avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1015014 ganger)

Utlogget Zuul

Kjipt å være så skakk. Angry Føler med deg, har hatt fire-fem mnd nå med betennelser i hytt og pine woot

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Høres ikke bra ut IP!! Håper det går bedre etterhvert!!  Undecided

Ja, det har jeg god tro på Smiley
Bare å re-sette kassaaparatet og legge nye planer.
Håper det går bra med din trening og ikke minst kroppen Cheesy

Kjipt å være så skakk. Angry Føler med deg, har hatt fire-fem mnd nå med betennelser i hytt og pine woot

Ja du har jo etterhvert laaaang erfaring med vondter overalt Tongue
Så du kjenner deg vel litt igjen? Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

Ja, det har jeg. Men det er liksom litt lettere å innfinne seg med sånt når man er borti i 50 woot

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja, det har jeg. Men det er liksom litt lettere å innfinne seg med sånt når man er borti i 50 woot

Nja, jeg er ikke helt sikker? Tongue
Jeg har sedate vaner opp til halsen, så det har liksom ikke plaget meg for mye at jeg får til et begrenset antall aktiviteter. Du er vel ung til sinns og klar for mer action enda du?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

hodet funker godt, kroppen er skrot. Men, vi kommer vel igjen what

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
hodet funker godt, kroppen er skrot. Men, vi kommer vel igjen what

Hodet ja... hehe, får vel bruke tiden utenfor gymmet på å få det til å funke igjen Wink
Det var en god påminnelse... Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

sant og si har det siste halvåret med skader og dritt gitt meg litt gløden tilbake på både å høre på musikk og lese bøker, gjerne kombinert.  Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
sant og si har det siste halvåret med skader og dritt gitt meg litt gløden tilbake på både å høre på musikk og lese bøker, gjerne kombinert.  Smiley

Jeg må først bli ferdig med skoledritten Tongue
Så kan jeg starte med lesingen, hehe
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

eneste skolen jeg deltar i for resten av livet er old school Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
hehe, old school is better than No school  Grin

GZA - genious indeed
http://www.youtube.com/watch?v=NKpIkOXgAmg
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Trening i dag og i går:

16.mai:
Benk m/ben opp:
100 kg 1x3
110 kg 1x3
120 kg 1x3
125 kg 1x3
130 kg 1x3
135 kg 1x2

Smalbenk m/ben opp:
120 kg 3x3

Medium bredi benk m/ben opp:
120 kg 2x3

Biceps:
3 sett

17 mai:

Chins+Dips+Ryggliggende planke:
3+5+max tid x 10 omganger

Benk m/ben opp:
80 kg 1x10

Benk m/hantler:
30 kg`s: 1x12


Kommentar:

Per Ove hadde grovlett benk på 220 kg i går, Heidi løftet 120 kg i knebøy og Hege løftet 90 kg i benk.
I dag gjorde Fredrik 230 kg i knebøy og Heidi 75 kg i benk  2thumbsup

Fant også ut at jeg kan sykle Cheesy
Så ingen unnskyldninger for å ikke gjøre det
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ingen trening i dag. Er enda forkjølet, og det gjør ganske så vondt å hoste. Derfor best å ta de helt piano noen dager Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jippi, en aldri så liten seier i dag Smiley

Oppvarmings drill
Chins:
3x5
+
Dips:
3x8
+
Supermann i terapimaster:
3x15


Knebøy m/mer vekt på ene siden:
25 kg 1x8*pr. bein
27,5 kg 1x6*pr.bein
35 kg 1x3*pr.bein

Benkpress m/bena opp:

opp til 120 kg x3

Smalbenk m/bena opp:
100 kg 1x3

Bicepscurl:
25 kg`s 1x5
10 kg`s 2x12

Lårcurl i terapimaster:
2x5+3+2+1+1+1+1

Dips:
1x20*kjennes ut som om jeg er ca. halvveis til failure her. +/- 5 reps

Sykkel:
20 min

Kommentar:
Klarer å utføre øvelsen knebøy nå, så skal fortsette med den. Og Liggende lårcurl i terapimaster.
Sammen med sykklingen får jeg da noe stimuli på ben.
Forøvrig er det strukturelle forskjeller på kroppen nå, som helt sikkert fører til en del plager. Pleide å ha svai i ryggen, er nå helt flat. Mystisk.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI

Eneste beskjeden jeg har fått hele tiden er at Psoas antagelig er overaktiv Wink
Det var den også i innledende fase, den hadde krampet seg helt og skapte mye problemer. Gikk 2-2,5 uke med helt skjev kropp. Men har fått tøyd den skikkelig bra og massert på den både på oppsiden og nedsiden av hofta. Så tror ikke den er understimulert, har kjørt funksjonstester og den er veldig sterk Smiley
Men har strikk liggende, så gjør et forsøk Smiley

Ellers prøver jeg å ligge litt på rygg med bena strak, men det går kanskje i maks 10 sekund og jeg klarer ikke å slappe av i gluteus da. Akkurat samme skjer liggende på mage.
For å få sove må jeg ligge på magen, løfte kneet opp mot brystet og ha kneet liggende i 90 grader tett ved siden av kroppen, andre posisjoner gir smerte.
For meg kjennes det ut som om det hadde vært lurt å sitte på knærne med leggene under, og så legge meg bakover samtidig som noen legger press på korsryggen. For å gjenskape svai

EDIT: sånn helt umiddelbart kjentes det ikke verst ut, måtte jobbe veldig bra. Er bare redd for å jobbe med en muskel som kanskje er overaktivert Tongue Men skal teste litt forsiktig de neste dagene. Et par runder om dagen.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!