Skrevet av Emne: Idioter på gymmet - del2  (Lest 4846 ganger)

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Idioter på gymmet - del2
« #15 : 17. mai 2008, 16:05 »
Hva er det for en latterlig ting å si?
Så, fordi man er så sliten, så må ANDRE rydde opp etter deg? Enten så blir jo min økt amputert fordi jeg må stå og lesse av kilo etter kilo på markstanga enten før, eller etter trening. Og hva hvis jeg trener mark eller bøy til slutt ? Er jeg noe MINDRE sliten enn deg da? Tvert imot.
Det er enkel folkeskikk og rydde opp etter seg.  Arena, eller hva du snakker om er ikke noe annerledes enn mange andre gym. Og selv på KK67 er jeg sikker på at folk rydder opp etter seg.

Du tok ikke ironien? :Smiley

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Idioter på gymmet - del2
« #16 : 19. mai 2008, 16:17 »
På trening i dag ble jeg minnet på en annen gruppe mennesker som også irriterer meg grønn.
Folk som tar skikkelig tak i døra til dassen og røsker den frem og tilbake flere ganger (til tross for at den er låst) mens jeg sitter innenfor og driter.  Tongue
Det er kanskje ikke alle toaletter i verden man kan se fra utsiden om den er opptatt, men på Domus er det ett lite felt under håndtaket hvor hvitt betyr at den er ledig og rødt betyr den er opptatt. (Til alle dere som enda ikke har skjønt dette).
Det har aldri fårekommet at den har vært rød og toalettet har vært ledig. Dessuten kan man se i dørsprekken to metall stoppere. Den ene er fra håndtaket og den andre er selve låsen.

Altså: Er merket under håndtaket rødt og det er to metal-stoppere i dørsprekken, så sitter mest sannslynlig jeg der og driter og setter lite pris på at du rister i døra som om du prøver å bryte deg inn.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Idioter på gymmet - del2
« #17 : 19. mai 2008, 17:48 »
På trening i dag ble jeg minnet på en annen gruppe mennesker som også irriterer meg grønn.
Folk som tar skikkelig tak i døra til dassen og røsker den frem og tilbake flere ganger (til tross for at den er låst) mens jeg sitter innenfor og driter.  Tongue
Det er kanskje ikke alle toaletter i verden man kan se fra utsiden om den er opptatt, men på Domus er det ett lite felt under håndtaket hvor hvitt betyr at den er ledig og rødt betyr den er opptatt. (Til alle dere som enda ikke har skjønt dette).
Det har aldri fårekommet at den har vært rød og toalettet har vært ledig. Dessuten kan man se i dørsprekken to metall stoppere. Den ene er fra håndtaket og den andre er selve låsen.

Altså: Er merket under håndtaket rødt og det er to metal-stoppere i dørsprekken, så sitter mest sannslynlig jeg der og driter og setter lite pris på at du rister i døra som om du prøver å bryte deg inn.

Dette er en klassiker og utrolig nok, et gjentagende fenomen. Det beste er at personen som regel røsker og river 2-3 ganger. Som om døre ikke var låst the first time liksom..."den kan da ikke være-RØSK-RØSK-RØSK jo så sannelig var den låst gitt"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!