avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1015003 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9735 : 02. mai 2013, 08:29 »
Æ likte debutinnlegget ditt meget godt, mye fornuft Smiley Gleder meg til å lese om FMS. Har en 14dvd FMS seminar fra Gray Cook, har sett 2 av 14, var for spesielt interesserte og som å se maling tørke Cheesy

hehe, ja det er litt materiale som man burde vært gjennom. Heldigvis kan man gjennomføre en evaluering med FMS uten å runde alt dette. Kommer heller til å bruke tid på å finne progressive alternativer til testresultatene, enn å finne ut av den rasjonelle tanken bak alt. Målsetningen med FMS for min del er å kunne spesifisisere ovenfor utøveren hvorfor en periode uten benkpress f.eks kan være nødvendig eller hvorfor knebøy må erstattes med unilaterale løft en periode, osv.

Drar det ned et nivå, men om det kan bidra til en stevnestart til eller 5-6 uker ekstra med stigende formkurve uten å måtte gå inn å endre er det jo verdt det Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9737 : 02. mai 2013, 18:00 »

Jeg får ikke lov til å drive med lagidrett, og jeg får ikke kjøre noe pressøvelser.
Utover det var det helt okey. Litt laber hurdle step.
Med andre ord er det en grunn til at jeg ikke la ved noen instruksjonsøvelser
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9738 : 02. mai 2013, 23:13 »
hehe, ja det er litt materiale som man burde vært gjennom. Heldigvis kan man gjennomføre en evaluering med FMS uten å runde alt dette. Kommer heller til å bruke tid på å finne progressive alternativer til testresultatene, enn å finne ut av den rasjonelle tanken bak alt. Målsetningen med FMS for min del er å kunne spesifisisere ovenfor utøveren hvorfor en periode uten benkpress f.eks kan være nødvendig eller hvorfor knebøy må erstattes med unilaterale løft en periode, osv.

Drar det ned et nivå, men om det kan bidra til en stevnestart til eller 5-6 uker ekstra med stigende formkurve uten å måtte gå inn å endre er det jo verdt det Smiley

Interresant - har akkurat bestemt meg for en periode uten benkpress! Skal forsøke å lese meg opp på litt FMS Smiley

Edit: tok den skuldermobilitetstesten nå, ene siden scoret 3 ish, mens andre scoret 2 (egentlig 0 pga litt smerte). Ser at jeg klarte 1 på active straight leg raise. What would jesus do? :Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Benk film s. 627
« #9739 : 06. mai 2013, 21:19 »
Interresant - har akkurat bestemt meg for en periode uten benkpress! Skal forsøke å lese meg opp på litt FMS Smiley

Edit: tok den skuldermobilitetstesten nå, ene siden scoret 3 ish, mens andre scoret 2 (egentlig 0 pga litt smerte). Ser at jeg klarte 1 på active straight leg raise. What would jesus do? :Smiley

Smerte gir 0 ja Smiley

Finner du mye triggerpunkter på hamstrings og er den konstant hard/øm? Smiley
Tror kanskje problemet kan være at den er forlenget og står i spenn. Anbefaler en passiv test på straight leg, for å se om det da løser seg.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!