avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016545 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Tidlig økt:

Mage:
supermann: 3x10
Sidehev: 2x10
Situps på ball: 1x15
* så var det duket for komikveld med eddie  Grin
La meg ganske fort ned på ballen, og når jeg da lente meg godt bakover fikk jeg tyngdepunktet "litt" for høyt. Dette resulterte i at bena føk i været og ballen med meg oppå satte fart bakover. Ikke noe stress det tenkte jeg. Men nå sto powerracket like bak ballen. Og dette klarte jeg å deise rett inn i. Med hodet først.
I utgangspunktet ikke særlig smertefullt det. Men traff enden på den ene tverr stangen. Dette resulterte i en heftig kul i bakhodet. Siden synet og balansen var noe redusert en liten tid etter kræsjen,ventet jeg litt med å bryte ut i latter  rofl Hva kan jeg si annet en at denne episoden virkelig var et kodac moment  Grin


Zerchers bøy:
50 kg 1x5
70 kg 1x5
50 kg 2x10
* faen så ubehagelig på armene.

Lårcurl:
1x15, 1x12, 1x10

Skråbenk m\hantler:
25 kg`s hantler: 3x12

Bryst cablecross:
2x10

Stiffleg på kloss:
80 kg 4x8

Franskpress m\stang til panne:
45 kg 2x8
55 kg 2x5
65 kg 1x5

Pushdown m\tau:
1x15

uttøying: 10 min

Kommentar:

Meget fornøyd med denne økten. Zerchers må nok tilvennes over en liten periode. Franskpressen i dag skulle jeg bare ta lett. og svært positivt overrasket over at jeg allikevel kunne kjøre et lett siste sett på 65 kg  Cheesy
Hadde i dag klart 15-16 reps på den vekta. Støl av en annen verden i tricepsene. Så det var fornuftig å ikke sjekke noe maks i dag  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Helt rååååååååååå franskpress med hantler på videoen Shocked Shocked

På Zercher-bøyen hjelper det endel med albuevarmere. Litt pysete kanskje, men hva gjør man ikke for å føle seg vel Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Takk for det  Cheesy
rimelig heftig følelse etterpå  Grin
Klarte ikke rette armene.

hmm  Undecided
jeg brukte slike jeg. Men allikevel synes jeg det var ubehagelig.
Helt fint på 50 kg. Men 70 kg var faktisk vondt  :Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget H. Farstad

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 217
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 217

  • Latsabb
hva er zerchers bøy for noe??
Sponset av: MYOSHOP

Personlige rekorder: 322,5-207,5-310
187cm, 123kilo


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

silentk

  • Gjest
Hvor tunge hantler brukte du i franskpressinga? Smiley

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Jeg syns du sku kosta på deg en rep til i første serien av franskpressinga så du hadde fått 40 reps  Tongue

Eller var det jeg som bare ikke klarte å telle så langt at jeg stokka det til underveis, for det blei jævlig mange rep gitt  what


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg syns du sku kosta på deg en rep til i første serien av franskpressinga så du hadde fått 40 reps  Tongue

Eller var det jeg som bare ikke klarte å telle så langt at jeg stokka det til underveis, for det blei jævlig mange rep gitt  what

Tro meg. Jeg har telt over mange ganger. 41 reps er det. Ikke prøv å si noe annet.
Men formen var crap. Så jeg gjør det gjerne igjen. Og da er målet 50 reps.

Silentk: Er først 20 kgs hantler og så 30 kgs hantler.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Telte jeg to feil, faen a..

Men du vet, hadde du bare holdt deg til normale reps vettu, så hadde jeg sluppet problemet med å telle en gang til Tongue


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Skal doble vekta på hantlene jeg Wink
Så ender jeg nok på under 10 reps, eller forhåpentligvis veldig nær 10 reps  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Fortsatt veldig sterkt og mye lettere for meg å holde orden på  Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
10 rep på 40 kgs hantler er langt mer imponerende enn 41 reps med 20 kgs hantler  Wink

Jeg får jobbe opp en liten mengde på triceps en periode nå. Så tar jeg en test etter det.
Målet er jo å flytte på 50 kgs hantlene. Men det ligger mye lengre frem i tid enn jeg tippet  Lips Sealed
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI

Kjærringa er jo livredd for å bøye seg jo.
Alt for grunn.
Litt av poenget med zerchers må vel være å gå dypt. Ryggen krummes i siste delen av løftet i zerchers og det er vel litt av poenget med øvelsen?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Kjærringa er jo livredd for å bøye seg jo.
Alt for grunn.
Litt av poenget med zerchers må vel være å gå dypt. Ryggen krummes i siste delen av løftet i zerchers og det er vel litt av poenget med øvelsen?

Er ikke noe poeng å krumme ryggen nei, heller motsatt. Cluet er vel at du på anstendige vekter må jobbe som f... med å trykke frem hofte og aktivisere kjernemuskulatur.
Lurte forresten på Sandetur i morgen i 5-6 tida.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Men dette er jo uungåelig!
Med vektene i fanget er man nødt for å ende opp med en fremover bøyd rygg?

Får bare prøve å kjøre øvelsen noen gange, så lærer jeg underveis. Er vel vanskelig å gjøre den feil, akkurat som med frontbøy?

Jeg er i hallen seks i morgen. Håper det er litt folk da Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!