Er mer naturlig at steroider skulle vært godkjent "utstyr" istedet for benkskjorten. Da er det i ivertfall du - mennesket som løfter. Uystyr kan være med hvis det forbedrer teknikker, eller gjør omstendighetene rundt løftet mer effektivt, men når utstyret er med å faktisk utfører selve løftet, da er det HUMBUGG.
På noe som ble nevnte tidligere her må jeg si: JA, som en som har løftet 202 kg pent i benkpress uten utstyr, hater jeg at folk prøver å sidestilles med meg når de har brukt benkpressskjorte. TA AV SKJORTEN OG PRØV ENGANG TIL SAMME VEKTEN!!
Mer jeg hater ved skjorten er at den er så stress å få på. Man MÅ ha hjelp. Jeg trener bare med kroppsbyggere som ikke har tid til å stresse med skjorten midt i treningen sin, og jeg har ikke tid/penger/anledning til å alltid reise til styrkeløft klubben min å kreve hjelp der fra folk jeg ikke kjenner. For meg er det et ekstraordinert prosjekt å trene med skjorten. Så det er urettferdig også.....noen har folk til å hjelpe på med utstyr, noen har ikke hjelp til å få på utstyr. Bare folk i rette miljø tjener på skjorten, Urettferdig