Skrevet av Emne: Mer rettferdig for styrkeløftere og løfte raw?!  (Lest 25052 ganger)

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
JanB. Det der.... Det er det beste du har skrevet til nå... Curlkongen er idolet mitt.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Synes å huske Bad-Boy her hadde drakt på seg under markløften på NSM. Det er litt rart mtp. at han er i mot utstyrsbruk.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

oraler og stikk,herregud hvor patetisk,om du sier det er doping i strongman er det like mye i styrkeløft!!!herregud for en dom unskyldning ass.. DRAKT hjelper for noen opp till 60kg,og da er det ikke musklene som løfter di 60 kg..at det er mulig,og være så trangsynt ass... ingen kan kjomme og si hva slags sport det er mest doping i..for i all sport er det det.. styrkeløftere er helt reine di,noen er det noen ike,samme som i strongman!!!!!bli for  domt!!!

Ja, snakk om å være trang synt Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Kan du fortelle meg om du har satt deg inn i styrkeløft og hva som kreves for å bli god?

Ja. Smiley Føler meg av de som kan relativt mye, men selvsagt ikke alt. Derfor føler jeg at jeg godt kan befinne meg på den ene siden av kritikken, uten å bli ekskludert ettersom jeg ikke har presset på meg en benkskjorte.

Kritikken kan vel konkluderes med misunnelse og trangen til å være bedre enn de rundt seg. Tipper de som kritiserer ikke ønsker å bli sidestilt med en som løfter like mye, når den ene personen må ha en drakt på. Drakt er jo ikke synonymt med styrke. Ellers hadde jo de fleste i WPO vært sterkere enn de fra IPF.

Man kan jo spørre seg; hvor sterk er Andy Bolton i bøy? Han løfter jo 551 kilo i WPO... Man kan jo videre ressonere seg fram til, slik Baliba forklarer, hva skjer om du legger WPO drakta på bakken med 551 kilo på seg? - Ikke mye nei. Men allikevel dekrediteres WPO løft grunnet "mangler" og "superdrakter".

Edit: Er da Andy 150 kilo "sterkere" en Randen? Selvsagt ikke. Drakten hjelper han. Eneste måten å finne ut hvem som er sterkest er å likestille alle midler. Og det enkleste er da selvsagt å be gutta ta av seg drakten, og få målt grunnstyrke.

Allikevel føler jeg hjelpemidlene er en del av idretten styrkeløft, så å diskutere fjerning av drakt, er i bunn og grunn fjerning av styrkeløft slik vi kjenner den i Norge. Derfor henger jeg meg på Grizzly jeg; opprette et eget forbund, miljø, og muligheter til å løfte RAW vil være et legitimt mål. Selv er jeg for pinglete til å hevde meg noe sted, men syntes det er moro å diskutere.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja. Smiley Føler meg av de som kan relativt mye, men selvsagt ikke alt. Derfor føler jeg at jeg godt kan befinne meg på den ene siden av kritikken, uten å bli ekskludert ettersom jeg ikke har presset på meg en benkskjorte.

Har du ikke litt lyst å prøve benkskjorte engang?!  Wink
Det er ingen bivirkninger, annet enn noen røde merker på armene.
Du kan bare ta den av deg etter du har prøvd Wink

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Har du ikke litt lyst å prøve benkskjorte engang?!  Wink
Det er ingen bivirkninger, annet enn noen røde merker på armene.
Du kan bare ta den av deg etter du har prøvd Wink



Ha ha. Bare for å bikke 100 kilo? Grin Hadde selvsagt vært moro å prøvd, men mye annet som står foran på *ønske-seg listen*.. Bli ferdig med eksamen f. eks. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Er vel strengt talt liten treningsverdi å kjøre med skjorte når man ikke konkurrerer. Så skjønner prioriteringen  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Ja. Smiley Føler meg av de som kan relativt mye, men selvsagt ikke alt. Derfor føler jeg at jeg godt kan befinne meg på den ene siden av kritikken, uten å bli ekskludert ettersom jeg ikke har presset på meg en benkskjorte.

Kritikken kan vel konkluderes med misunnelse og trangen til å være bedre enn de rundt seg. Tipper de som kritiserer ikke ønsker å bli sidestilt med en som løfter like mye, når den ene personen må ha en drakt på. Drakt er jo ikke synonymt med styrke. Ellers hadde jo de fleste i WPO vært sterkere enn de fra IPF.

Man kan jo spørre seg; hvor sterk er Andy Bolton i bøy? Han løfter jo 551 kilo i WPO... Man kan jo videre ressonere seg fram til, slik Baliba forklarer, hva skjer om du legger WPO drakta på bakken med 551 kilo på seg? - Ikke mye nei. Men allikevel dekrediteres WPO løft grunnet "mangler" og "superdrakter".

Edit: Er da Andy 150 kilo "sterkere" en Randen? Selvsagt ikke. Drakten hjelper han. Eneste måten å finne ut hvem som er sterkest er å likestille alle midler. Og det enkleste er da selvsagt å be gutta ta av seg drakten, og få målt grunnstyrke.

Allikevel føler jeg hjelpemidlene er en del av idretten styrkeløft, så å diskutere fjerning av drakt, er i bunn og grunn fjerning av styrkeløft slik vi kjenner den i Norge. Derfor henger jeg meg på Grizzly jeg; opprette et eget forbund, miljø, og muligheter til å løfte RAW vil være et legitimt mål. Selv er jeg for pinglete til å hevde meg noe sted, men syntes det er moro å diskutere.

Føler VargThor har et godt poeng her.
Virker som om WPO blir uglesett av mange i IPF grunnet triple benkskjorter o.s.v.
Hvor går grensen for at det ikke skal bli for mye hjelpemidler?
Kommer IPF til å stoppe utviklingen av utstyret som finnes nå til dags?

Jeg hadde gjerne deltatt i et RAW forbund i stedet for det forbundet som er i dag, men jeg godtar reglene slik de er i dag og løfter med det utstyret som kreves for å være med å kjempe nasjonalt.



Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Hvis du fulgte med på det jeg skrev i stad få skjønner du tegninga. Man må være sterk + ekstra serk fra halvveis og opp + ha guts nok til å legge på samt gi f i om det gjør litt vondt.

oraler og stikk,herregud hvor patetisk,om du sier det er doping i strongman er det like mye i styrkeløft!!!herregud for en dom unskyldning ass.. DRAKT hjelper for noen opp till 60kg,og da er det ikke musklene som løfter di 60 kg..at det er mulig,og være så trangsynt ass... ingen kan kjomme og si hva slags sport det er mest doping i..for i all sport er det det.. styrkeløftere er helt reine di,noen er det noen ike,samme som i strongman!!!!!bli for  domt!!!

bad-boy

  • Gjest
Synes å huske Bad-Boy her hadde drakt på seg under markløften på NSM. Det er litt rart mtp. at han er i mot utstyrsbruk.

ja jeg gjorde det for første gang i mitt liv SmileySmiley men jeg skryter ikke av va jeg tar med den drakta på heller,brukte den i nsm..jeg dro 304 med reimer og stoff belte på torsdag før jeg dro..og det er persen min!!!hva jeg løfter med drakt på max har jeg ikke prøvd,men skal prøve,men unasett hva det blir er det ikke bare kroppen min som løfter da!!!

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Folk med høyere BMI enn IQ bør ikke få internettilkobling...

 :Smiley

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Folk med høyere BMI enn IQ bør ikke få internettilkobling...

 :Smiley

Gå å spis en klut eller noe a...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Her trengs det moderator power.. Fjern de idiotiske innleggene som har kommet siste timene.

 Offtopic
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Hvor er ATLE-HARALDS?Huh??
 rofl rofl rofl
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Hehe. Han kommer nok snart tilbake Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!