Skrevet av Emne: For den som er singel.  (Lest 13405 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: For den som er singel.
« #15 : 20. mai 2008, 13:34 »
Du skal forandre deg selv veldig for å få et forhold til å funke? Høres ikke ut som god grobunn i mine ører...

skulle jeg hatt en kjæreste ser jeg ikke noe galt i å prioritere henne litt istedetfor å henge på kjøkkenet hele kvelden. er vel ikke snakk om å forandre seg "veldig" heller akkurat. er det så utrolig teit å ikke være helt ego?

Nå som jeg er singel har jeg jo tid til dette, men spørs om en dame ville holdt ut =)
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: For den som er singel.
« #16 : 20. mai 2008, 13:37 »
Dæven damene digger muskler!!! Hadde null draget før jeg fikk litt armer...

Jeg har nå aldri hatt spes draget som tynnj  Angry

Havner du i et forhold er det best å finne en likesinnet dame, ellers begynner de å mase på at du skal trene mindre...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: For den som er singel.
« #17 : 20. mai 2008, 13:38 »
Fleste jentene vil jo ha store gutter med muskler(?), men gidd hvis de bruker masse tid på trening og kosthold?? Doesnt make sense to me..  Huh

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: For den som er singel.
« #18 : 20. mai 2008, 13:39 »
Fleste jentene vil jo ha store gutter med muskler(?), men gidd hvis de bruker masse tid på trening og kosthold?? Doesnt make sense to me..  Huh

det er fordi de fleste jenter ikke forstår en brøkdel av hvilket arbeid som ligger bak den kroppen de sikler etter på stranda. Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: For den som er singel.
« #19 : 20. mai 2008, 13:43 »
det er fordi de fleste jenter ikke forstår en brøkdel av hvilket arbeid som ligger bak den kroppen de sikler etter på stranda. Smiley
Still doesnt make sense to me.. Idiotiske kivnnemennesker. Dog det gjør ikke meg noe, mindre konkurranse for meg  Cheesy Haha

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: For den som er singel.
« #20 : 20. mai 2008, 15:55 »
tror nok ikke de fleste jenter syns det er digg med svære muskler. bryst og sixpack er tingen sammen med tan forstår dere vel! Armene bør helst ikke være over 30cm der går bolegrensa, og den med mest markert sixpack er den som egentlig er sterk, de andre har bare muskler fulle av luft.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: For den som er singel.
« #21 : 20. mai 2008, 16:02 »
Hvis man har trening (og kosthold) som en livsstil er det vel neppe slik at man ønsker seg en kjæreste som er mest interessert i å ligge på sofaen og spise pottis. Jeg tenker at dette ligner på mange andre lidenskaper folk har. Noen jobber jo 80 timer i uka og har du en kjæreste som er slik bør du kanskje like å jobbe mye selv også (eventuelt være flink til å drive på med egne ting). Å være "treningsnarkoman" (som mine utrenende venner kaller det) er ikke sååå ulikt andre former for tidsfordriv.

Derfor det antageligvis er fint å finne en dame som trener mye - fordi hun da vil betrakte det som den beste form for morgencardio Wink



Hehe,  jeg hadde faktisk en dame som lå på sofaen og spiste potetgull mens jeg telte kalorier, det gikk faktisk veldig bra i over fem år, men så gikk hun ned i vekt og begynte å trene, og da var det plutselig ikke interessant å være sammen med en som jobbet natt og måtte trene 4-5 ganger i uken og telte kalorier Smiley
Jeg har liten tid til overs for damer pr. i dag, jobbene gjør at mesteparten av tiden er jeg borte, og når jeg er hjemme så må ting passe til trening og slike ting, tror faktisk jeg skal finne meg en ny dame som liker å sitte i sofaen og se på tv, på den måten treffes vi hver gang jeg kommer hjem fra ting Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: For den som er singel.
« #22 : 20. mai 2008, 16:07 »
Hehe,  jeg hadde faktisk en dame som lå på sofaen og spiste potetgull mens jeg telte kalorier, det gikk faktisk veldig bra i over fem år, men så gikk hun ned i vekt og begynte å trene, og da var det plutselig ikke interessant å være sammen med en som jobbet natt og måtte trene 4-5 ganger i uken og telte kalorier Smiley
Jeg har liten tid til overs for damer pr. i dag, jobbene gjør at mesteparten av tiden er jeg borte, og når jeg er hjemme så må ting passe til trening og slike ting, tror faktisk jeg skal finne meg en ny dame som liker å sitte i sofaen og se på tv, på den måten treffes vi hver gang jeg kommer hjem fra ting Smiley

Hørres ut som om drømme dama di er Peggy fra Bundy.

Utlogget willian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • før sommeren 06
Sv: For den som er singel.
« #23 : 20. mai 2008, 16:10 »
Skal være enig at det er utrolig vanskelig å kutte ned på treninga.
eneste måten er å finne ei som også liker å trene mye og spesielt liker ekstremkost.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: For den som er singel.
« #24 : 20. mai 2008, 16:12 »
Hørres ut som om drømme dama di er Peggy fra Bundy.

Hun har av en eller annen grunn alltid vært ganske sexy Smiley

Jeg er egentlig en av dem som forventer annet i ett forhold en at begge har det bra, så får de leve sitt liv og jeg mitt, og forhåpentligvis har begge lyst til å være med hverandre Smiley

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: For den som er singel.
« #25 : 20. mai 2008, 16:26 »
*mumler noe om Christina Appelgate*

(som spilte Kelly ... datteren i huset)
HABEAS CORPUS

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: For den som er singel.
« #26 : 20. mai 2008, 18:28 »
*mumler noe om Christina Appelgate*

(som spilte Kelly ... datteren i huset)

Neeh, hun er en luremus Smiley

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: For den som er singel.
« #27 : 23. mai 2008, 13:56 »
Hmm, jeg har erfart at jentene jeg har vært borti foretrekker mye heller en litt markert gutt med antydning til/eller full six pack. Men varierer vel fra jente til jente det og...
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: For den som er singel.
« #28 : 23. mai 2008, 14:19 »
Jeg har erfart at jenter har lite til overs når treninga går som hardest, altså kanskje så mye som 3 ganger til dagen. Sad Er ikke alle som trener for å få schvæær bikkeps og diger brøstkasse heller, ser dere, ladies, enkelte har faktisk andre mål med treninga, som feks å være blant topp 5 i spydkast i Norge i løpet av de neste 2 åra... Sånn sett driter jeg i hva kjerringene foretrekker, jeg trener som f uansett... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nomadic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: For den som er singel.
« #29 : 23. mai 2008, 14:44 »
Hun har av en eller annen grunn alltid vært ganske sexy Smiley

Jeg er egentlig en av dem som forventer annet i ett forhold en at begge har det bra, så får de leve sitt liv og jeg mitt, og forhåpentligvis har begge lyst til å være med hverandre Smiley

Haha Peggy got it covered.. Grin

Tror at hvis man er genuint interessert i en annen så får man det til å fungere uansett. Veldig viktig å fortsette og ha "egen tid" når man er i forhold, slik at begge har noe å bidra med fra hver sin kant.. Blir derfor ekstra godt når man endelig på slutten av dagen møtes og alle parter er fornøyde med hva dagen har gitt Smiley Mener også at man ska gi og ta de gangene det er noe som betyr mye for eventuell partner å ofre litt de gangene det må til.. Så lenge at begge er like verdt i et forhold og man bryr seg om at begge skal være fornøyde så skal det ikke være så mange problemer Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!