Skrevet av Emne: For den som er singel.  (Lest 13406 ganger)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: For den som er singel.
« #30 : 23. mai 2008, 14:45 »
Jeg har erfart at jenter har lite til overs når treninga går som hardest, altså kanskje så mye som 3 ganger til dagen. Sad Er ikke alle som trener for å få schvæær bikkeps og diger brøstkasse heller, ser dere, ladies, enkelte har faktisk andre mål med treninga, som feks å være blant topp 5 i spydkast i Norge i løpet av de neste 2 åra... Sånn sett driter jeg i hva kjerringene foretrekker, jeg trener som f uansett... biggrin

Hvis en kombinerer 3 treninger om dagen med skole/jobb har en vels trengt tatt ikke tid til å ha noen kjæreste. Og da har det vel egentlig null betydning hva damene mener om det. Det handler om hva en prioriterer.

skulle jeg hatt en kjæreste ser jeg ikke noe galt i å prioritere henne litt istedetfor å henge på kjøkkenet hele kvelden. er vel ikke snakk om å forandre seg "veldig" heller akkurat. er det så utrolig teit å ikke være helt ego?

Nå som jeg er singel har jeg jo tid til dette, men spørs om en dame ville holdt ut =)

Det er jo sjelden slik at en kan få i både pose og sekk i livet, så jeg er enig med deg i at det handler om å velge litt anderledes. Hvis en har en kjæreste en liker å være sammen med vil vel egentlig dette valget gi seg selv. Liker en ikke å være sammen med henne/ham kan det jo være det samme.  

Når en trener og spiser seriøst er det jo en del ting en ikke kan være med på - vennene mine reagerer litt på at jeg nesten ikke drikker og heller ikke gidder å spise middag på steder hvor jeg vet at jeg bare får dritt. Men det er alltid mulig å finne kompromisser og det vil en jo gjøre hvis en har kjæreste også. Eventuelt finner man seg noen som er verre enn en selv Grin
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: For den som er singel.
« #31 : 23. mai 2008, 16:33 »
Hvis en kombinerer 3 treninger om dagen med skole/jobb har en vels trengt tatt ikke tid til å ha noen kjæreste. Og da har det vel egentlig null betydning hva damene mener om det. Det handler om hva en prioriterer.
Thanks for clearing that up.. Tongue Hvor prioriteringen min ligger er vel temmelig åpenbart, men nå jobber jeg jo ikke, så problemet er ikke at jeg ikke har tid. Neida, det er ganske enkelt det at jeg trener så mye som jeg gjør. Og dette er faktisk bare snakk om perioder og. Til og med bare èn gang til dagen blir sett på som for mye..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: For den som er singel.
« #32 : 23. mai 2008, 16:43 »
Haha Peggy got it covered.. Grin

Tror at hvis man er genuint interessert i en annen så får man det til å fungere uansett. Veldig viktig å fortsette og ha "egen tid" når man er i forhold, slik at begge har noe å bidra med fra hver sin kant.. Blir derfor ekstra godt når man endelig på slutten av dagen møtes og alle parter er fornøyde med hva dagen har gitt Smiley Mener også at man ska gi og ta de gangene det er noe som betyr mye for eventuell partner å ofre litt de gangene det må til.. Så lenge at begge er like verdt i et forhold og man bryr seg om at begge skal være fornøyde så skal det ikke være så mange problemer Wink

Der sa du det jeg ville si, bare mye bedre Smiley Honnør for den, alt trenger ikke å være vanskelig!

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: For den som er singel.
« #33 : 24. mai 2008, 00:11 »
Husk at alle forhold har ulike kompromisser og de fleste må ofre noe for at forholdet skal gå sin gang. Men hva er vel litt mindre treningstid verdt i forhold til tiden du får med en person du elsker? Smiley
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget Mogwai

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 165
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 165

  • Backflip flash
Sv: For den som er singel.
« #34 : 28. juni 2008, 15:21 »
leit på treningstudioene der man finner de beste jentene:-D

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: For den som er singel.
« #35 : 28. juni 2008, 20:05 »
Og jeg som trodde at når man ble stor nok så kom damene løpende.

Nedtur!

dem gjør det da Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: For den som er singel.
« #36 : 28. juni 2008, 20:08 »
He, he - tror en del damer kan bli litt skremt av menn som er store som fjell. Men det kan jo bare være venninene mine Wink

At en fyr trener mye er jo bare en stor fordel (pluss at det er vakkert å se på Tongue). Men lever han hele livet sitt på et hardcoregym (dvs all den tiden han ikke ligger i en solseng, spiser eggehvitter eller passer på å få nok søvn) kan det jo være vanskelig å ha et forhold.

Blir det lettere hvis man bytter ut eggehvitene med eggeplommer?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: For den som er singel.
« #37 : 28. juni 2008, 20:10 »
det er fordi de fleste jenter ikke forstår en brøkdel av hvilket arbeid som ligger bak den kroppen de sikler etter på stranda. Smiley

Arbeid? Det er jo bare å trøkke litt på våren og på forsommeren, og ha treningsfri om høsten/vinteren.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: For den som er singel.
« #38 : 28. juni 2008, 23:51 »
Blir det lettere hvis man bytter ut eggehvitene med eggeplommer?

Hjelper garantert. Mer macho.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: For den som er singel.
« #39 : 29. juni 2008, 00:39 »
Som med alt annet er det variabler, som feks at noen jenter liker muskler og noen ikke.
Min erfaring er begge deler, har både møtt de som bare MÅ klå og kjenne og i det hele tatt, mens eksen ikke likte det i det hele tatt....ironisk nok var hun det varte lengst med.

Trening er virkelig ikke alt her i livet og for folk flest er det fullt mulig og kombinere begge deler. Tricepsman er vel et av de bedre eksemplene på at det går ann og han er et godt eksempel på hvordan ting bør være.

For de som trenger mange ganger om dagen er det forståelig at det skal en del til for at ting skal fungere, men folk flest trener da virkelig ikke så lenge.
Kjøkkentid og matlaging bruker også mange som argument, men det tar da virkelig ikke så lang tid å lage mat? 1 time maks så klarer man fint å lage mat for en hel dag.

Det vil alltid være snakk om prioritering, kompromiss og finne en man trives med. Hvis man hele tiden skal finne unnskyldninger for hvorfor man ikke har tid så er det ikke rett person å være med.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Hylo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Sv: For den som er singel.
« #40 : 31. juli 2008, 22:45 »
Okei, nå, etter omlag 2-3 mnd'r med snoking, er det på tide å poste, og da i det minste prøve å få til noe fornuftig.

Dette her er iallefall slik jeg har opplevd saken!
Jenter liker utstråling, humor, etc, men i tilegg til det er det vel noe mer som "driver" de?  Utseende, selvsagt. Da ikke bare smal midje, brede skuldre og store armer, men ansiktet, ikke minst. - I alle fall helt frem til de prater med karen og finner ut at han er hva engelskmennene vil kalle "an ass".

Klart det er lettere for den som er trent og muskuløs å "dra" damene inn til seg, men det betyr vel nødvendigvis ikke at de liker karen fordèt? Det må jo klaffe på mange andre steder, i tillegg til utseende, om det er viktig for jenta.

Men som flere sier, så mener jeg på at interesser bør klaffe og man bør ha nogenlunde samme interesser. Jeg kan f.eks si med hånda på hjertet at jeg ikke kunne hatt en kjæreste som likte sofaen, LCD-TV'en og DVD-spilleren, samt en pose med ostepop bedre enn å røre litt på seg. Dessuten, det er lettere å holde seg striks til kosthold om man har en som gjør akkurat det samme.

Emoer tiltrekker emoer, metallhuer tiltrekker metallhuer, aktive folk tiltrekker aktive folk. Det finnes mange tilfeller der dette ikke stemmer, men jeg står fremdeles på det.

Som dere sikkert skjønner, jeg er singel. Smiley

Utlogget Mogwai

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 165
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 165

  • Backflip flash
Sv: For den som er singel.
« #41 : 09. august 2008, 11:32 »
de beste er utentvil de man møter på treningen:-D

Utlogget Wiviann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1

Sv: For den som er singel.
« #42 : 10. august 2008, 03:35 »
He-he...
Tenk litt på denne: hvordan hadde det vært å kommet hjem til en haug med hunder, de skal luftes i grupper siden alle ikke går sammen, noen skal ha mat tobent og firbent, valper skal stelles (når man har det) noen hunder har eget treningsopplegg andre ikke..... Ikke rart jeg er single Cheesy
Og som ikke det er nok, starter jeg opp trening og kosthold etter lang tids hvile Huh Ikke sikker på om jeg blir  woot men trening, barn og dyr kan ihvertfall kombineres Wink

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: For den som er singel.
« #43 : 02. oktober 2008, 19:31 »
Min erfaring er begge deler, har både møtt de som bare MÅ klå og kjenne og i det hele tatt, mens eksen ikke likte det i det hele tatt....ironisk nok var hun det varte lengst med.

kjenner til denne! dama bryr seg 0 om kroppen min mens alle andre lekekammeratene mine har vært helt på tafsern...merkelig!

uansett, for dere single!
www.nettby.no :]
og kom ikke her og si det er patetisk med nettsjekking for det funker:]

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: For den som er singel.
« #44 : 02. oktober 2008, 21:19 »
Kan ikke uttale meg om nettsjekking funker, har aldri prøvd å kommer nok heller aldri til å gjøre det, liker å se/være med personen jeg snakker med for første gang. Et menneske er mer komplisert enn noen bokstaver på nettet:P

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!