Skrevet av Emne: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.  (Lest 19197 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #90 : 23. mai 2008, 11:30 »
 Grin Grin

Sitat fra: Lizzi88 på I dag kl. 11:21


"Det vet jeg godt Wink Veldig opphengt du ble i dette da..."


Seriøse styrkeløftere fester ikke hver helg.Trener mye,og har et sunt kosthold ! Når de først er ute,så springer de ikke rundt som noen mongolide aggressive idioter på byen Wink Konklusjonen er vel at de som bruker steroider,må holde seg unna all slags anna rus,hvis de ikke vil bli sett på som idioter på byen...Blir ikke tatt seriøst heller da vettu...
Ingen har hakka ned på noen,det var et svar på det han hadde skrevet. Så kom med noe bedre enn det der...
Det vet jeg godt. Var vel ikke det jeg skulle frem til heller,at styrkeløftere er perfekte.Men du må jo bare få alt til å høres slik du vil høre det.For all del.
By the way.Jeg skrev SERIØSE styrkeløftere.Jeg feide ikke alle inn.
Hehe! Jeg har tatt bort den kommentaren nå.Ingenting å tenke på. Det ble mye off topic. Jeg svarte i samme tone.
Drukket for mye Deca? Det må jo iallefall være det teiteste jeg har hørt her inne,meningsløst...

Men jeg har sagt mitt. Jeg synest bare synd på de som faller i grusen,og for veldig mange er det ikke verdt det i det lange løp.Å dop for min del har ingenting i en sport å gjøre!
Strongman er show,og gøy å se på.Men blir ikke dopingtestet.

Men man blir aldri enig her uansett Wink I rest my case!


All for nothing! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #91 : 23. mai 2008, 11:33 »
Man kan ikke feie alle styrkeløfterdamene under en kam. Ihvertfall ikke de som har tatt Brazilian waxing.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #92 : 23. mai 2008, 12:23 »
Din mening !  Hadde nok sprunget fra deg baklengst uansett Wink

Mulig det, men det spørs på forspranget! Smiley Sprint har alltid vært min force - man er da eksplosiv må vite, og det er utrolig hvor fort disse korte beina kan bevege seg serru Smile

Pizzz out lille krangelfant! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #93 : 23. mai 2008, 12:35 »
Over til fisking.  Tricepsmannen har ikke fått harr på 1,4 kilo enda-det har jeg!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #94 : 23. mai 2008, 12:39 »
Over til fisking.  Tricepsmannen har ikke fått harr på 1,4 kilo enda-det har jeg!

Nå nylig? Grattis! Smiley 1,4kg er grommharr! 
Satt akkurat i lunsjen og fikk rapport fra en som hadde fått tre kilosharr på streamer i Glomma nå i helga Smiley


....og tenk jeg har ikke fått harr på 1,4 sjøl tenk!!  dry  ......men har fått en på 1,2 for en del år siden da - og noen flere rett over kiloen Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #95 : 23. mai 2008, 16:03 »
Johann Mülegg brukte epo i 4-6 uker før og under OL i 2002, fra å være en midt på treeet konkurrent i VC'en så vant han 3mila i OL med mer enn 2 minutter.
En jeg kjenner som var 72kg og slank gikk opp til 97kg på ca 8mnd og økte i benk fra 70-140kg, for så å veie 108kg og løfte 190kg i benk neste sommer(han ble ikke hverken lubben eller pløsen).
Dette ville vært helt umulig uten dop, 2år senere kolapset han på jobb, legen sa at hjertet hadde vokst og var for svakt til anstrengelser. Denne personen fikk dop av en veteran innefor faget og det tok nesten livet av han.

Hvis verdens sterkeste klarer xxx i benk, knebøy og markløft vil han klare vesentlig mer med dop. Men det er et tak for hvor mye man kan løfte med dop også.

En kunnskapsrik person sa at hvis 2 personer som har like forutsettninger og er like seriøse samt spiser like bra, vil en som bruker rett type dop oppnå det samme resultatet på 3-6mnd som han som er "ren" kanskje klarer på 2-3år.
Med dop kan man bygge 10-20kg muskler på 1 år gitt at man spiser riktig, uten dop kanskje 8kg første år så 3, så 2 så 1 og så tilslutt en kamp for å ikke krympe osv. De som bruker dop vil kunne oppnå resultater som er umulig å oppnå uten dop.

Med dop kan man bygge så mye muskler at kroppen ikke klarer å beholde de uten konstant tilførsel av dop.
Dop er en erstatning for "Gode Gener" og når kroppen har 2000 ganger det naturlige nivået av nandrolon som C.J. Hunter hadde eller 100x (Linford Christie) så spiller gener en mye mindre rolle en dopet.
M. Jones løp 100m på 10.63 med dop og ca 11.30 uten. 11.30 på 100m er ikke imponerende.
M. Koch løp 400m på 47.60 i 1985, idag er de ca 2sek bak henne på årsbeste i verden, å løpe på under 50sek er meget bra.

En styrkeløfter vil forutsatt av lite skader nå toppen når han er 30år+ uten noe dop, dette fordi det tar svært lang tid å bygge 30kg "nye muskler" på en tungvekter, med dop kan det gjøres på 2-3år og kanskje enda fortere hvis man tørr.

Alt for mange unge mennesker ødelegges av snarveier innenfor trening, derfor bør dopet bort ikke pga av oppnådde resultater(tror ikke en som doper seg er så veldig stolt på innsiden)
Aggresjonsnivået til enkelte dopere er også helt på trynet, kjenner mange bodybuildere som er snille som lam og rolige fordi om de bruker dop, men mange unge menn er som noen tidsinnstilte bomber som ikke har kontroll på sinnet sitt, de har skapt en "jeg har rett fordi jeg er sterkere" mentalitet.

Folk må mene hva de vil, men ikke skjul sannheten..................


Utrolig bra innlegg, honnør! Takk Smiley

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #96 : 23. mai 2008, 17:44 »
Johann Mülegg brukte epo i 4-6 uker før og under OL i 2002, fra å være en midt på treeet konkurrent i VC'en så vant han 3mila i OL med mer enn 2 minutter.
En jeg kjenner som var 72kg og slank gikk opp til 97kg på ca 8mnd og økte i benk fra 70-140kg, for så å veie 108kg og løfte 190kg i benk neste sommer(han ble ikke hverken lubben eller pløsen).
Dette ville vært helt umulig uten dop, 2år senere kolapset han på jobb, legen sa at hjertet hadde vokst og var for svakt til anstrengelser. Denne personen fikk dop av en veteran innefor faget og det tok nesten livet av han.

Hvis verdens sterkeste klarer xxx i benk, knebøy og markløft vil han klare vesentlig mer med dop. Men det er et tak for hvor mye man kan løfte med dop også.

En kunnskapsrik person sa at hvis 2 personer som har like forutsettninger og er like seriøse samt spiser like bra, vil en som bruker rett type dop oppnå det samme resultatet på 3-6mnd som han som er "ren" kanskje klarer på 2-3år.
Med dop kan man bygge 10-20kg muskler på 1 år gitt at man spiser riktig, uten dop kanskje 8kg første år så 3, så 2 så 1 og så tilslutt en kamp for å ikke krympe osv. De som bruker dop vil kunne oppnå resultater som er umulig å oppnå uten dop.

Med dop kan man bygge så mye muskler at kroppen ikke klarer å beholde de uten konstant tilførsel av dop.
Dop er en erstatning for "Gode Gener" og når kroppen har 2000 ganger det naturlige nivået av nandrolon som C.J. Hunter hadde eller 100x (Linford Christie) så spiller gener en mye mindre rolle en dopet.
M. Jones løp 100m på 10.63 med dop og ca 11.30 uten. 11.30 på 100m er ikke imponerende.
M. Koch løp 400m på 47.60 i 1985, idag er de ca 2sek bak henne på årsbeste i verden, å løpe på under 50sek er meget bra.

En styrkeløfter vil forutsatt av lite skader nå toppen når han er 30år+ uten noe dop, dette fordi det tar svært lang tid å bygge 30kg "nye muskler" på en tungvekter, med dop kan det gjøres på 2-3år og kanskje enda fortere hvis man tørr.

Alt for mange unge mennesker ødelegges av snarveier innenfor trening, derfor bør dopet bort ikke pga av oppnådde resultater(tror ikke en som doper seg er så veldig stolt på innsiden)
Aggresjonsnivået til enkelte dopere er også helt på trynet, kjenner mange bodybuildere som er snille som lam og rolige fordi om de bruker dop, men mange unge menn er som noen tidsinnstilte bomber som ikke har kontroll på sinnet sitt, de har skapt en "jeg har rett fordi jeg er sterkere" mentalitet.

Folk må mene hva de vil, men ikke skjul sannheten..................


bra innlegg med gode eksempler Smiley

men han kameraten din som kollapset på jobb,.. det er sånne værsting eksempler, hvor overdreven bruk er helt åpenlyst!

å all overdreven bruk av lege midler er jo farlig,..

for å ikke snakke om bivirkninger på helt vanlige medikamenter mange putter i seg hver dag, feks ibux...
der har vi av mulige bivirkninger:
-løs avvføring
-kvalme
-trøtthet
-utslett
og mindre vanlige bivirkninger er:
-mavesår
-mave-tarm blødninger
-synsforrstyrrelser
sjeldne bivirkninger:
-nedsatt antall hvite blodlegemer eller blodplater
-leverbetennelse
-nyreskader
-vannansamling i kroppen
-depresjon

som vi ser her så kan det være ganske farlig å bruke ibux!

å for å ikke nevne alle som røyker, hvor farlig er ikke det, til å med reklamer på tv om hvor farlig det er men folk fyrer opp røyk etter røyk for det!!

poenget mitt er at alt en putter i munn nå om dagen er jo farlig får vi jo opplyst i avisa å nyhetene..via den ene forsknings rapporten etter den andre..

samme med steroider å, overdreven bruk er farlig, men en kur nå å da er ikke farlig for kroppen, i hvertfall ikke til sammenligning over hvor mye annet som er farlig..

men jeg sier ikke at folk skal dytte i seg no forde, det får være opp til hver enkelt å bestemme hva de skal putte i sin egen kropp!!:)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #97 : 23. mai 2008, 17:58 »
Jo en kur i ny og ne er farlig!

Selfølgelig dersom man bruker extremt små doser så er det nok ikke farlig, men heller ikke effektivt.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #98 : 23. mai 2008, 18:16 »
Jo en kur i ny og ne er farlig!

Selfølgelig dersom man bruker extremt små doser så er det nok ikke farlig, men heller ikke effektivt.

poenget mitt, som jeg skrev er at stort sett alt en putter i seg er farlig!

å jo en kan få utbytte av små doser, det kommer helt ann på person og alderen på de som bruker det blant annet..

men doser skal vi ikke diskutere her  Smiley

Utlogget Ingeniøren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #99 : 23. mai 2008, 20:28 »
Johann Mülegg brukte epo i 4-6 uker før og under OL i 2002, fra å være en midt på treeet konkurrent i VC'en så vant han 3mila i OL med mer enn 2 minutter.
En jeg kjenner som var 72kg og slank gikk opp til 97kg på ca 8mnd og økte i benk fra 70-140kg, for så å veie 108kg og løfte 190kg i benk neste sommer(han ble ikke hverken lubben eller pløsen).
Dette ville vært helt umulig uten dop, 2år senere kolapset han på jobb, legen sa at hjertet hadde vokst og var for svakt til anstrengelser. Denne personen fikk dop av en veteran innefor faget og det tok nesten livet av han.

Hvis verdens sterkeste klarer xxx i benk, knebøy og markløft vil han klare vesentlig mer med dop. Men det er et tak for hvor mye man kan løfte med dop også.

En kunnskapsrik person sa at hvis 2 personer som har like forutsettninger og er like seriøse samt spiser like bra, vil en som bruker rett type dop oppnå det samme resultatet på 3-6mnd som han som er "ren" kanskje klarer på 2-3år.
Med dop kan man bygge 10-20kg muskler på 1 år gitt at man spiser riktig, uten dop kanskje 8kg første år så 3, så 2 så 1 og så tilslutt en kamp for å ikke krympe osv. De som bruker dop vil kunne oppnå resultater som er umulig å oppnå uten dop.

Med dop kan man bygge så mye muskler at kroppen ikke klarer å beholde de uten konstant tilførsel av dop.
Dop er en erstatning for "Gode Gener" og når kroppen har 2000 ganger det naturlige nivået av nandrolon som C.J. Hunter hadde eller 100x (Linford Christie) så spiller gener en mye mindre rolle en dopet.
M. Jones løp 100m på 10.63 med dop og ca 11.30 uten. 11.30 på 100m er ikke imponerende.
M. Koch løp 400m på 47.60 i 1985, idag er de ca 2sek bak henne på årsbeste i verden, å løpe på under 50sek er meget bra.

En styrkeløfter vil forutsatt av lite skader nå toppen når han er 30år+ uten noe dop, dette fordi det tar svært lang tid å bygge 30kg "nye muskler" på en tungvekter, med dop kan det gjøres på 2-3år og kanskje enda fortere hvis man tørr.

Alt for mange unge mennesker ødelegges av snarveier innenfor trening, derfor bør dopet bort ikke pga av oppnådde resultater(tror ikke en som doper seg er så veldig stolt på innsiden)
Aggresjonsnivået til enkelte dopere er også helt på trynet, kjenner mange bodybuildere som er snille som lam og rolige fordi om de bruker dop, men mange unge menn er som noen tidsinnstilte bomber som ikke har kontroll på sinnet sitt, de har skapt en "jeg har rett fordi jeg er sterkere" mentalitet.

Folk må mene hva de vil, men ikke skjul sannheten..................



Av og til lønner det seg å hente inn agenten for å få klart opp saken. Honnør!

Utlogget Amitraxx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • BØØØ!
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #100 : 25. mai 2008, 19:09 »

Det er ikkje alkoholen en får nerver av, men de dumme tingene som dumme mennesker gjør under påvirkning av alkohol. At du ikke tror steroider er farlig for kroppen sier vel litt om hvilket stadie du er på.

piz
Gjør ikke alle dumme ting når de får i seg nok alkohol?


BTW: Fxxx for en svadatråd. Kunnskapsnivået her er reint for lavt til å diskutere temaet etter min mening, så dropp det heller...
-

Smiley Løft eller gå hjem.. Smiley

Utlogget Amitraxx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • BØØØ!
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #101 : 27. mai 2008, 19:37 »
Jeg har lest hver eneste linje, derfor jeg er oppgitt... Men jeg er riktig nok ferdig med å diskutere her selv.. Smiley
-

Smiley Løft eller gå hjem.. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!