Skrevet av Emne: Mange fordommer gitt..  (Lest 6098 ganger)

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Mange fordommer gitt..
« #15 : 22. mai 2008, 20:34 »
Jeg må trene fordi jeg har så stor tiss att det ser dumt ut med en liten kropp og den superstore tissefanten. Må jevne ut litt lissom.
Vurderer å begynne på boler også. Har hørt att tissen blir mindre og kroppen større da???
Plz help me
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Mange fordommer gitt..
« #16 : 22. mai 2008, 20:39 »
Om trådstarteren er å regne som gjennomsnittlig av de som skriver er det vel bare å drite i det som står..Er selv 172 cm høy og snart 100 kg, men er langt fra og regnes som veldig stor eller muskuløs..

Med mindre du er bra lubben, er 100 kg på 1,72 svært muskuløst. Du har en BMI på 34.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Mange fordommer gitt..
« #17 : 22. mai 2008, 20:42 »
Jeg må trene fordi jeg har så stor tiss att det ser dumt ut med en liten kropp og den superstore tissefanten. Må jevne ut litt lissom.
Vurderer å begynne på boler også. Har hørt att tissen blir mindre og kroppen større da???
Plz help me
Hehehe... Jeg har jo stikki meg så mange ganger at min er nesten ikke-eksisterende.. 20 cm slapp er jo ikke mye å skryte av, mener jeg.. Sad
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Mange fordommer gitt..
« #18 : 22. mai 2008, 20:45 »
Alle som trener har liten tiss da...
Ja å hva så? Den skal da bare tilfredsstille oss mannfolk.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Mange fordommer gitt..
« #19 : 22. mai 2008, 21:13 »
Ja å hva så? Den skal da bare tilfredsstille oss mannfolk.

In which way?

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Mange fordommer gitt..
« #20 : 22. mai 2008, 21:28 »
In which way?

Litt sent med blomsten og bien kanskje?

janne

  • Gjest
Sv: Mange fordommer gitt..
« #21 : 22. mai 2008, 21:37 »
Morsomt at noen der inne hadde fått med seg signaturen til noen av damene her inne på forumet (deriblant min).

Sjokkerende at den ikke falt i smak Grin

Men særlig overraskende var vel ikke dette. Dette er fordommer mannen min har blitt møtt med i snart 10 år. Til tider blir jeg møtt med de samme fordommene selv, da helst når jeg går på stranden med barna og er over gjennomsnittlig muskulært sett og i god form. Jeg tror faktisk at det er mange som syns det er stygt, men også at det er en del missunnelse inni bildet fordi noen får til det de fleste ikke gjør. Hva er vel mere sexy enn en spretten, godt trent kropp med MYE muskler?? Ikke noe jeg kan komme på i hvertfall

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Mange fordommer gitt..
« #22 : 22. mai 2008, 21:38 »
haha beste tråden jeg har sett i dag Wink Fin diskusjon/meningsytringer fra jentene Wink LOL!
bare jeg som ser boler i nesten hver setning eller har jeg bare fått noe i øyet ? Tongue Wink
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Mange fordommer gitt..
« #23 : 22. mai 2008, 21:40 »
Litt sent med blomsten og bien kanskje?

På en måte ja, men hørtes ut som om han la frem til å tilfredstille menn, i den sammenheng med homofili... Derfor jeg spurte:)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Mange fordommer gitt..
« #24 : 22. mai 2008, 21:45 »
På en måte ja, men hørtes ut som om han la frem til å tilfredstille menn, i den sammenheng med homofili... Derfor jeg spurte:)

Skjønte hva du siktet til, du skrev litt mellom ordene selv, hehe Smiley

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Mange fordommer gitt..
« #25 : 22. mai 2008, 21:47 »
Morsomt at noen der inne hadde fått med seg signaturen til noen av damene her inne på forumet (deriblant min).

Sjokkerende at den ikke falt i smak Grin

Men særlig overraskende var vel ikke dette. Dette er fordommer mannen min har blitt møtt med i snart 10 år. Til tider blir jeg møtt med de samme fordommene selv, da helst når jeg går på stranden med barna og er over gjennomsnittlig muskulært sett og i god form. Jeg tror faktisk at det er mange som syns det er stygt, men også at det er en del missunnelse inni bildet fordi noen får til det de fleste ikke gjør. Hva er vel mere sexy enn en spretten, godt trent kropp med MYE muskler?? Ikke noe jeg kan komme på i hvertfall

Jeg er faktisk enige med kvinsa der, kommer det en muskelfjert gående med singlet og gullsmykke med det stive blikket så får jeg også fnatt.
Jeg mener at det ikke skal være deg, men en del av deg, har man muskler trenger man ikke på død og liv kun være muskler, slik desverre mangen tror.

Muskler skal komme som ett bonus i mitt tilfelle mot damer, det trenger ikke å være nødvendig.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Mange fordommer gitt..
« #26 : 22. mai 2008, 21:52 »
Da har jeg lest hele tråden i kvinneforumet.  Shocked

Jeg kan svare her for det ser ut som de leser her også da det ble linket hit.

Jeg er skremt over alle fordommer som kvinner sitter inne med. Første tanke er, er de bitter på noe?
Mye uvitenhet er det også. Veldig mye og lite interesse for å bli mere belest.
Hva hver enkelt liker eller ikke får bli opp til dem selv, men jeg må si at grobunn til JANTELOVEN kommer fra damer. Bare les tråden hvis dere tviler.
Jeg for min del holder enkelte ting inni meg for å slippe å såre folk som har helt andre interesser enn det jeg har. For jeg har akseptert at jeg har ulikt syn på enkelte ting enn det andre folk har. Men jeg holder kjeft selv om jeg i mitt syn er helt uenig med det de driver med.
Hvilke signaler sender dere til barna deres med de forutintatte og fordommene dere sitter inne med og ytrer helt fritt i alles påhør?

Å si at store muskuløse menn boler og er dumme er som å si: Alle afrikanere har aids og alle pakistanere er terrorister og selvmordsbombere m.m. Jeg vet ikke om det stemmer, men "corr. me if i`m wrong".  Wink

Vi kan være glad for at ingen er lik. Noen liker å satse på karriere, noen liker barn og stooor familie og noen liker å presse grensene med egen kropp. Vis heller at dere gleder dere over andres resultat. For de har tross alt klart noe du ikke har klart og vice versa.

Selvsagt finnes det kroppsfikserte gutter/menn over normalen (tenker her på show off gutter), men de går i samme kategori som damer som skjønnhetsopererer seg og setter inn silikon. Like patetisk begge deler spør du meg, men de gjør bare horisonten ennda bredere og mangfoldet mere spennende. Det vil ha manglet en bit hvis de var plutselig blitt borte.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Mange fordommer gitt..
« #27 : 22. mai 2008, 22:02 »
MÅ man ha komplekser, dårlig selvtillitt, være aggressiv, dum osv osv for å ha mye muskler? herregud, nå ble jeg bare sur her! Teite kvinnfolk!

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Mange fordommer gitt..
« #28 : 22. mai 2008, 22:21 »
"Jeg har en del fordommer mot de som orker å trene så mye (eller utsette kroppen sin for hormoner og andre ting som gir muskler)"

Jeg er HELT enig i hva hun her sier! Selv ville jeg aldri ha utsatt kroppen min for hormoner! Hvem vil vel ha hormoner i kroppen sin?!? Off, nei og nei, folk som liker å ta vare på kroppen sin...hva skal en gjøre med de..?

"Muskler som er bygd opp foran speilet på gymmen er absolutt ikke sexy." (samme person)

Hva er egentlig forskjellen på muskler som bygges med vekter og muskler som bygges ved tømmerhogst, turn eller gjennom kampsport for den sags skyld? Om man stilte to personer på lik størrelse ved siden av seg, ville hun da ha sett hvem av de som hadde pumpet, og hvem som hadde oppnådd muskelmassen sin på andre måter? Skarp sak dette.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Redigert2.0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Mange fordommer gitt..
« #29 : 22. mai 2008, 22:41 »
Jeg kan se for meg disse 'kvinnene' så jævlig! Mulig jeg er trangsynt, men er ikke dette kvinner som bruker all sin tid og krefter på slanke-guide, vitamin E, faste-kurer, ananas-kurer, støtteklubber, ja, alt tjas&mas? Typiske '10 tips for'-kvinner.   

- Og VI er usikre?

maada faka

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!