstand du ikke har belegg for å komme med. Du vet visst alt! Joda, det er økonomisk gunstig å være i Pudzi sine sko, men når det gjelder hans helse og tilhørende fremtidsutsikter, er det plutselig ikke så gunstig og rosenrødt.

Ja, han er en flott kropp og en vanvittig styrke, men et godt forbilde? Det kommer an på øyet som ser. Det som gjelder for deg, gjelder ikke nødvendigvis for alle andre her i verden.

Du kan ikke legge opp til mer diskusjon og så til slutt komme med en formaning om å legge debatten død bare fordi du har fått sagt ditt Wink

hehe,blei nesten litt morsom denna tråden her,for vi som er glade i å kverulere Smiley

Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Litt sterk i Press?
« #44 : 20. mai 2008, 11:54 »
hehe,blei nesten litt morsom denna tråden her,for vi som er glade i å kverulere Smiley

Nei, denne tråden er ikke morsom. Den er direkte pinlig. Pinlig i den forstand at slike som deg klarer å lire ut som mye bullshit på så få linjer.
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!