avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016317 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #285 : 18. desember 2005, 15:12 »
Jeg hadde 140 i benk i fjor Wink

Kan godt hende 690 holder til medalje, mye som spiller inn Smiley

Nå er det jo snakk om uten skjorte her da  Wink

Regner ikke med 690 holder til medalje, og jeg må jo perse litt for å komme dit  Smiley
Har jo 2007 som jeg kanskje kan gjøre det bra  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #286 : 18. desember 2005, 15:13 »
Skal du ikke ha lengre hvile etter kortisonsprøyte?


Var bare oppe på 50 kg så jeg tok ikke noen tunge vekter. Håper det går bedre mandag.
hvis ikke får jeg prate med Ingunn  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #287 : 18. desember 2005, 15:40 »
Skal du ikke ha lengre hvile etter kortisonsprøyte?


Lett trening kan ofte begynnes 7-10 dager etter injeksjon. MEN, spørsmålet er jo hva diagnosen din er. Har du en skikkelig utredning ? HVIS det er konstantert en betennelsestilstand så kan kortison ha en smertelindrende/betennelsesdempende effekt OM det er satt riktig og om det ikke er flere smertepunkter/områder.
På mer eller mindre kroniske/langvarige tilstander så er jo gjerne problemet sammensatt og en injeksjon på ett punkt/område vil ikke være nok.

Uansett så bør jo de problematiske øvelsene unngås i lengre tid og fokus bør ligge på langvarig og systematisk opptrening(synes jeg da Smiley)
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

silentk

  • Gjest
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #288 : 18. desember 2005, 19:37 »
Føler med deg, Ip. Må være forferdelig surt, men jeg jeg må si at du takler denne skade-motgangen særdeles bra Smiley Den enorme styrken ligger uansett bare og lurer under overflaten, og venter på at kroppen blir fullstendig reparert Wink

PS: Blir trening i Sande i morgen. Skal høre med folket om eksakt tidspunkt.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #289 : 19. desember 2005, 21:02 »
Siltentk: hyggelig å hilse på deg i dag. Du er brei som et hus  Cheesy
Bra bøy i dag også  2thumbsup

Trener: Var hos spesialist på skuldre på et rehabiliteringssenter. Fikk også meget god oppfølging. De skulle nemlig teste to nye apparater og de trengte da en med litt muskler for å se om de var gode nok. Så det var tre leger tilstedet som holdt på med disse apparatene lenge  Smiley
Legen sa jeg kunne trene lett etter et par dager, og jeg fortalte han at jeg skulle forsøke å kjøre på litt mot NM og se hvordan det går. Og så heller trene lett etterpå.
Men jeg må jo si at jeg ikke kjenner bedring nå. Og da har det nok ikke hjulpet.
De fant væske annsamling i biceps senen men trodde ikke det var en del av problemet. Men det er i det område jeg kjenner smerten.

Det de fant var jo "ledd" gikt i ac-leddet.
Eller ac-leddathrose. Muskler og sener så bra ut. 
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #290 : 19. desember 2005, 21:08 »
Mandag 19.12

Mage: 3x20
Rygghev: 1x12

Knebøy nakke: 125 kg 1x6
                        145 kg 1x5
                        155 kg 1x4
                        165 kg 1x4  Smiley
                        160 kg 1x4
                        155 kg 1x4

Benk medium grep: 97.5 kg 1x6
                               112.5 kg 1x4
                               120 kg 1x3
                               130 kg 2x3*
                               130 kg 1x4*
*m\flaske

Stiffleg på kloss: 95 kg 1x5
                          110 kg 1x4
                          117.5 kg 1x3
                          125 kg 1x3
                          122.5 kg 1x3

Good morning: 70 kg 3x5

Lattrowing stang m\stopp: 90 kg 3x6

Lårcurl: 1x9,1x8 startet for tungt her og droppet et sett.

Kommentar:

Tungt i bøy, men jeg er allikevel fornøyd. Er pers med stang på nakken tror jeg.
Benken er jo ikke mye å si om. Vondt der. Men siste sett er letteste som det pleier å være.
Må bli skikkelig varm før det går bra der. Virker som om 6 cm kloss er bra høyde for meg.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #291 : 19. desember 2005, 21:58 »
Hyggelig å hilse på deg også. Du har jaggu vokst siden sist jeg så deg Smiley Kjente deg nesten ikke igjen.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #292 : 19. desember 2005, 23:35 »
Sitat
De fant væske annsamling i biceps senen men trodde ikke det var en del av problemet. Men det er i det område jeg kjenner smerten.

Det de fant var jo "ledd" gikt i ac-leddet.
Eller ac-leddathrose. Muskler og sener så bra ut. 

Hvis de finner væskeannsamlig, så kan jo det tyde på en form for irritasjon. Mitt forslag:

IMS -nålebehandling i kombinasjon med slyngeterapi. Så kan man bedrive MTT og stabilitets/cufftrening etterhvert.
Hvis man ikke kan bruke nåler så kan triggerpunktbehandling og bløtvevsbehandling av både supraspinatus og infraspinatus, samt annen skuldermuskulatur være et alternativ.
Noe av dette har du vel prøvd.

For artrosen så er jo glucosamin og kondroitinsulfat noe å prøve.
Reseksjon(operasjon) er jo absolutt siste utvei og ikke gunstig for en benkpresser.  Sad

Pressøvelser  for bryst, skuldre og vanlig sidehev burde du gi f... i for en lang stund.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #293 : 20. desember 2005, 09:26 »
Tar glukosamine og chondriotin. Håper det skal hjelpe. Slyngtrening har jegh prøvd, men i det siste har jeg ikke klart det. Har vært vondt.
Har ikke prøvd triggerpunktbehandling og bløtvevsbehandling av verken supraspinatus eller infraspinatus.
Får prøve det  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #294 : 20. desember 2005, 09:32 »
Hyggelig å hilse på deg også. Du har jaggu vokst siden sist jeg så deg Smiley Kjente deg nesten ikke igjen.

Har ikke gått opp like mye som deg da  Grin
Hvor mye veide du når jeg så deg i drammen?
Andreas må begynne å dra på litt i bøy, skal han holde følge med deg  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #295 : 20. desember 2005, 10:43 »
Har ikke gått opp like mye som deg da Grin
Hvor mye veide du når jeg så deg i drammen?
Andreas må begynne å dra på litt i bøy, skal han holde følge med deg Wink

Hehe. Den gangen i gågata så veide jeg vel rundt 61 kg (veier ca 99 nå +/-). Det eneste jeg trente da var push-ups. Hadde sånne push-up stands på hybelen. Uansett, husker jeg sto og så på deg og Andreas den gangen - dere så så sterke ut at jeg ble fristet til å begynne med vekter Smiley Andreas skrøyt jo av deg også.

Synd at Andreas sliter sånn med den ene hofta si. Må være bra irriterende for ham.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #296 : 20. desember 2005, 10:46 »
Ja det er noe drit! For han er rå sterk i beina, og kunne bøyd mye nå  Undecided
Han kommer nok tilbake  Smiley
Du har nok valgt rette idretten, når du har klart å gå opp så mye  Cheesy
Og med 200 kg raw i bøyen snart, bekrefter du jo at dette er rette idretten for deg  Afro
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #297 : 20. desember 2005, 12:08 »
Takk for oppmuntrende ord Smiley Andreas er overbevist om at jeg ligger på sykehus om ikke så lenge med avrevne lårmuskler og ødelagte ledd Grin Han synes nok jeg er litt ufornuftig. Han ga meg forresten juling i går. Slengte meg rundt i lokalet da det var tomt. Orket ikke gi ham motstand Tongue

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #298 : 20. desember 2005, 19:40 »
Slåssing i lokalene  woot
Du tar han neste gang  Smiley

Dagens korte:

Terapimaster: 3x10

Pushdown m\tau: 3x20

Bakside skuldre: 2x10

Bryst i cablecross: 3x10
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
SV: Ivrig Pinglete oppkjøring mot NM!
« #299 : 20. desember 2005, 20:17 »
Slåssing i lokalene woot
ja, for det er et ukjent fenomen for våres del??


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!