avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1014949 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9690 : 22. mai 2011, 23:12 »
What? Deff?  Huh

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9691 : 24. mai 2011, 11:32 »
What? Deff?  Huh

Går rykter på gaten at Lars skal ned i -83:O Han skal deffe seg ned på sjokolade og kokos boller i håpet om å holde benk trykket oppe:O

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9692 : 09. november 2012, 21:37 »
Nei, han var ikke død!
92 kg, slank, lækker og sprek.

Sentrumsløpet er neste på planen, satser også friskt mot Benk NM 2013, som skal arrangeres i Alta.
Før den tid håper jeg på 165 kg+ raw @ 93 kg. Det ville vært tilfredstillende, selv om jeg har mål om enda noen kilo til. Men alt dette får bli en bonus.

For tiden kjører jeg 2.omgang med frekvensprogrammet i benk, bøy/mark har jeg mer eller mindre lagt helt på hylla. Har ikke rygg til å fortsette med noe der. Markløft virker å være tryggere enn knebøy og jeg har ikke helt utelukket 300 kg i mark, men når kroppen er vond absolutt hele tiden og blir akutt verre av tung mark og knebøy i det hele tatt blir lysten svært lav. Ødela ryggen for tidlig, grunnlaget var ikke der og skaden var for omfattende. Hverdagen med rehab er en helt annen enn hverdag med prehab. Forskjellen er massiv. 

Dagens økt vitner om styrke på 99 % av hva det en gang var på 102-103 kg. Meget fornøyd med dette.
Anslår maks å være 162,5 kg i denne varianten, hvor godt det lar seg overføre til benkpress vet jeg enda ikke. Har kun vekter på omkring 135-145 kg der foreløpig Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=yt7oJyrva1s&feature=plcp
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9693 : 09. november 2012, 21:40 »
Herlig at du er tilbake! Hold det gående Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9694 : 09. november 2012, 21:50 »
Herlig at du er tilbake! Hold det gående Smiley

Skal forsøke Smiley
Må jo komme meg videre snart! Smiley
I alle fall i benk, No excuses Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Aasen1992

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 615
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 615

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9695 : 09. november 2012, 23:09 »
Uhhhhh, her må man jo følge med! Rå pin press forresten Smiley
Stevnepers: 262,5 - 160 - 260 - beste total - 675kg

20 år (1992)      -       90kg
loggen min : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86087.0.

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9696 : 09. november 2012, 23:55 »
Så godsmilet på Per Ove etter løftinga di Lars, detta var veldig bra!. Hvordan er det med Per?
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9697 : 10. november 2012, 15:24 »
Så godsmilet på Per Ove etter løftinga di Lars, detta var veldig bra!. Hvordan er det med Per?


Per Ove trener seg opp etter meniskskade og har et langsiktig mål nå. Belastningen på trening er derfor litt under hva man kan forvente å løfte svært tunge vekter av.
Når det er sagt, så tror jeg NM blir ganske bra for Big P! Smiley
Persen er 880 kg, dette er skal det mye til å toppe. Men årsbeste er ikke umulig Smiley

Han er alltid sterk og jeg tror han lever lenge på gammelt treningsgrunnlag.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9698 : 10. november 2012, 15:27 »
Jeg får legge igjen et spor, så jeg kan følge med her også!  Kokk
Brumunddal AK



Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9699 : 21. november 2012, 23:34 »
Lite trening denne uken og forrige,  grunnet NM og Masterinnlevering.

Brystet kødder litt, men fikk kjørt ei grei økt med skjorte:

https://www.youtube.com/watch?v=IWIFKj_6s9Y&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=1&feature=plcp

Fikk også kjørt en WOD - kalt balle klorin:

https://www.youtube.com/watch?v=j0d5eBryCAA&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=2&feature=plcp
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9700 : 04. desember 2012, 19:54 »
Dagens "teststevne":

Knebøy - 140 kg:
https://www.youtube.com/watch?v=b8FvYIBDKdw&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=3&feature=plcp

Benkpress - 130 kg:
https://www.youtube.com/watch?v=ymvLtiRWJWc&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=1&feature=plcp

Markløft - 180 kg:
https://www.youtube.com/watch?v=sRyCkLQ9bd8&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=2&feature=plcp

Totalt: 450 kg @91,2 kg = 285 poeng 

Kommentar:

Knebøy var overraskende bra, svært lett å gå ut med. Litt ekstra fokus på kjerne i det siste har antagelig bidratt og ikke minst litt mobilisering av thorakalen, har en bedre base enn tidligere. Teknisk ser det veldig bra ut, selv om jeg ikke klarer å reversere bevegelsen jeg gjør ned på veien opp. Regner med serien 140-150 (147,5) - 155 (160) kg i knebøy

Benken var vanvittig lett, men kun på 130 kg. 120 kg før var egentlig ikke så veldig lett, har derfor kun moderate forventninger. Basert på 130 kg hadde jeg tippet 160+. Realisten i meg sier 130-137,5-145 kg i benk

Markløft var svinetungt, satt ikke bra i dag. Veldig passiv og blir jo preget av å være så svak i bena, tør ikke dra til skikkelig. Vektene ligger bra limt, men teknisk ser det ikke så ille ut. Serien blir forhåpentligvis slik: 180-195-205 kg, det er en bra bit igjen opp til gammel styrke med andre ord

Totalt er målet: 500 kg @ 91 = 317 poeng.
Det blir med andre ord ikke NM kvalik denne gang, men Benk NM kvalik bør gå. 570 kg får bli neste gang. Er alt, alt for svak pr. dags dato Smiley

Morsomt gjensyn med knebøy og jeg tror jeg kan gå i gang med treningsvekter på ca. 100-120 kg igjen dersom jeg følger den tråden opp. Mye avhenger av hva jeg får utført av rehab fremover. Strukturell rehab som vanlig.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9701 : 18. desember 2012, 12:30 »
Ikke sett denne før nå! Når blir det stevne? Bare lette løft da, luft! Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9702 : 21. desember 2012, 20:25 »
Ikke sett denne før nå! Når blir det stevne? Bare lette løft da, luft! Smiley

Et tungt 135 kgs løft i knebøy Wink
Og en veldig lett benk på 155 kg, etter det en liten skade på 160 kg. Fryktet avrivning, men slapp unna med skrekken. Kan benke igjen en gang på nyåret allerede Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=WFaHn4ieLks&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=3

https://www.youtube.com/watch?v=fwW4oLdGxOY&list=UU40efYkSymTjIFVbH2QZXxg&index=5
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9703 : 14. februar 2013, 16:42 »
Update:

Ble et kortvarig comeback på loggefronten, syk i 10 uker hittil.
Rimelig heftige saker virker det som, men helsevesenet tar seg allikevel gooood tid. I tillegg ventet jeg noen uker for lenge før jeg tok vett til meg for å besøke en udugelig fastlege (etter mitt syn), var også i jobb litt for lenge før jeg roet det ned. Ny jobb startet derfor skandaløst dårlig og det merker jeg er litt drit. Det er faktisk smått katastrofalt ettersom jeg kom inn som en hastereserve for en som nå er i behandling for alvorlig sykdom.... Føler med sjefen som i disse dager kjører trippelt opp og har det administrative i tillegg (dette også pga sykdom)!

Har jo selvsagt ingen klar diagnose i hodet mitt og det vil ta litt tid enda før det dukker opp noen svar, men et par av alternativene er ikke særlig oppløftende. Derfor er det kun svært rolig trening og helt labert tempo på alt jeg foretar meg om dagen. Ettersom jeg har vært student i mange år er jeg i utgangspunktet ikke av de mest effektive med dagene mine, men de siste ukene har jeg satt rekord for uproduktivitet. Angrer selvsagt litt på det, men ikke nok til å kjøre opp pulsen unødig. Forsøker virkelig å bare holde de små grå i gang med litt kvalitetslesning, det fysiske forsvinner i et skremmende tempo og vekten er ca. 84,25-83,7 kg om dagen. Blodprosenten falt som en dupp en periode og oksygen trenger man jo, så jeg skulle gjerne ønske jeg var ferdig med diagnostiseringen. Har lyst til å starte en form for behandling snart nå merker jeg. Har en plan om å betale av litt gjeld i år, og da ser jeg et behov for å jobbe litt... :p

Snart er konkurransesesongen i gang for fullt og jeg har mange stevner jeg ser frem til, Nordisk rekker jeg ikke. Men der var det strengt talt overflod av lagledere i utgangspunktet, så det var bare til det beste for utøverne tror jeg. Færre kokker osv Wink
Men når det er sagt, skulle gjerne vært der altså Smiley

Em Junior er nest ut og da skal jeg igjen være sterk nok til å lesse 25kgs skiver og ta avløft i benken, hehe. De små målene... Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9704 : 14. februar 2013, 20:29 »
Kjipe greier. Håper formen snart er på bedringens vei :-)
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!