avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016305 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #525 : 30. januar 2006, 10:06 »
Ikke spør engang  blush
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #526 : 30. januar 2006, 11:14 »
Hvorfor ikke bruke tiden fremover til å legge på seg mere kjøtt på bein og rygg? Så er du godt forberedt for styrkeløft når du kan begynne å trene benkpress igjen. Vektreduksjon vil bare bremse utviklingen din. Du er jo en ung kar som fortsatt er i oppveksten.

Mener nå jeg da.

Per Ove

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #527 : 30. januar 2006, 12:00 »
Tenker egentlig ikke så mye på styrkeløft akkurat nå. Og dette er uansett ikke snakk om noen ordentlig deff. Skal bare gå ned i fett prosent, ved å trene mer kardio. Samtidig kutter jeg ut snop, og spiser siste måltid litt tidligere på kvelden. karbo byttes ut med mer proteiner.
Dreier seg mer om å ikke veie mer enn jeg strengt talt trenger. Skal klare å beholde muskelmasse.

Tror nok ikke det blir noe mer styrkeløft uansett. Kanskje litt 1-løft en gang i tiden
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #528 : 30. januar 2006, 16:04 »
Ikke noe mer styrkeløft  Huh Undecided


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #529 : 30. januar 2006, 16:15 »
Nei det sier seg vel egentlig selv.
Kan ikke gamble mer med helsa mi.
Men jeg skal fortsatt trene vekter
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget TryneTerje

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • Medlem av: Ungdom Mot Biceps (BFPO)
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #530 : 30. januar 2006, 19:57 »

Mesterinne

  • Gjest
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #531 : 30. januar 2006, 20:36 »
Nei det sier seg vel egentlig selv.
Kan ikke gamble mer med helsa mi.
Men jeg skal fortsatt trene vekter

Tullebukk. Hadde du konsentrert deg mer om å bli skadefri, så er det ikke snakk om å gamble med helsa. Men kanskje du ikke har så lyst til å drive med styrkeløft lengre?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #532 : 30. januar 2006, 21:22 »

Heisann. Hadde jeg bare skjønt at mat er tingen så kunne jeg plutselig vært deffa  Cheesy
Og du perser jo på deff støtt og stadig, Det er rått  2thumbsup
Vi får stille med mage ruter i sommer  Afro
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #533 : 30. januar 2006, 21:30 »
En veldig bra økt i dag  Cheesy Morro  >Cheesy

Mage:
Benhev:
1x20 2x15

M\tau:
50 (100) kg 3x10

Knebøy nakke:
120 kg 1x6
140 kg 1x5
150 kg 1x4
160 kg 1x5
155 kg 1x5
150 kg 1x5

Bakside skuldre:
Cablecross:
3x8

Liggende sidehev:
2x8

Sittende hantelpress:
35 kg`s hantler: 1x8
25 kg`s hantler: 1x15


Stiffleg på kloss:
90 kg 1x5
110 kg 1x4
125 kg 1x4
130 kg 3x3

Lårcurl:
1x8, 1x6, 1x4

Stående lattrowing:
100 kg 2x6
80 kg 1x6 Lurt av Ronny Weum å foreslå denne senkingen på siste sett. Ble langt bedre  utførelse 2thumbsup


Kommentar:
Overrasket over bøyen. Gikk langt bedre enn jeg hadde drømt om i dag. Har hatt et opphold i programmet, men det gikk bra allikevel. Var også på grisefylla lørdag  Drankere
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #534 : 30. januar 2006, 21:38 »
Tullebukk. Hadde du konsentrert deg mer om å bli skadefri, så er det ikke snakk om å gamble med helsa. Men kanskje du ikke har så lyst til å drive med styrkeløft lengre?

Prolapsene blir ikke borte!
Jørn Høyset kan jeg forstå at vil satse på å komme tilbake. Han er en av de store løfterene vi har hatt. Og han hadde 5-6 år mer trening enn meg før han fikk skaden. Jeg hadde gjennomført kun 1 styrkeløft program før jeg ble skadet. Og da sier det seg selv at grunnlaget til å satse videre ikke er tilstedet!
Trente bare masse tull før denne tid. Noen uker var det bøy andre mark. Jeg har ikke fått noen real mulighet til å danne meg et grunnlag!

Har ingen mulighet til å komme opp på et respektabelt nivå, hvorfor da ha det vondt?!
Og skaden i skuldra/brystet finner jeg ikke ut av. Har trent masse øvelser på skuldre hele veien. Uten noen bedring.
Hvorfor sier du at står på lysten?
Jeg kan ikke bare knipse i fingrene så kan jeg plutselig løfte igjen! Funker ikke sånn!
   
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #535 : 30. januar 2006, 21:44 »
Har du vært til doktoren med skulder/brystskaden din?
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #536 : 30. januar 2006, 21:45 »
Man kan komme seg igjen etter prolaps, det er bare det å klare å være tålmodig.

Grunnlaget til å satse videre vil nå jeg påstå at absolutt er tilstede da du med denne "tulletreninga" di og et fullført styrkeløftsprogram klarte å komme deg inn på landslaget. Tenk hva du da kan få til med seriøs styrketrening.

Men mer skal jeg ikke kverulere, det er ditt eget valg og ingen andre sitt. Jeg syns bare det er veldig synd.  


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Mesterinne

  • Gjest
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #537 : 30. januar 2006, 21:46 »
Tja, du har jo blitt henvist til fysio for skulder. Den blir jo ikke bedre av stadige tester i benk og skråbenk.

Prolapsene gjør deg ikke invalid, derfor mener jeg du ikke "gambler med helsa". Men måten du trener på gjør skadetiden lengre, i stedet for å være tålmodig.

Den ene uken vil du ha drakt og være med på stevne, neste uke sier du at er ferdig med styrkeløft  what

Den er ingen som har sagt du skal knipse i fingrene og løfte, men unnlate tulletrening/tester og heller trene seg sakte opp igjen.

Jeg tror forøvrig du kan bli en god styrkeløfter, bare du er tålmodig.  Gull

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #538 : 30. januar 2006, 21:48 »
Slutter meg til Tyson og Rødhette; jeg tror du kan bli et godt over habil løfter med de (tull-) taktene du har vist til nå! Du løfter eksplosivt og stødig, så det er ikke noe å si på talentet. Selvsagt er det ditt valg, men hva faen, hehe!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #539 : 30. januar 2006, 21:49 »

Har du vært til doktoren med skulder/brystskaden din?

Jepp tatt MR og brukt diverse maskiner til å sjekke muskler og sener.
Ble meget grundig sjekket på kysthospitalet. De skulle sammenligne tre nye maskiner, så det satt tre leger der å kikket på alt mulig inni der i nesten en time. Litt pinlig egentlig  blush
Vært hos en som Dietmar anbefalte også. Har også latt to naprapater sjekke den litt.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!