avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016343 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #540 : 30. januar 2006, 21:51 »
Jeg KUNNE sagt meg enig med hetta, Trond og alle andre, men du hører jo faen meg aldri på MEG og mine meninger uansett, så jeg sier:
Legg opp!!
Gi opp!!
Brodering og badminton!!
Golf!!
Disco!
Du er for ung og for utålmodig til å gjøre comeback på plattingen.

 2thumbsup

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #541 : 30. januar 2006, 21:55 »
Tja, du har jo blitt henvist til fysio for skulder. Den blir jo ikke bedre av stadige tester i benk og skråbenk.

Prolapsene gjør deg ikke invalid, derfor mener jeg du ikke "gambler med helsa". Men måten du trener på gjør skadetiden lengre, i stedet for å være tålmodig.

Den ene uken vil du ha drakt og være med på stevne, neste uke sier du at er ferdig med styrkeløft what

Den er ingen som har sagt du skal knipse i fingrene og løfte, men unnlate tulletrening/tester og heller trene seg sakte opp igjen.

Jeg tror forøvrig du kan bli en god styrkeløfter, bare du er tålmodig. Gull

Den skulder/bryst skaden kom for fullt den perioden jeg trente ekstrem lett benk. Og jeg merker ingen bedring av å trene lett heller. Nå har jeg kuttet det ut helt, men jeg kjente at det fremdeles var der i dag selv uten å ha trent noe på brystet.
Veldig lenge siden jeg har hatt lyst å dratt på utstyret på stevne?
Når var sist jeg snakket om det?
På NM i fjor måtte jeg prøve å beholde plassen på landslaget og kvalifisere meg til Nordisk. Og dette var før jeg viste om prolapsene. etter den tid har det ikke vært snakk om stevne.
Hvis det jeg gjør nå er tulletrening  så sier du jo at det er tull for meg å kjøre styrkeløft programmer!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #542 : 30. januar 2006, 21:57 »
Jeg KUNNE sagt meg enig med hetta, Trond og alle andre, men du hører jo faen meg aldri på MEG og mine meninger uansett, så jeg sier:
Legg opp!!
Gi opp!!
Brodering og badminton!!
Golf!!
Disco!
Du er for ung og for utålmodig til å gjøre comeback på plattingen.

 2thumbsup


Klubben er nå avhengig av min hjelp på alle stevner og jeg har funnet ut at jeg er flinkere til å hjelpe enn å løfte  Grin. Så jeg skal for en gang skyld lytte på en vis og stadig sterkere manns (skremmende sterk  woot) sine gode råd  2thumbsup
Brodering kan min mor og mormor lære meg  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #543 : 30. januar 2006, 21:58 »
Slutter meg til Tyson og Rødhette; jeg tror du kan bli et godt over habil løfter med de (tull-) taktene du har vist til nå! Du løfter eksplosivt og stødig, så det er ikke noe å si på talentet. Selvsagt er det ditt valg, men hva faen, hehe!

Er en bitter og gammel mann som blir kvalm av tanker på at jeg nå lett burde tatt EM kravet for junior.
I stedet sliter jeg mer kravene i superveteran  woot
Men kanskje jeg har bedre helse når jeg er i den alderen  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #544 : 30. januar 2006, 22:02 »
Trener 2-kurs i år, da? Så kan vi bli noen skikkelig feite, fine trenermenn med store mager og et utømmelig arsenale av historier om hva vi KUNNE løftet, hadde ting bare falt seg litt annerledes.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #545 : 30. januar 2006, 22:08 »
Jeg trenger vireklig det slik at jeg har noe annet enn røverhistorier om tapte VM-gull og slikt   å slå i bordet med Grin
Når kan du ta trener 3?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #546 : 30. januar 2006, 22:15 »
Har ikke tenkt så langt som til Trener 3, og det er vel strengt tatt ikke kun opp til meg å bestemme om jeg får gjøre det heller. Tror jeg må bli varm som Trener 2 før man kan snakke om denslags. Det ligger jo et ansvar i det å ta Trener 3, og jeg er jo bare barnet enda Grin
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Mesterinne

  • Gjest
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #547 : 30. januar 2006, 22:17 »

Veldig lenge siden jeg har hatt lyst å dratt på utstyret på stevne?
Når var sist jeg snakket om det?


Tja, du snakket vel om bøydrakt for 2-3 uker siden, selv om det ikke ble noe av? Og du vurderte å stille på NM i Melhus.

Men for all del, du hører jo ikke på noen uansett  Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #548 : 30. januar 2006, 22:24 »
Etter forrige økt med utstyr i bøy var vel ordene mine; aldri i livet om jeg skal ha på utstyret igjen!
Og NM i melhus var også noe jeg ville prøve på for å beholde plass på landslaget. Trodde ikke jeg trengte å satse så mye for å løfte 10 kg mer enn persen. Men uten benken, ble det vanskelig
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #549 : 30. januar 2006, 22:35 »
Tja, du snakket vel om bøydrakt for 2-3 uker siden, selv om det ikke ble noe av? Og du vurderte å stille på NM i Melhus.

Men for all del, du hører jo ikke på noen uansett  Wink


Du er so streng!  blush

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #550 : 30. januar 2006, 23:44 »
Tror du skal se positivt på at så mange vil ha deg med videre - det betyr bare at det er mange som bryr seg om deg og tror på deg. Jeg kjenner deg ikke godt - vi har bare møttes noen ganger. Likevel har jeg fått et veldig positivt inntrykk av deg. I sport med mye selvsentrering og egoisme er du raus med å hjelpe og støtte andre. Det er en verdifull kvalitet. I tillegg har du en positiv innstilling som smitter. Det er bare så synd at du ikke kan være litt mer raus med deg selv. Du er ung og har slitt mye med skader - det er sant. Men samtidig så viser du en utålmodighet som legger store hindre for deg selv. Når du i tillegg kombinerer dette med de store kravene du setter til egne prestasjoner, så blir det vanskelig. Slik jeg tolker deg, så slutter du på grunn av at skadene hindrer deg i å trene og utvikle deg som styrkeløfter. Du er fortsatt veldig interessert og engasjert i styrkeløft. Jeg må si meg enig i det som Rødhette sier - mye av det du har gjort i etterkant av skadene har ikke vært så klokt. Du har ønsket å komme tilbake - sterkere enn før - og helst så raskt som mulig. Du var veldig på gang, med plass i satsingsgruppe og muligheter for internasjonal deltagelse - da forstår jeg at fallhøyden er stor og veien tilbake føles lang og meningsløs. Med såpass alvorlige skader som de du har hatt er det vanskelig - ingen tvil om det. Men en ting er sikkert - gir du deg nå så kommer du til å angre  du har en unik mulighet. Du har et godt fysisk utgangspunkt og er integrert i et godt treningsmiljø med mye kunnskap - 21 år er ingen alder for å avgjøre om du har en framtid i styrkeløft eller ikke. Derfor ville jeg gitt det en sjanse til. Gi deg selv tre måneder der du for eksempel trener nybegynnerprogrammet til Dietmar med svært lave mål (for eksempel 200-140-220 uten utstyr). Bank inn ny teknikk, ta behandling og tren alternativt i tillegg. Gjør du dette så tror jeg at det er store sjanser for at du i begynnelsen av mai kan begynne å trene mot Junior-NM - med en "ny" kropp og finslipt teknikk (noe som du vil skåre stort på resten av livet). Sett deg et lavt og svært realistisk mål (for eksempel 700 kg i 100 kg klassen). Da er du i gang igjen, med muligheter for opptak i satsingsgruppe igjen. Både nordisk og Junior-EM/VM kan være mulig innen to til tre år (er litt usikker på om du har to eller tre år igjen - uten at det spiller noen rolle). Så har du kanskje tapt to år -  det forstår jeg er forferdelig surt. Men i den store sammenhengen, så er det lite. Du vil da være 23 år og et "spedbarn" i styrkeløftsammenheng. Du når kanskje toppen når du er 35 år - styrkeløft er en tålmodighetsprøve og en test av karakter. Absolutt ingen idrett for den utålmodige og ustrukturerte. Så ikke gi deg - du er ikke noen pingle.
listefyll returns

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #551 : 31. januar 2006, 09:11 »
Har bare et år igjen som junior. Så internasjonal deltagelse utgår.
Kommer til å få et opplegg av Dietmar i sommer, med masse reps. Skal se hvordan det  slår ut.
Skl prøve hardt på å ikke løfte noe benk på lang tid nå. Og håper det hjelper.
Så skal jeg begynne med mange reps etter det.

Faen at du er så reflektert og oppegående Mickey  Grin
Kan jo ikke unngå å skjønne at du og andre har rett  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #552 : 31. januar 2006, 11:14 »
 Gull

Honnør.

Per Ove

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #553 : 31. januar 2006, 11:15 »
 Grin
Ny stenger før stevne passet vel bra?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #554 : 31. januar 2006, 13:00 »
Ja, blir spennende å prøve (kontorfingre sucks!), men skal ikke ha så tungt.

Per Ove

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!