avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016333 ganger)

Mesterinne

  • Gjest
Bra bøy  Gull

Og veldig enig med innlegget til Jøren her!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Har fremdeles langt fler økter med stangen ned. Og har alltid vært svak i nakkebøy.
For å vite eksakt hvor sterk jeg er i bøy må jeg flytte stangen ned. Men det skal jeg ikke gjøre enda.

Nå skal jeg bare øke trenings mengdene i mark. For jeg er i den dårligste mark formen jeg har vært i på veldig lenge og vet at jeg har mye å hente i bøy på å bedre markformen  2thumbsup

Bare få til et løft i benk igjen snart nå  Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Hvorfor ikke bare løfte med stangen høy permanent. Vil jo være mye bedre for ryggen din og det tar ikke lang tid før du er like sterk eller sterkere enn hva du er med stangen nede. Får mer ut av utstyret også som som oftest. La om selv etter NM i mars - har vært en seig prosess - men definitivt verdt det.
listefyll returns

Mesterinne

  • Gjest
Asbjørn løfter all bøy med stangen høyt...

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jo da det er det som er planen  Smiley.
Men så setter jeg meg noen mål inni mellom og da hender det jeg må finne tilbake til gamel teknikk igjen for å ta disse. Har ikke prøvd på det på lange tider nå heldigvis  Wink

Samme vil jeg gjøre i mark. Har delvis lagt om til sumo. Da dette er bedre for ryggen. Men kommer til å klare mer i vanlig mark en god stund til.
Får enda ikke nakke bøyen eller sumo marken til på de tyngste løftene, men i løpet av året skal jeg sikkert klare det langt bedre.
Må bare klare å sette fokus på teknikken i disse to.
Og det hadde hjulpet om jeg faktisk klarte å øke styrken i bena  Huh
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Asbjørn løfter all bøy med stangen høyt...


Tror Frode gjør det også.
Og asbjørn har perset mye i knebøy allerede. Så nakkebøyen er nok bare tilvending  Smiley
Men en forutsettning er at man har lår styrke. Og det er jeg totalt blottet for  blush
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
2thumbsup

Slike ting man opprettholder fremgangen av. Hva hadde det løftet gitt deg egentlig utenom styrket ego og en risiko for ryggen ved en stil du ikke trener for tiden?

Flott at du er i rute, men husk at når en svever høyt faller en fort ned igjen.
(bare et forsøk på å virke litt vis her Tongue Vet at du er 10 dager eldre og har trenerkurs, så jeg kan egentlig bare holde kjeft Lips Sealed)

Tar det bare neste gang  Dance
Eller da vil jeg gå på 200 kg nakkebøy, og skrive i loggen; vurderte 210-215 med stangen ned men droppet det  Wink

Er for å  berolige meg selv med at jeg teoretisk kunne løftet mer med stangen ned. Men etter mange mange økter med stang på nakken er det nok ikke lengre mer enn en liten forskjell på de to for min del  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg tror han jobber på TIS på fredag, vi får ta ham da Deal
Vi får ta en omgang med han da ja sakte.. Grin

Why can`t we just all gel along  what

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

 Kiss
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Tar det bare neste gang  Dance
Eller da vil jeg gå på 200 kg nakkebøy, og skrive i loggen; vurderte 210-215 med stangen ned men droppet det  Wink

Er for å  berolige meg selv med at jeg teoretisk kunne løftet mer med stangen ned. Men etter mange mange økter med stang på nakken er det nok ikke lengre mer enn en liten forskjell på de to for min del  Smiley


 Dance Veldig bra!
Men slutt med det der om stanga lenger ned då Wink Vil aldri sjå deg løfte på ein annan måte enn med stanga høgt.  Knebøy

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Må nok flytte den ned når 200 kg passeres tror jeg. Men det blir nakkebøy på meg fremover også.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Er det bare meg, eller er det lite smart å løfte opp mot maks uten støtte av drakt, når man ikke har noe stevne på gang og har relativt fersk prolaps i ryggen.
En skikkelig prolaps tar som kjent flere år å tørke ut. Opp til 5-10 år.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg løftet stevne 4 uker etter jeg fikk de tre prolapsene. Og de er ikke så veldig ferske i grunn. Fikk de nm 2004.
Jeg har ikke hatt noe treningsopphold etter prolapsene. Og har perset med 60 kg sammenlagt etter jeg fikk de. Har hatt mye dårlig trening og har alltid verk og pump i korsryggen. Og beina dovner bort. Men store smerter har jeg kun hatt etter stevner.
3 markløft med drakt er ikke bra for min rygg  Wink

Jeg prøvde utstyr forrige gang jeg skulle ha tungt, det kjente jeg i ryggen.  Det er klart at 220 kg er en større belastning enn 190 kg. Drakten har da ikke noe å si på det. Vekten på stangen og ryggen er da 220 kg som er langt mer enn 190 kg.
190 kg var da heller ikke noe maks løft. Visste jo godt at jeg ville klare det.
Men om jeg ryggen hadde tålt 230 kg med drakt den dagen kan jeg jo ikke vite og da er det dumt å prøve det.
Løftet også 190 kg med rett og fin rygg  Smiley

Jeg er for øvrig midt i en oppkjøring selv om det ikke blir noe annet en trenings stevne, grunnet leddgikt i venstre skulder som gjør benkpress over 50 kg jævlig vondt.
Gleder meg til å se hva jeg løfter om 4-5 år jeg da  Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Ok, jeg for min del får vesentlig støtteeffekt av en tight drakt.
Du følger vel ikke akkurat de tradisjonelle anbefalingene etter skader, med langsiktig og gradvis oppbygning og mye kjerne/stabiliserende trening.
Får håpe det går bra.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Mesterinne

  • Gjest
Hvis du er litt mer tålmodig framover, så unngår du å gå på en ny smell. Hva har du egentlig igjen for å perse uten utstyr nå? Er det ikke bedre å vite at du begynner å komme iform igjen, og heller holde deg på litt lavere vekter?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!