avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1015039 ganger)

silentk

  • Gjest
Jeg skal opp å surre rundt der Smiley
Andreas skal ikke. Og det er jeg enig i. Han må tenke på å trene godt over lengre tid nå.
13.03.04 løftet Andreas 217,5(lett)-105-215 537.5 kg sammenlagt på 78.7 kg kroppsvekt. Nå har han det samme på over 90 kg kroppsvekt. Har økt greit i benk. Men han burde hatt over 250 kg i både bøy og mark. Håper han snart kommer skikkelig i gang igjen.
Mye trøbbel med hofta vet jeg. Men han trener heller ikke så bra.

Ahh. Nei, han jobber visst så mye også, sier han. Men han sa at han skulle ta 200 i mark med frontgrep før meg Tongue

Uansett, jeg skal nok på NM og se på de i KK-67 løfte. Så da snakkes vi kanskje Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
hvorfor er du så opptatt av franskpress? er jo bare en liten isolasjonsøvelse. "100kg i franskpress er mer imponerende" Ja det er imponerende at du gidder å bruke så mye tid på en øvelse som ikke viser styrke, når du er styrkeløfter.

Liten isolasjons øvelse?!
Franskpress er det eneste jeg har til å øke styrken i triceps. Må holde den ved like for å kunne komme tilbake i benk igjen.
Trener franskpress en gang i uken. Det synes du er mye  woot
Tar 15 min i løpet av uken. Så ja du har helt rett. Hvorfor kan jeg bruke så ufattelig mye tid på å bli sterk i triceps  Shocked



Hvorfor bruker du så mye tid på benk?   what
En øvelse som heller ikke har mye med styrke å gjøre
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Kan du ikke kalenderen Huh

Var vel ikke fylt 21 år enda nei  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ahh. Nei, han jobber visst så mye også, sier han. Men han sa at han skulle ta 200 i mark med frontgrep før meg Tongue

Uansett, jeg skal nok på NM og se på de i KK-67 løfte. Så da snakkes vi kanskje Smiley

Synd han ikke får gjort det beste ut av talentet sitt.
200 kg med frontgrep er fremdeles bare 200 kg i markløft!  Wink
Så lenge det er lov å snu grepet og jeg ikke er strongman tar jeg ikke det svake grepet mitt så tungt  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Mesterinne

  • Gjest
Klar for å surre knallharde surringer i kveld? Så skal du få mat etterpå  Wink  Spise

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Albuene har plaget meg lenge Tongue
Kjører bare høy rep trening nå.
Blir ikke noe maksing. Tar ikke 1 rep på 50 kg`s hantlene før jeg er god for 4-5 rep.

Er bare knærene jeg aldri har hatt problemer med nå Gå

Du kan få mine knær. Jeg har strengt tatt ikke noe behov for problemer mer knærne. Ja, eller noen andre ledd for den saks skyld, men det er stadig noe Sad

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Klar for å surre knallharde surringer i kveld? Så skal du få mat etterpå Wink Spise

Ja selvsagt  Dance
Skal ha tung bøy selv også. Gleder meg  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Det er TIS som er tingen i dag? Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Mesterinne

  • Gjest
Det er TIS som er tingen i dag? Smiley

Jepp! Andreas (den store) og jeg (den lille) skal ha tung bøy. Edvino skal hjelpe til og trene tung bøy selv. Trond skal også trene.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Jeg får prøve å ta meg en tur da.. fra 17-18 og utover? jeg skal kjøre:

8-12 doble med 45-65% av 1RM, boks-bøy (eksplosivt)

Nedre del av rygg, 4 sett av 8 reps

Skrå sidemuskultur mage, 4 sett av 8-12 reps

Nakke, 4 sett av 8 reps
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
andreas hadde fått glasskår i foten og hadde problemer med å stå på foten. Spørs om tung bøy er optimalt da  what
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Så tungt som Andreas antakeligvis trener er det jo gode muligheter for å få trått glasskåret gjennom foten og ut på oversiden, og vips - ett problem mindre!

Snakker vi 17:00, eller?
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Mesterinne

  • Gjest

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Det rekker jeg ikke.
listefyll returns

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Mickey, du bør vel snart være såpass lett at du bare kan gjøre et lite hopp, så tar vinden deg inn til Oslo. Vær litt progressiv nå - Tenk nytt!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!