Skrevet av Emne: Russegalskap når nye høyder  (Lest 7907 ganger)

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #60 : 16. mai 2008, 16:19 »
jeg sier bare at du ikke kan sammle alle russ i samme boks...

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #61 : 16. mai 2008, 16:21 »
jeg sier bare at du ikke kan sammle alle russ i samme boks...

Eller skjære alle over samme kniv.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #62 : 16. mai 2008, 23:24 »
Eller selge buksa før russen er skutt eller gå over russen etter sprit eller små russ er også drittunger eller eller eller hva hvis om atte..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #63 : 17. mai 2008, 00:00 »
Eller selge buksa før russen er skutt eller gå over russen etter sprit eller små russ er også drittunger eller eller eller hva hvis om atte..

Noen er godt i gang med 17. Mai feiringa ser jeg Smiley

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #64 : 17. mai 2008, 14:21 »
Syns det er skremmende hvor mange generaliserende folk det er på dette forumet... Snakk om stereotyp atferd.
Show your scars!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #65 : 17. mai 2008, 14:54 »
Videre så unngår de skolering på de viktige tingene her i livet. Og som følge av dette får vi russ, kroppsbyggere og politikere som åpner grensene for somaliere som hiver seg over norske jenter i Oslos gater. IDIOTI!

Lurer på om du vil ha det til at kroppsbyggerne står og holder portene åpne over grensene - er det der vi kommer inn i likningen? Du mente sikkert at vi bare var idioter på generell basis, og ikke var involvert i å føre somaliere inn i landet.. Samtidig så unngår vi skolering og de viktige tingene i livet tydeligvis.

jeg må sikkert ha misforstått noe siden jeg blir såpass stigmatisert på styrkeløftfeitforum.no, unnskyld - treningsforum.no. Jeg får logge av og revidere mitt livssyn og verdier ettersom status quo er riv ruskende feil.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #66 : 17. mai 2008, 22:55 »
Lurer på om du vil ha det til at kroppsbyggerne står og holder portene åpne over grensene - er det der vi kommer inn i likningen? Du mente sikkert at vi bare var idioter på generell basis, og ikke var involvert i å føre somaliere inn i landet.. Samtidig så unngår vi skolering og de viktige tingene i livet tydeligvis.

jeg må sikkert ha misforstått noe siden jeg blir såpass stigmatisert på styrkeløftfeitforum.no, unnskyld - treningsforum.no. Jeg får logge av og revidere mitt livssyn og verdier ettersom status quo er riv ruskende feil.
tynnj
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #67 : 18. mai 2008, 05:46 »
Eller evt. at du ikke ser bilen før bare bilpark!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #68 : 18. mai 2008, 12:48 »
Alkohol er for pyser, festing er bortkastet og russetiden er oppskrytt. Russebiler som er mer enn transportmiddel fra A til B, altså mer enn bare noen få tusenlapper, er kun showoff. Og showoff er latterlig. Vanlige russ er rett og slett idioter og de som forherliger dyre russebiler er kronidioter. Det kan ikke bli verre enn at ungdom bruker tusenvis av kroner på en fest som har varighet på noen uker. Her har vi ungdom som jobber og sparer samt kanskje vanvittig idiotiske foreldre som sponser for et kjøretøy som skal brukes noen uker. Dette for at de skal oppnå respekt blant andre kronidioter. Idiotene lurer seg selv så til de grader. Når de blir eldre og virkelig trenger penger så kan de tenke på tusenlappene de kastet rundt seg som unge. Nei, fy faen, det er kvalmt hvordan tidene har blitt. Bra det er 18-årsgrense på fyrverkeri og det er mange steder hvor det er ulovlig å sende opp slikt for disse russeidiotene og russebilforherligerne er svært potensielle fyrverkerishowoffere. Haha. "Vi har jobbet i 6 år nå og spart opp til sammen 3.243.000.- som vi skal kjøpe fyrverkeri for. Det skal bli en helt VANVITTIG innledning til det nye året 2012". Nei, det er noe fullstendig galt med samfunnet og ikke minst skolesamfunnet. Man bruker faen meg 12 år av livet til de unge håpefulle for å lære de pluss, minus, gange, deling, norrønt, gammelnorsk, konger som levde for hundrevis av år siden osv. osv. Ett idiotsystem som blir ført av idiotlærere og som utdanner idioter. Skolen skulle unngått all denne leken, morroa og ineffektive skoletimene som i realiteten er kun 30 min lange. Det er en enorm bredde av fag med en enda større spekter av deltemaer som folk til syvende og sist glemmer. Viktige fag som økonomisk styring, ærlighet, redighet, etikk og moral og ikke minst fornuft - de glimrer med sitt fravær. Idiotene tror at idiotene bør fóres med alt mellom himmel og jord uten at det er så viktig at det blir forstått og lært. Videre så unngår de skolering på de viktige tingene her i livet. Og som følge av dette får vi russ, kroppsbyggere og politikere som åpner grensene for somaliere som hiver seg over norske jenter i Oslos gater. IDIOTI!

Ha ha, du kan få sagt det. Grin

Men er det nå de som ikke er opptatt å være sterkest mulig, koste hva det koste vil (les fettprosent på 50+) skal kalle deg arrogant, trangsynt, tilbakevendt men underholdende?

Nei. Skjønner tanken din med denne posten. Sette ting litt på spissen. Og trekke inn kroppsbyggere for å skape litt diskusjon. Ikke kan jeg kalle deg en person av de karakteristika jeg har listet opp over heller. Du er jo på vei ned! Hører du tyr til skummet melk. Smiley Flott!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #69 : 20. mai 2008, 23:03 »
Lurer på om du vil ha det til at kroppsbyggerne står og holder portene åpne over grensene - er det der vi kommer inn i likningen? Du mente sikkert at vi bare var idioter på generell basis, og ikke var involvert i å føre somaliere inn i landet.. Samtidig så unngår vi skolering og de viktige tingene i livet tydeligvis.

jeg må sikkert ha misforstått noe siden jeg blir såpass stigmatisert på styrkeløftfeitforum.no, unnskyld - treningsforum.no. Jeg får logge av og revidere mitt livssyn og verdier ettersom status quo er riv ruskende feil.

Burde være ganske åpenbart at vedkommende person slang inn "kroppsbyggere" kun for å provosere, da relevansen var totalt ikke-eksisterende Wink Så at du lar deg irritere over utsagnet til en enkeltperson, kritiserer generaliseringen for så å ty til generalisering selv (les:"styrkeløftfeitforum.no"), fremstår som lite gjennomtenkt.

Litt mer respekt mellom miljøene hadde vært fint, da vi tross alt har mye til felles :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!